Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zapraszam firmy organizujące szkolenia dla Administracji Publicznej do zamieszczania swoich ofert w tym wątku.Wpisy umieszczane poza tym wątkiem będą usuwane.
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zapraszam do udziału w V Ogólnopolskiej Konferencji „Partnerstwo Publiczno-Prywatne – inwestycje realizowane we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego”, która odbędzie się 23 marca 2010 r. w Łodzi.
Organizatorem jest Instytut Nowych Technologii w Łodzi

Osoby lub firmy zainteresowane udziałem proszę o kontakt
Marta Okupińska
okupinska@newtechlodz.com
tel. 42 632 27 20
http://www.newtechlodz.comMarta Okupińska edytował(a) ten post dnia 02.12.09 o godzinie 11:40
Maciej Firlit

Maciej Firlit Prezes Zarządu
AVENHANSEN Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zapraszamy ! Szkolenia dla Administracji Publicznej to dla nas codzienność.

Sprawdźcie naszą ofertę:

Szkolenia dla Administracji PublicznejTen post został edytowany przez Autora dnia 30.07.14 o godzinie 00:46
Piotr Welenc

Piotr Welenc CISA, CICA, CGEIT,
CRISC, CRMA, ISO
22301 LA, QA
Validato...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Witam serdecznie
FIRMA NETSOFT CONSULTING jest grupą szkoleniowo-doradczą. Prowadzimy szkolenia i kursy również dla jednostek sektora finansów publicznych z następujących zagadnień:

- Audyt wewnętrzny
- Audyt informatyczny
- Audyt wewnętrzny w jsfp
- Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie ryzykiem,
- Zarządzanie procesami
- Systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Bussiness Continuity Management
- Ochrona danych osobowych
- Governance i IT Governance
- Informatyzacja przedsiębiorstw
- Zarządzanie projektami
- Compliance
- Rachunek kosztów, analiza finansowa

Serdecznie zapraszam do kontaktu oraz na stronę www

Piotr Welenc, CISA, CGEIT
p.welenc@ibspan.waw.pl
p.welenc@governance.pl
mobile: +48603692276
governance.pl

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Szanowni Państwo,

W związku z nowelizacją Ustawy Prawo zamówień publicznych mamy przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie pt.

„Udzielanie zamówień publicznych po nowelizacjach”
Uwaga! Szkolenie obejmuje zmiany wprowadzone poprzez tzw. małą i dużą nowelizację.

Szkolenie poprowadzi Pani Ewa Wiktorowska - ekspert sejmowej komisji ds. nowelizacji Ustawy, jeden z najpopularniejszych i najbardziej uznanych specjalistów ds. zamówień publicznych w Polsce. Trener i były arbiter z listy Prezesa UZP, członek Rady Krajowej Izby Gospodarczej, doradca z zakresu zamówień publicznych i koncesji na roboty budowlane, autor i współautor wielu publikacji nt. interpretacji przepisów prawa zamówień publicznych, założyciel i członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, posiada doświadczenie praktyczne w realizacji Projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i wieloletnie doświadczenie w realizacji zamówień z wykorzystaniem Warunków Kontraktowych FIDIC. Doradza przy największych inwestycjach realizowanych w kraju a także takim podmiotom jak PARP, GDDiA, KIG.

Forma szkolenia: wykład i warsztaty

Terminy szkoleń:
- 25 stycznia 2010 r. (poniedziałek)
- 29 stycznia 2010 r. (piątek)

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Sielecka 22, Centrum Szkoleniowe Europrofes

Czas trwania: 1 dzień

Koszt: 490 zł/os. (przy większej liczbie osób, atrakcyjne rabaty)

W programie szkolenia m.in.:
- Zmiany w zakresie ustalania warunków udziału w postępowaniu, oddzielenia warunków udziału od wykluczenia z postępowania
- Zmiany w zakresie terminów wyjaśniania treści SIWZ
- Możliwość udzielenia zaliczek.
- Zmiany w zakresie środków ochrony prawnej, rezygnacja z protestu.
- Obowiązek zawieszenia możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne w sytuacji, kiedy zostało wniesione odwołanie
- Pojęcia dotyczące bezskuteczności umowy zawartej przed upływem terminu standstill lub zawartej z istotnym naruszeniem prawa

W celu zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia, zapraszamy do odwiedzenia strony http://www.ibrg.pl

Zgłoszenia na szkolenia prosimy nadsyłać na adres szkolenia@ibrg.pl.
Szczegółowych informacji na temat szkolenia udziela Pani Monika Kulesza, tel. (22) 654 02 83, e-mail: mkulesza@ibrg.pl
Paulina J.

