konto usunięte

Temat: Wykorzystanie narzędzi statystycznych w analizach...

Szanowni Państwo,

Mam przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie z zakresu Wykorzystania narzędzi statystycznych w analizach marketingowych -
15-16 kwietnia 2008 w Warszawie.


Poniżej przedstawiam szczegóły.

Pozdrawiam,
Margarita

Wprowadzenie do tematyki szkolenia:
Uczestnicy szkolenia zapoznani zostaną z teorią narzędzi statystycznych przydatnych w praktycznych zastosowaniach (na podstawie informacji od klienta zostanie przygotowany materiał szkoleniowy i ćwiczeniowy), wspólnie z trenerem będą ćwiczyli możliwości praktycznego stosowania omówionych narzędzi oraz zostaną przygotowani do wnioskowania na podstawie uzyskiwanych informacji. Trener położy nacisk na możliwości i zasady doboru narzędzi statystycznych optymalnych dla konkretnych rozwiązań i analiz. W celu dokładniejszego zrozumienia prezentowanych narzędzi oraz w celu jak najbardziej użytecznego ich zastosowania w życiu zawodowym, trener zaprezentuje zasady i możliwości dokonywania omawianych analiz z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego.

Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu, dla osób odpowiedzialnych za nadzorowanie oraz monitorowanie procesów sprzedażowych w organizacji

Cele szkolenia
Zapoznanie uczestników z teorią statystyki matematycznej w zakresie umożliwiającym wykorzystanie jej w prowadzeniu analiz. Przekazanie praktycznych modeli i rozwiązań oraz wspólne ćwiczenie omawianego materiału na praktycznych przykładach.
Szkolenie ma na celu nie tylko zapoznać uczestników z teoretycznymi rozwiązaniami, ale przede wszystkim wyrobić w nich umiejętność praktycznego stosowania i wnioskowania na podstawie otrzymywanych obliczeń.


Program szkolenia

Dzień I

I. Narzędzia wykorzystywane w analizie rynku
1. Przedmiot, metody i organizacja badań statystycznych
 czym zajmuje się statystyka opisowa,
 podstawowe pojęcia statystyczne,
 rodzaje badań/analiz statystycznych,
 plan przeprowadzania analizy statystycznej,
 konstrukcja szeregów pozycyjnych i rozdzielczych.

II. Metody analizy rynku. Analiza i interpretacja danych rynkowych. Wykorzystanie analizy rynkowej do oceny efektywności przedstawicieli handlowych

1. Opisowa analiza struktury zjawisk
 miary średnie,
 miary rozproszenia,
 miary asymetrii,
 miary koncentracji
2. Metody analizy współzależności zjawisk
 analiza korelacji i regresji
3. Analiza efektywności przedstawicieli handlowych.


Dzień II

III. Narzędzia i metody prognozowania i projektowania w czasie

1. Charakterystyka szeregów czasowych i modeli adaptacyjnych.
 wymagane cechy zbioru danych historycznych,
 składowe szeregu czasowego,
 dekompozycja szeregu czasowego
2. Metody analizy dynamiki zjawisk.
 metody badania zmian (przyrosty względne, przyrosty absolutne, indeksy dynamiki, obliczanie średniego tempa zmian zjawisk w czasie),
 model wahań w czasie,
 metody określania trendu,
 metody określania wahań sezonowych,
 metody określania wahań przypadkowych.
3. Metody i etapy prognozowania.
4. Modele prognozowania naiwnego.
5. Modele prognozowanie za pomocą średnich.
 prognozowanie za pomocą średnich zwykłych,
 prognozowanie na podstawie średnich ruchomych,
 prognozowanie na podstawie średnich ważonych,
 prognozowanie na podstawie średnich ruchomych ważonych.
6. Modele wygładzania wykładniczego.
 model Browna,
 model liniowy Holta,
 modele Wintersa.



Metodyka
Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.

Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych



Harmonogram szkolenia - 2 dni

dzień 1
10.00 Rozpoczęcie szkolenia
10.00 - 11.30 Zajęcia
11.30 - 12.00 Przerwa kawowa
12.00 - 13.30 Zajęcia
13.30 - 14.30 Lunch
14.30 - 16.00 Zajęcia
16.00 - 16.30 Przerwa kawowa
16.30 - 18.00 Zajęcia
18.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia


dzień 2
8.30 Rozpoczęcie szkolenia
8.30 - 10.00 Zajęcia
10.00 - 10.30 Przerwa kawowa
10.30 - 12.00 Zajęcia
12.00 - 13.00 Lunch
13.00 - 14.30 Zajęcia
14.30 - 15.00 Przerwa kawowa
15.00 - 16.30 Zajęcia
16.30 Zakończenie szkolenia







Prowadzący szkolenie:
Trener-Absolwent Politechniki Warszawskiej, pierwszy fakultet na kierunku Inżynieria Produkcji – specjalność systemy informatyczne i zarządzanie przedsiębiorstwem; drugi fakultet: Wydział matematyki i Nauk Informacyjnych – specjalność matematyka stosowana w finansach i ubezpieczeniach.

Zawodowo odpowiada za dokonywanie analiz statystycznych na potrzeby organizacji i planowania w koncernie międzynarodowym. Dokonuje ocen i analiz statystycznych stanowiących podstawy dla decyzji menedżerskich w koncernie (odpowiada za rynki Europy, Ameryki Południowej, Ameryki Północnej).



Koszt uczestnictwa
1617,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny należy doliczyć 22% podatek VAT

Opis miejsca szkolenia
Troszczymy się o szczegóły, ponieważ rozumiemy ich znaczenie w kreowaniu wizerunku całości. Dlatego wyjątkową uwagę przykładamy do miejsc, w których realizujemy spotkanie. Komfort Twojej pracy jest naszym celem w procesie wyboru sali szkoleniowej. Jeśli mieszkasz poza miejscem szkolenia, na Twoje życzenie zorganizujemy dla Ciebie zakwaterowanie, nie pobierając za to żadnej prowizji. Zaznacz tylko prosimy, właściwe informacje na karcie zgłoszenia.

Organizator szkolenia
Organizatorem jest The Quality of Life. Firma doradczo - szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest wynikiem zamiłowania i pasji całego naszego zespołu, który gromadząc wiedzę oraz praktyczne doświadczenia, jest zdeterminowany tą unikatową wiedzą dzielić się z Tobą w przyjazny i profesjonalny sposób. Dla nas istotna jest zarówno treść jak i forma.

Więcej informacji uzyskają Państwo na www.tql.pl
lub pod numerem tel 022 374 31 31, biuro@tql.pl


ZAPRASZAM SERDECZNIE

na hasło - Goldenline, zniżka 5%
Przemysław Mańkowski

Przemysław Mańkowski CEO Nextweb Media

Temat: Wykorzystanie narzędzi statystycznych w analizach...

czy będą jakieś Case'y i oparte na nich warsztaty?
Jezeli tak na jakim sofcie będą robione?
Pozd

konto usunięte

Temat: Wykorzystanie narzędzi statystycznych w analizach...

Witam serdecznie,

Oczywiście, że będą case'y. Tego typu szkolenia są niemożliwe bez case'ów. Więcej informacji prześlę Panu na priv.

Pozdrawiam,
Margarita

Następna dyskusja:

Profesjonalna Asystentka - ...




Wyślij zaproszenie do