Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Komunikacja interpersonalna szkolenie

Adresaci szkolenia:
► Przedstawiciele wyższej i średniej kadry menedżerskiej
► Liderzy zespołów i kierowników projektów, superwizorów
► Menedżerzy odpowiedzialni za wdrażanie zmian organizacyjnych
► Kierownicy świeżo awansowani lub przygotowujący się do objęcia nowego
stanowiska

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Karolina B.

Karolina B. Rekrutacja, Employer
Branding

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.05.14 o godzinie 21:11

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Szkolenie 24.09.2013 Warszawa Ochrona danych osobowych
http://www.lexfactory.pl/oferta/bezpieczenstwo-informa...
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Sztuka prezentacji szkolenie

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:

► Techniki panowania nad tremą
► Struktura prowadzenia prezentacji
► Techniki postępowania w trudnych sytuacjach

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Reklamacje w prawie przewozowym (10.10.2013)
http://www.lexfactory.pl/oferta/reklamacje-i-sprzedaz/...

Szkolenie dla obu stron - klientów i przewoźników.

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą ofertą:
- szkolenia (Terminy 2013 potwierdzone do realizacji!)
- warsztaty (wiele NOWOŚCI!)
- mentoring

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Kodeks Postępowania Administracyjnego 29.10.2013

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie procedury administracyjnej, poglądami doktryny oraz orzecznictwem Wojewódzkich Sądów Administracyjnych i Naczelnego Sądu Administracyjnego, celem umożliwienia prawidłowego prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania trafnych decyzji administracyjnych. Wykład będzie bardziej przypominał warsztaty, omówione zostaną przykłady z praktyki zawodowej trenera, przedyskutowane zostaną sprawy, które uczestnicy aktualnie prowadzą i z którymi mają kłopoty, trener przedstawi zagadnienia z punktu widzenia tego, co strona może podnieść w odwołaniu, by wskazać jakie błędy mogą być popełnione przez urzędnika w czasie poszczególnych etapów postępowania i jak się ich wystrzegać.

http://www.lexfactory.pl/oferta/prawo-administracyjne/...Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.10.13 o godzinie 16:12

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Kolejne warszawskie szkolenie marki Lex Factory - Skuteczna windykacja w dobie kryzysu

15.11.2013

Jak praktycznie pozyskać informacje o kontrahencie?

Czy jesteś w stanie skutecznie i prawnie zabezpieczyć swoją wierzytelność?

Co zrobić by odzyskać należność kiedy kontrahent nie zapłaci w terminie?
Korzyści dla Uczestników szkolenia:

- Przedstawienie sposobów weryfikowania kontrahentów przed podjęciem decyzji o współpracy oraz głównych zasad udzielania kredytu kupieckiego. Dzięki szkoleniu poznają Państwo praktyczne możliwości ograniczenia kontaktów z niesolidnymi kontrahentami.

- Podczas szkolenia poruszone zostaną prawne metody najskuteczniej zabezpieczające należności, jak też metody mniej skuteczne, ale również dostępne w obrocie gospodarczym krajowym i zagranicznym (export). Korzyścią dla Państwa będzie potencjalny wybór i ocena zabezpieczeń ze względu na:

- koszty ustanowienia i zniesienia zabezpieczenia

- charakter zabezpieczonej wierzytelności

- płynność zabezpieczenia

- skuteczność zabezpieczenia



Czas szkolenia: 8h szkoleniowych.
http://www.lexfactory.pl/oferta/windykacja/skuteczna-w...
Lucyna B.