Paulina J. Dyrektor Marketingu
i Handlu

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zapraszam Serdecznie na szkolenia http://APEXnet.pl
Monika Świderska

Monika Świderska Asystent ds. szkoleń
i doradztwa,
Fundacja Aktywności
Lok...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Z przyjemnością zapraszamy Państwa na szkolenia przygotowane przez Fundację Aktywności Lokalnej.

Szkolenie: DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ – SZKOLENIE PRZEZNACZONE DLA PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I PRZEDSTAWICIELI WŁADZ LOKALNYCH

Terminy:18.03.2010 (czwartek), 11.05.2010 (wtorek)

Trener prowadzący: Prawnik, w chwili obecnej jeden z najlepszych specjalistów z zakresu zagadnień związanych z finansami publicznymi i egzekucją administracyjną oraz zagadnieniami systemów kancelaryjnych. Specjalizuje się w rozwiązywaniu szczególnie trudnych kwestii związanych z interpretacją i stosowaniem przepisów szeroko pojmowanego prawa administracyjnego. Znany i ceniony trener, wysoko oceniany przez uczestników szkoleń. Posiada doskonały kontakt z grupą. Jest autorką szeregu opracowań, artykułów i programów szkoleniowych realizowanych przez najbardziej znane firmy szkoleniowe a także wyższe uczelnie. Współpracownik Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Zakładu Usług Szkoleniowych przy Izbie Skarbowej w Warszawie oraz przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu oraz licznych firm szkoleniowych. Jako wykładowca prowadziła szkolenia dla radców prawnych i adwokatów, ministerstw /Ministerstwo Transportu i Budownictwa/, UOKiK-u, komorników skarbowych, urzędów wojewódzkich, miast, starostw powiatowych itp.

Program szkolenia:
1. Dostęp do informacji upublicznionej a ochrona danych osobowych.
2. Informacja publiczna i prawo dostępu do informacji publicznej-pojęcia.
3. Prawo do informacji publicznej i ograniczenie dostępu do informacji upublicznionej
• tajemnica państwowa,
• tajemnica służbowa,
• tajemnica statystyczna,
• tajemnica skarbowa,
• tajemnica przedsiębiorcy,
• ochrona danych osobowych
• prywatność osoby fizycznej,
• inne ustawowo chronione tajemnice.
4. Zasady udostępniania danych w ramach dostępu do informacji publicznej:
• BIP- wymagania prawne, wymagania praktyki, zakres informacji, oznaczenie informacji, strona internetowa BIP,
• na wniosek- zakres wniosku, zasady udostępnienia informacji na wniosek, termin i sposób usdstępnienia informacji, odmowa udostępnienia informacji, opłaty,
• wstęp na posiedzenia organów kolegialnych organów władzy publicznej- wstęp na posiedzenie organów samorządu gminnego.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: Poznań
Inwestycja w rozwój zawodowy : 270zł/os.

W cenie zawarty jest udział w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych oraz poczęstunek.

Zapewniamy udział w szkoleniu z wysoko wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą. Szkolenia prowadzimy metodami warsztatowymi, stosujemy gry symulacyjne, przykłady, testy i ćwiczenia indywidualne. Zajęcia odbywają się w grupie ok. 16 osób.

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc. Gwarancją rezerwacji miejsca jest uregulowanie płatności przelewem na numer konta: 26 9048 0007 2004 0002 1018 0001.

Kontakt:
Monika Świderska
Asystentka ds. organizacji szkoleń i doradztwa
Fundacja Aktywności Lokalnej
www: http://www.fal.org.pl
e-mail: szkolenia@fal.org.pl
tel. 61 / 625 68 45
fax. 61 / 625 68 42
tel. kom.: 693198715Monika Świderska edytował(a) ten post dnia 25.02.10 o godzinie 11:31
Monika Świderska

Monika Świderska Asystent ds. szkoleń
i doradztwa,
Fundacja Aktywności
Lok...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Z przyjemnością zapraszamy Państwa na szkolenia przygotowane przez Fundację Aktywności Lokalnej.

