Aleksander K.

Aleksander K. Trener, doradca,
coach, mentor;
przywództwo, Polska,
MŚP,...

Temat: zapraszam na szkolenie

Zapraszam na szkolenie otwarte
w dniu 16 stycznia
w Warszawie
na temat
"Analiza kosztów".

Służę dokładniejszą informacją na priv.
Pozdrawiam
Aleksander
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: zapraszam na szkolenie


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”PRAWO PRACY DLA MENEDŻERÓW"


2 grudnia 2010r. - Warszawa


Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i kierowników którzy stosują prawo pracy w procesie bieżącego zarządzania zespołem pracowników. Jego celem jest pogłębienie znajomości prawa pracy w tych jego aspektach, które przydatne są w codziennym kierowaniu pracą podległych pracowników. Szkolenie obejmuje nie tylko zapoznanie z obowiązującymi przepisami i orzecznictwem Sądu Najwyższego, ale również doskonalenie umiejętności praktycznych przez ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywanie kazusów.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Prawne aspekty rekrutacji i selekcji pracowników.
a) O co można, a o co nie można pytać w rozmowie kwalifikacyjnej kandydatów do pracy?
b) Jakich dokumentów można żądać od kandydata do pracy?
c) Jak sformułować umowę o pracę i zakres obowiązków nowego pracownika?

2. Jak ustrzec się przed zarzutem dyskryminowania pracowników?
a) Co to jest dyskryminacja (pośrednia i bezpośrednia)?
b) W oparciu o jakie kryteria można różnicować sytuację pracowników?
c) W oparciu o jakie kryteria nie można różnicować sytuacji pracowników?
d) Na czym polega molestowanie i molestowanie seksualne?
e) Jakie sankcje grożą za naruszenie zakazu dyskryminacji?

3. Kierowanie pracownikami.
a) Co to są uprawnienia dyrektywne pracodawcy?
b) Jakie są granice poleceń służbowych?
c) Kiedy pracownik ma prawo odmówić wykonania polecenia służbowego?
d) Jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec pracownika niewykonującego polecenia służbowego?

4. Jak korzystać z możliwości nakładania kar porządkowych na pracowników?
a) Czemu służy nakładanie kar porządkowych na pracowników?
b) Jakie są rodzaje kar porządkowych?
c) Kiedy można pracownika ukarać karą porządkową?
d) Tryb nakładania kary porządkowej.
e) Sprzeciw od nałożenia kary porządkowej.

5. Jak uniknąć zarzutu mobbingu?
a) Co to jest mobbing?
b) Gdzie przebiega granica między kompetencjami dyrektywnymi pracodawcy a mobbingiem?
c) Na czym polega prewencja antymobbingowa?

6. Jak korzystać z pracy w godzinach nadliczbowych pracowników?
a) przesłanki dopuszczalności pracy w godzinach nadliczbowych
b) polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
c) oddawanie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych

7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
a) Czy pracodawca może żądać od pracowników uczestnictwa w szkoleniu?
b) Jakie są konsekwencje skierowania pracownika na szkolenie?

KOSZT: 900,00 PLN (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: zapraszam na szkolenie


Obrazek


EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
3 grudnia 2010 r., godz.: 9:00-17:00, Warszawa



Ile razy słyszałeś od klienta „za drogo” , „nie interesuje mnie to” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Pewnie zastanawiasz się w jaki sposób mogłeś go zatrzymać?

Bardzo prosty – zamiast kończyć rozmowę handlową, wystarczyło dalej ją kontynuować i zastosować technikę radzenia sobie z obiekcjami klienta, która umożliwiłaby Tobie odkrycie nieuświadomionych potrzeb twojego Klienta. Te szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.


CELE SZKOLENIA:
• Poszerzenie wiedzy na temat psychologicznych czynników zwiększających sukces w sprzedaży
• Zwiększenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem
• Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta
• Budowanie postawy profesjonalnego sprzedawcy


KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
• Zdobędziesz wiedzę: jak sprzedawać „siebie” i swój produkt lub usługę
• Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
• Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
• Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
• Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
• Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
• Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
• Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy



TRENER:
Maciej Michał Mazur


KOSZT:

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”:
Zasady skorzystania z BONU są proste - oferujemy Państwu dwie możliwości :


980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugą osobę z firmy;

lub

980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dowolnie wybrany dzień szkoleniowy z pakietu sprzedażowo-marketingowego

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: zapraszam na szkolenie

OSTATNI DZWONEK NA ZAPISY bez VAT. 



Obrazek


Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne


Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
• Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.htmlAdrian T. edytował(a) ten post dnia 08.12.10 o godzinie 09:24
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: zapraszam na szkolenie


Obrazek


E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
9-10 grudnia 2010 r., godz.: 8:00-16:00, Warszawa



Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy


PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?


Popołudnie: Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)


Dzień 2 „Firma w Internecie”

Cel: Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?

Popołudnie: Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A


Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.


TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”
–981 PLN – szkolenie dwudniowe

(980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dzień szkoleniowy )

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl

Temat: zapraszam na szkolenie

Witam,
zapraszam na dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia sprzedażowe w Łodzi.

Najbliższe terminy:
2010-12-07/08 Sztuka prezentacji2010-12-20/21 ABC Marketingu2011-01-17/18 Efektywna windykacja należności2011-01-20/21 Techniki obrony ceny
2011-01-25/26 Profesjonalna obsługa reklamacji

Harmonogram oraz plany zajęć wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie: http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?ttype=86.

Cena szkolenia:Mikro i małe przedsiębiorstwa - 125,43 zł
Średnie przedsiębiorstwa - 188,14 zł

Projekt skierowany jest do mieszkańców województwa łódzkiego będących jednocześnie:
• właścicielami mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw mających siedzibę, oddział lub filię na terenie województwa łódzkiego
• pracownikami (zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej) mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw mających siedzibę, oddział lub filię na terenie województwa łódzkiego, których obowiązki służbowe związane są z szeroko rozumianą sprzedażą produktów i usług.

Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń oraz pomoc w wypełnianiu dokumentów szkoleniowych mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej http://mcs.edu.pl lub bezpośrednio u naszych pracowników:
tel. (42) 298 53 14
fax. (42) 298 53 12
e-mail: j.kazmierska@mcs.edu.pl

Z poważaniem,
Anna Puchała
e-mail: a.puchala@mcs.edu.pl
tel. 022 839 55 99 wew. 222
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.

Następna dyskusja:

Zapraszam na szkolenie Audy...




Wyślij zaproszenie do