Lucyna B. Koordynator
Projektów
Szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:

INSTRUMENTY FINANSOWE A USTAWA O RACHUNKOWOŚCI
WARSZAWA, 14.11.2013 | Czas trwania: 6 godzin ZOBACZ WIĘCEJ >>>

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy szkolenie INSTRUMENTY FINANSOWE A USTAWA O RACHUNKOWOŚCI , którego celem jest omówienie i wyjaśnienie aktualnych regulacji prawnych dotyczących instrumentów finansowych. Przedstawienie najnowszych zagadnień w tematyce instrumentów finansowych, w zakresie ich ewidencji, wyceny i skutków wyceny. Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu prezentacji instrumentów finansowych w sprawozdaniu finansowym oraz pozwala na uzyskanie praktycznych wskazówek na temat wyceny instrumentów finansowych w księgach firm.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
• poszerzenie wiedzy z zakresu regulacji prawnych w zakresie instrumentów finansowych, różnorodnych instrumentów pochodnych oraz prezentacji instrumentów finansowych w sprawozdaniu finansowym;
• zapoznanie się z aktualnym stanem prawnym i praktyką w zakresie ewidencji księgowej instrumentów finansowych;
• znajomość praktycznych wskazówek na temat wyceny instrumentów finansowych w księgach firm.

Kontakt:
Biuro w Warszawie: Lucyna Rosińska– Menedżer Szkoleń
Kom. 513 072 949 | Tel. 22 583 10 06 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lucyna.rosinska@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.


Obrazek

Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Lucyna B.

Lucyna B. Koordynator
Projektów
Szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:

RÓŻNICE KURSOWE W RACHUNKOWOŚCI I PODATKACH
WARSZAWA, 15.11.2013 | Czas trwania: 6 godzin ZOBACZ WIĘCEJ >>>

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy szkolenie Różnice Kursowe W Rachunkowości I Podatkach , którego celem jest zaprezentowanie aktualnego stanu prawnego dotyczącego problematyki różnic kursowych. W trakcie szkolenia omówione zostaną praktyczne aspekty ewidencji i rozliczania transakcji wyrażonych w walutach obcych, zasady wyceny bilansowej pozycji wyrażonych w walutach obcych oraz wpływ różnic kursowych na wynik finansowy i podstawę opodatkowania podmiotów gospodarczych.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
• posiadanie praktycznej wiedzy na temat ewidencji i metod rozliczania różnic kursowych;
• znajomość zasad wyceny bilansowej pozycji wyrażonych w walutach obcych;
• uzyskanie praktycznych informacji dotyczących rozliczania transakcji w walutach obcych.

Kontakt:
Biuro w Warszawie: Lucyna Rosińska– Menedżer Szkoleń
Kom. 513 072 949 | Tel. 22 583 10 06 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lucyna.rosinska@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.


Obrazek

Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Marek J.

Marek J. Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek

Zainteresowanych rozwinięciem umiejętności kreatywnego i innowacyjnego myślenia oraz nowego spojrzenia na metody rozwiązywania problemów zapraszamy na szkolenie pt.
BYĆ JAK EDISON, CZYLI TRENING INNOWACYJNOŚCI I KREATYWNEGO POSZUKIWANIA ROZWIĄZAŃ

21 - 22 listopada 2013 Warszawa

Szczegóły na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...
-----

Używasz prezentacji jako narzędzia komunikacji biznesowej?
Wzmocnij swój przekaz wystąpienia, dzięki umiejętnemu stosowaniu tricków komunikacyjnych.
Poznaj sprawdzone sposoby na budowanie prezentacji multimedialnych przyjaznych w odbiorze.

Zapraszamy na szkolenie pt SZTUKA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
5-6 grudnia 2013 Warszawa

Szczegóły na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...

Inne szkolenia otwarte i zamknięte na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/

Facebook

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Umiejętności sprzedażowe dla handlowców 27 listopad 2013, Warszawa


Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną argumentację i perswazję. Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie. Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim


Efektywny menedżer, czyli ja zarządzać swoim zespołem 29 listopad 2013, Warszawa


Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Bądź asertywny i wygraj ze stresem 9 grudnia 2013, Warszawa

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej. Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkach. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu. WArsztat obejmuje także podstawowe zagadnienia z zakresu asertywności, która jest elementem zarządzania stresem na co dzień.