Szkolenie: PRZECHOWYWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW

Terminy:14.04.2010 (środa) , 21.05.2010 (piątek)

Trener prowadzący: Prawnik, w chwili obecnej jeden z najlepszych specjalistów z zakresu zagadnień związanych z finansami publicznymi i egzekucją administracyjną oraz zagadnieniami systemów kancelaryjnych. Specjalizuje się w rozwiązywaniu szczególnie trudnych kwestii związanych z interpretacją i stosowaniem przepisów szeroko pojmowanego prawa administracyjnego. Znany i ceniony trener, wysoko oceniany przez uczestników szkoleń. Posiada doskonały kontakt z grupą. Jest autorką szeregu opracowań, artykułów i programów szkoleniowych realizowanych przez najbardziej znane firmy szkoleniowe a także wyższe uczelnie. Współpracownik Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Zakładu Usług Szkoleniowych przy Izbie Skarbowej w Warszawie oraz przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu oraz licznych firm szkoleniowych. Jako wykładowca prowadziła szkolenia dla radców prawnych i adwokatów, ministerstw /Ministerstwo Transportu i Budownictwa/, UOKiK-u, komorników skarbowych, urzędów wojewódzkich, miast, starostw powiatowych itp.

Program szkolenia:
1. Zagadnienia Ogólne (źródła prawne wprowadzenia instrukcji, podmioty zobowiązane do prowadzenia systemu).
2. Przyjmowanie i obieg korespondencji.
3. Czynności kancelaryjne sekretariatów i innych działów odpowiedzialnych za prowadzenie systemu.
4. Zasady przeglądania i przydzielania korespondencji
5. Zasady wewnętrznego obiegu akt.
6. System kancelaryjny, zasady rejestrowania i znakowania spraw oraz archiwizacji akt.
7. Załatwianie spraw.
8. Wysyłanie i doręczanie pism.
9. Prawidłowe przechowywanie akt.
10. Przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
11. Zasady prawidłowego przechowywania akt.
12. Opłaty skarbowe.
13. Postępowanie z aktami organów gminy.
14. Nadzór nad wykonywaniem czynności kancelaryjnych.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych

Miejsce szkolenia: Poznań

Inwestycja w rozwój osobisty i zawodowy: 270 zł/os.
W cenie zawarty jest udział w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych oraz poczęstunek.
Zapewniamy udział w szkoleniu z wysoko wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą. Szkolenia prowadzimy metodami warsztatowymi, stosujemy gry symulacyjne, przykłady, testy i ćwiczenia indywidualne. Zajęcia odbywają się w grupie ok. 16 osób.
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc. Gwarancją rezerwacji miejsca jest uregulowanie płatności przelewem na numer konta: 26 9048 0007 2004 0002 1018 0001.

Kontakt:
Monika Świderska
Asystentka ds. organizacji szkoleń i doradztwa
Fundacja Aktywności Lokalnej
www: http://www.fal.org.pl
e-mail: szkolenia@fal.org.pl
tel. 61 / 625 68 45
fax. 61 / 625 68 42
tel. kom.: 693198715Monika Świderska edytował(a) ten post dnia 25.02.10 o godzinie 11:31
Bernadeta J.

Bernadeta J. Centrum Zarządzania
Jakością INFOX Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zapraszam do zapoznania się z najnowszą ofertą szkoleniową - tylko do końca marca promocja -10 % na nowe szkolenia.
Polecamy szczególnie "KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO"

http://www.czj-infox.pl/szkolenia-otwarte/kodekspostep...

wszelkie pytania kierować proszę do Działu szkoleń szkolenia@czj-infox.pl lub (12) 653 20 13

Zapraszam
Arkadiusz Kowalski

Arkadiusz Kowalski Rekrutacje,
Szkolenia, Eventy

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. ma przyjemność zaprosić Państwa na 1-dniowe szkolenie otwarte:

KPA W PRAKTYCE PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji rządowej i samorządowej, którzy w swojej codziennej pracy wykorzystują przepisy procedury administracyjnej. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które rozpoczynają pracę z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, jak tez do praktyków, którzy chcieliby zaktualizować swoją wiedzę i poszerzyć ją o aktualne orzecznictwo sądów administracyjnych.

KIEDY I GDZIE ?
Szkolenie odbędzie się 14 maja 2010 we Wrocławiu.

