Katarzyna W.

Katarzyna W. progress&progress

Temat: Warsztaty interaktywne: Komunikacja w warunkch spadku...

„KOMUNIKACJA W WARUNKACH SPADKU ZAUFANIA NA RYNKU FINANSOWYM”
Jak doskonalić dialog z klientami instytucji finansowych
w sytuacjach kryzysowych?


Warsztaty interaktywne „Gazety Bankowej”
19-20 maja 2009, Warszawa



Podczas seminarium uczestnicy dowiedzą się jak:
• Jakie są praktyczne metody radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi
• Jak przygotować siebie i swoją firmę do nieoczekiwanych sytuacji kryzysowych
• Jak uniknąć najczęściej powtarzających się błędów w zarządzaniu kryzysami
• Jak zaprojektować komunikację w czasie dokonywania zmian organizacyjnych w firmie
• Jak zbudować system komunikacji z klientami oparty na długotrwałych relacjach
• Jakich informacji oczekują klienci od instytucji finansowych w okresie spadku zaufania na rynku
• Jak zdefiniować kierunki potrzebnych zmian w systemie komunikacji firmy i w naturalny sposób zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych

DLA KOGO?
• Dyrektorzy i kierownicy działów public relations
• Dyrektorzy marketingu
• Rzecznicy prasowi
• Dyrektorzy i kierownicy działów sprzedaży i wsparcia sprzedaży
• Osoby zajmujące się komunikacją w firmach i instytucjach finansowych
• Osoby odpowiadające za wizerunek, promocję, public relations, marketing

Dodatkowo uczestnicy będą pracowali nad własnymi przypadkami oraz uczestniczyli w aktywnych ćwiczeniach, dyskusjach, grach, scenkach i burzach mózgów.

WARSZTATY GAZETY BANKOWEJ TO: SPOTKANIE WYBITNYCH SPECJALISTÓW, SEMINARIUM ZRZESZAJĄCE EKSPERTÓW, WYMIANA DOŚWIADCZEŃ TOP MANAGERÓW !

Warsztaty są odpłatne.Więcej informacji na stronie: http://seminaria.gazetabankowa.pl


Obrazek

w