Katarzyna
Maleska
manager ds.
sprzedaży, Learning
Systems Poland Sp. z
o.o.
Temat: Szkolenie-Zaawansowane techniki sprzedaży usług, Poznań
TEMAT: Szkolenie-Zaawansowane techniki sprzedaży usług, PoznańWitam,
naszym zamysłem jest zainicjowanie szkolenia z zaawansowanych technik sprzedaży usług.
Szkolenia oferowane przez firmy są bardzo drogie, dlatego wychodzimy z pomysłem zorganizowania takiego szkolenia z tym samym standardem i jakością, wynajmując trenera i udostępniając salę. Koszt wtedy obniża się wielokrotnie.
Wynajęcie trenera z to koszt około 3000/dzień. Jeżeli zbierze się grupa 8-10 osobowa-cena szkolenia wyniesie 600-750 zł.
Termin zostanie wyznaczony dopiero po zebraniu się wyżej wspomnianej ilości osób. Szkolenie odbędzie się w centrum Poznania.
czas trwania 16 h (2 dni, 8-16)
Uczestnicy poznają:
• Techniki kreowania zasobnego stanu emocjonalnego
• Praktycznie sposoby wykorzystywania języka perswazji w sprzedaży
• Najważniejsze filtry percepcji warunkujące zachowanie i sposób podejmowania decyzji.
• W jaki sposób dostosować sposoby argumentacji i sprzedaży do różnych metaprogramów.
• Opracować indywidualną metodę wykorzystania nowo-nabytych umiejętności w codziennej praktyce sprzedawcy.
1. Punkt wyjścia – Twój stan emocjonalny
1.1. Czym jest Pozytywna Postawa Psychiczna?
1.2. Prawo zgodności - zależność pomiędzy twoim stanem emocjonalnym a Twoim zachowaniem.
1.3. Metody kreowania poczucia mocy.
2 Język perswazji – jak przekazywać klientom sugestie ?
2.1. Czym jest JĘZYK PRESWAZJI i jak go wykorzystać w sprzedaży?
2.2. Podstawowe perswazyjne konstrukcje zdaniowe:
2.2.1 NIE – paradoks zaprzeczeń
2.2.2 ALE – kasowanie treści
2.2.3 SPRÓBUJ – fałszywa motywacja
2.2.4. IMPLIKACJE – złożone wnioskowanie
3. Metaprogramy – filtry percepcji i segregowania rzeczywistości
3.1. Prezentacja najważniejszych metaprogramów oraz ich wpływ na zachowanie,
klientów oraz na podejmowane przez nich decyzje.
3.2. Jak dostosowywać sprzedaż do określonego filtra percepcji – ćwiczenie
w dopasowywaniu języka argumentacji do różnych metaprogramów.
3.3. Praktyczne ćwiczenia w rozpoznawaniu metaprogramów i w dostrojeniu sposobu sprzedaży do rozpoznanych filtrów percepcji.
4. Ćwiczenie praktyczne – Integracja nowopoznanej wiedzy
Wykorzystanie wiedzy o technikach wywierania wpływu w scenkach. Rejestracja na video; grupowe omawianie i analiza kolejnych wystąpień.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt najpóźniej do 30 kwietnia 2009.
katarzyna.maleska@gmail.com