CEL SZKOLENIA
Zapoznanie słuchaczy z praktycznymi problemami stosowania kodeksu postępowania administracyjnego, w oparciu o aktualne przepisy oraz orzecznictwo sądowe.
DOŚWIADCZONY TRENER:
absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, radca prawny wpisany na listę prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Opolu. Przez wiele lat zajmowała się doradztwem prawnym oraz prowadzeniem szkoleń na rzecz Oddziału Terenowego TVP S.A. we Wrocławiu oraz organizacji III sektora. Współpracowała z wrocławskimi agencjami reklamowymi w zakresie obsługi prawnej ogólnopolskich kampanii reklamowych. Obecnie jest wykładowcą prawa prasowego i prawa mediów w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Prowadzi szkolenia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego i klientów instytucjonalnych w zakresie stosowania prawa prasowego, prawa autorskiego, dostępu do informacji publicznej i ochrony danych osobowych.

CENA
195 PLN/os.

PLAN SZKOLENIA
http://bbgroup.com.pl/kpa

ZAPISY
Business Bridge Group Sp. z o.o.
biuro@bbgroup.com.pl
(71) 339 23 25
Arkadiusz Kowalski

Arkadiusz Kowalski Rekrutacje,
Szkolenia, Eventy

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. ma zaszczyt zaprosić Państwa na 1-dniowe szkolenie otwarte:

Praktyczne uwarunkowania ochrony danych osobowych w jednostkach administracji publicznej

DLA KOGO?

Szkolenie otwarte, jednodniowe (czas trwania – 8 godzin), przeznaczone dla pracowników administracji publicznej oraz podległych jednostek organizacyjnych.

KIEDY I GDZIE ?

Szkolenie odbędzie się 10 maja 2010 roku w Hotelu Im. Jana Pawła II, ul. Idziego 2.

TEMATYKA SZKOLENIA

Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych obejmuje zagadnienia dotyczące ustawy o ochronie danych osobowych jak również zagadnienia z zakresu udzielania informacji publicznej.

CENA
195 PLN/os.

PLAN SZKOLENIA
http://bbgroup.com.pl/odo

ZAPISY
Business Bridge Group Sp. z o.o.
biuro@bbgroup.com.pl
(71) 339 23 25
Karolina Kowalska

Karolina Kowalska Marketing, PR,
wsparcie sprzedaży -
B2B

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Polska Akademia Rachunkowości zaprasza na cykl szkoleń dotyczących budżetu zadaniowego.
Pełna oferta
Najbliższe szkolenie 10.05 we Wrocławiu

Z kolei w Warszawie polecamy Państwa uwadze pakiety szkoleń
Zestaw szkoleń z budżetu zadaniowego w sektorze rządowym (2 dni)
Zestaw szkoleń z budżetu zadaniowego w JST (2 dni)

Zapraszamy również na kurs Rachunkowość budżetowa od podstaw - ostatnie wolne miejsca. Szczegóły

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

SEMINARIUM
Ochrona przedsiębiorstwa przed działalnością szpiegostwa gospodarczego

24-26 maja 2010
Hotel "BOSS", ul. Żwanowiecka 20, Warszawa-Miedzeszyn

Szanowni Państwo,

wśród istotnych zagrożeń bezpieczeństwa obrotu gospodarczego coraz bardziej przybierają na znaczeniu wywiad i szpiegostwo gospodarcze. W dobie, gdy wydawałoby się, iż wyciek danych nie stanowi już realnego zagrożenia, ze względu na zaawansowane systemy zabezpieczeń informatycznych nastąpił gwałtowny zwrot ku pozainformatycznym sposobom pozyskiwania informacji. Coraz ostrzejsza walka konkurencyjna oraz swobodny dostęp do zaawansowanych technologicznie urządzeń inwigilacyjnych, kreują potrzebę zabezpieczenia całej instytucji przed działalnością szpiegostwa gospodarczego.

Niniejsze seminarium jest przedsięwzięciem prezentującym aktualnie stosowane metody pozyskiwania informacji, mających istotne znaczenie dla stabilności funkcjonowania przedsiębiorstw. Zrozumienie zasad organizacji i praktycznego prowadzenia aktywności w ramach szpiegostwa gospodarczego jest niezbędne do wypracowania skutecznych sposobów przeciwstawiania się temu zjawisku.

W ramach spotkania będą możliwe konsultacje z zaproszonymi ekspertami. Każdy uczestnik otrzyma obszerne materiały szkoleniowe.

Adresaci seminarium:
Niniejsze seminarium dedykowane jest do wyższej i średniej kadry kierowniczej, a w szczególności do osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji, w tym pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych. Szkolenie dostarczy także cennych informacji pracownikom odpowiedzialnym za kontakty z kluczowymi klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi.

Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną przedsięwzięcia.

Więcej informacji na stronie www:
http://www.jds.com.pl/?typ=konferencje_i_szkolenia&pod...

Rejestracja:
http://www.jds.com.pl/?typ=konferencje_i_szkolenia&pod...

Serdecznie zapraszamy,

Aleksandra Osubka
tel. 022 651 60 31
fax 022 651 60 32
kom. 0 501 939 269
e-mail: a.osubka@jds.com.pl

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysztof Pieniążek

Krzysztof Pieniążek doradca
klienta/marketing,
Centrum Rozwoju
Biznesu i Admi...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zapraszamy serdecznie na szkolenia otwarte dedykowane urzędnikom administracji publicznej
w ramach projektu:
"Nowoczesny urząd-szkolenia dla urzedników administracji publicznej"

W połowie 2009r. specjalnie dla urzędów i instytucji publicznych uruchomiliśmy cykl szkoleń otwartych: "Nowoczesny urząd – szkolenia dla administracji publicznej", w ramach którego realizujemy szkolenia m. in. z zakresu budowy wizerunku urzędu, doskonalenia umiejętności kierowniczych z uwzględnieniem specyfiki pracy w urzędzie, warsztatów kreowania wizerunku profesjonalnego urzędnika, zarządzania projektami międzynarodowymi i projektami PR, a także KPA i prawa administracyjnego i dla urzędników (poziom zaawansowany).

szczegóły szkoleń
Centrum Rozwoju Biznesu i Administracji

serdecznie zapraszamy

"Zbuduj z nami nowoczesny Urząd"Krzysztof Pieniążek edytował(a) ten post dnia 05.05.10 o godzinie 10:38
Paulina Wiśniewska (Kosowska)

Paulina Wiśniewska
(Kosowska)
Product Manager ds.
Konferencji i
Szkoleń, Dziennik
Rzecz...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Dziennik "Rzeczpospolita" zaprasza na szkolenia otwarte dedykowane urzędnikom administracji publicznej:

*Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych – praktyczne aspekty wdrażania przepisów nowej ustawy o finansach publicznych i „Standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych” 9-10 czerwca 2010 r.
*Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych 22 czerwca 2010r.
*Rozliczanie projektów dofinansowanych z funduszy unijnych w świetle zmian prawnych i wytycznych MRR 29-30 czerwca 2010r.

SKORZYSTAJ Z WIEDZY DOŚWIADCZONEGO EKSPERTA

Szczegóły i zgłoszenia: http://rp.pl/szkolenia
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Kodeks postępowania Administracyjnego dla JST

Centrum Zarządzania Jakością Zaprasza wszystkich zainteresowanych na 7-godzinne szkolenie dofinansowane„Kodeks postępowania Administracyjnego dla JST”. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu przepisów i procedur K.P.A , a także nauczą się jak tworzyć odpowiednie akty administracyjne. Szkolenie odbędzie w Krakowie, a jego cena promocyjna to jedynie 360zł z 430 zł/os. Zapraszamy.
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o. 12/653 20 13, http://czj-infox.pl sekretariat@czj-infox.pl.
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Szkolenie dofinansowane - Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Interesuje Cię wiedza z zakresu bezpieczeństwa informacji? A może chciałbyś pełnić funkcję administratora bezpieczeństwa informacji w organizacji? Masz jakieś wątpliwości? Zapraszamy Cię w takim razie na szkolenie: Administrator Bezpieczeństwa Informacji w dniach 14-16 czerwca 2010 r. do Krakowa. Cena szkolenia to jedyne 550zł/os,chciałbyś uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z nami Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp.z o.o. +48 12 653 20 13 lub szkolenia@czj-infox.pl, http://czj-infox.pl.
Anna Orłowska

Anna Orłowska Generalna Dyrekcja
Ochrony Środowiska

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Jak ustrzec się błędów proceduralnych w postępowaniu w sprawie ocen oddziaływania na środowisko?

Serdecznie zapraszam na szkolenie, podczas którego zostaną zaprezentowane dobre praktyki i propozycje rozwiązań kluczowych problemów z zakresu wydawania decyzji środowiskowych.

Szczegółowo omówimy:
- procedurę ocen oddziaływania na środowisko po ostatnich zmianach
- najczęściej popełniane błędy przy kwalifikacji przedsięwzięć oraz ocenie formalnej wniosku
- studium przypadku postępowania z udziałem społeczeństwa
- propozycje i kierunki zmian rozporządzenia w sprawie rodzajów przedsięwzięć mogących oddziaływać na środowisko

Szkolenie poprowadzi Pan Andrzej Dziura, Zastępca Dyrektora Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko w GDOŚ, Członek Regionalnej Komisji ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko w Warszawie. Pan Andrzej Dziura wcześniej pracował jako Naczelnik Wydziału Uzgodnień Inwestycyjnych i Ochrony Powietrza Atmosferycznego w Urzędzie m.st. Warszawy.

Szkolenie odbędzie się 30 czerwca br. w Warszawie.

Serdecznie zapraszam,
Anna Orłowska

Więcej szczegółów: http://mgg-conferences.pl
Aleksandra Trojanowska

Aleksandra Trojanowska specjalista ds.
szkoleń, Fundacja
Rozwoju

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Szanowni Państwo,
mam zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie nt:

Nowelizacja Kodeksu Postępowania Administracyjnego

które odbędzie się 19. lipca 2010r. w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej
– Centrum Dolnośląskie, przy ul. Menniczej 1 we Wrocławiu (wejście od strony ul. Świdnickiej 28) w godzinach 10.00 – 15.00

W dniu 17 czerwca weszła w życie kolejna nowelizacja kodeksu postępowania administracyjnego. Będzie ona miała znaczący wpływ na rzeczywiste wykorzystanie nowych technologii w procedurze administracyjnej. W założeniu ma ona doprowadzić do faktycznej informatyzacji postępowania administracyjnego oraz co istotne postępowań uproszczonych (postępowania w sprawie wydawania zaświadczeń, postępowania skargowo – wnioskowego), a w konsekwencji doprowadzić do "eadministracji".

Zagadnienia poruszone na szkoleniu to:
1. Podstawowe pojęcia obowiązujące w procedurze administracyjnej
- sprawa administracyjna.
2. Organ prowadzący postępowanie administracyjne – właściwość
i wyłączenie.
3. Strona w postępowaniu administracyjnym - podmioty na prawach strony.
4. Czynności techniczno – procesowe:
• terminy w postępowaniu administracyjnym
• doręczenia w postępowaniu administracyjnym (doręczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej)
• wezwania i inne pisma w postępowaniu administracyjnym
• dostęp do akt
• protokoły i adnotacje
5. Prowadzenie postępowania przed organem pierwszej instancji.
6. Rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym:
• rodzaje i charakterystyka rozstrzygnięć administracyjnych,
• elementy formalne rozstrzygnięć administracyjnych,
• rektyfikacja rozstrzygnięć administracyjnych,
wykonalność rozstrzygnięć administracyjnych.
7. Środki zaskarżenia rozstrzygnięć administracyjnych (zwyczajne
i nadzwyczajne).
8. Zmiany w zakresie uproszczonego postępowania administracyjnego.
9. Podpis elektroniczny w postępowaniu administracyjnym
10. Rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym. Rola decyzji administracyjnej z uwzględnieniem decyzji wydanej w formie dokumentu elektronicznego.
11. Podstawy prawne do działania Elektronicznej Platformy Usług Administracji:
• profil zaufany ePUAP,
• elektroniczna skrzynka podawcza,
• urzędowe poświadczenie odbioru.
12. Systemy teleinformatyczne używane do realizacji zadań publicznych, rejestry publiczne oraz wymiana informacji w formie elektronicznej między podmiotami publicznymi.

Cena szkolenia to 279 zł za pierwszą osobę, dla każdej następnej osoby
z tej samej instytucji oferujemy rabat 10%. W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa, catering.

W przypadku zainteresowania ofertą proszę o kontakt telefoniczny (071) 372 41 21 lub mailowy biuro@frdl-cd.org.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 13.07.2010r. (wtorek)

Z poważaniem,
Aleksandra Trojanowska



Wyślij zaproszenie do