Work-life balance, czyli harmonia na co dzień 11 grudzień 2013, Warszawa


Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku, pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy określaniu swoich celów oraz priorytetów.


Telesprzedaż w B2B – jak umówić spotkanie? 13 grudzień 2013, Warszawa


W sprzedaży B2B bardzo ważne jest kierowanie swojej propozycji współpracy do odpowiednich
klientów, a następnie nawiązanie z nimi relacji. Uczestnicy dowiedzą się o podstawach prospectingu oraz w jakisposób prezentować swoje usługi, aby były interesujące dla klienta biznesowego.

Więcej informacji i zapisy:

Magdalena Ośka
szkolenia@adeptia.pl
kom. (+48) 727 924 618
tel. (0-22) 414 60 01
http://adeptia.plTen post został edytowany przez Autora dnia 18.11.13 o godzinie 16:49
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Zapraszamy już 12 grudnia 2013 na I Forum Outsourcingu IT, które odbędzie się w Warszawie w Hotelu Radisson Blu Sobieski!

Link do strony: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/i-forum-outs...
Link do rejestracji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/i-forum-outs...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- outsourcing aplikacji
- outsourcing call i contact center
- outsourcing usług telekomunikacyjnych
- outsourcing kadr IT
- outsourcing specjalistów IT
- outsourcing infrastruktury IT
- outsourcing - usługi w chmurze
- outsourcing utrzymania i przetwarzania danych (data center)
- outsourcing zapewnienia jakości
- outsourcing procesów biznesowych
- outsourcing zarządzania dokumentami i back office

Do udziału zapraszamy:

- Przedstawicieli branż: telekomunikacyjnej, finansowej, przemysłowej , medycznej, szeroko pojętego sektora usług
- Doradców zarządu
- Osoby odpowiedzialne za strategię w firmie: redukcję kosztów i finanse
- Osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT,
- Kierowników, dyrektorów działów IT,
- Osoby odpowiedzialne za stronę prawną i finansową umów outsourcingowych.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny. Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji. Ilość miejsc jest ograniczona.

Kontakt:

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. +48 721 729 134
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.roznicka [at] multitrain.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.12.2013r. do 17.12.2013r. Miejsce: Warszawa

Pozostałe terminy realizacji tego szkolenia:
Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków
Termin szkolenia: od 17.02.2014r.do 18.02.2014r. Miejsce: Poznań

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;


Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:

Wstęp do warsztatów szkoleniowych.
Przedstawienie uczestników i trenera.
Omówienie modułów warsztatu szkoleniowego.

KROK 1 – WYZNACZANIE CELÓW

1. Jak to robią mistrzowie czyli po co w ogóle stosować cele ?
Dlaczego nie osiągam celów? Dlaczego inni je osiągają?
Korzyści z pracy na celach dla firmy i zespołu.
Praca na celach, a praca na zadaniach – gaszenie pożarów.
Nawyki ludzi sukcesu, czyli czego nie robisz, a robią to inni?
5 kluczowych kroków osiągania celów.
Obalamy mity: wielozadaniowość, twórczy bałagan i rozgryzamy FOMO.

2. Dobrze wyznaczony cel – czyli jaki?
Jak przekuć cel w sukces? Jedna rzecz, której większość nie robi.
Krok po kroku - jak wyznaczyć cel? – Warsztaty wyznaczania celów.
Tricki time managementu, które zwiększają szanse osiągania celów.
SMARTER i zasada Pareto, jako nierozerwalny duet.
Jak mózg postrzega czas, czyli to nie Twoja wina, że nie osiągasz celów.

KROK 2 – PLANOWANIE DZIAŁANIA

3. Cele krótko i długoterminowe, a praktyka planowania.
Układ logiczny i podejścia z góry na dół, z dołu do góry.
Dlaczego planowanie nie działa? I ile trzeba planować?
Planowanie w zmiennym środowisku, czyli niezbędne korekty kursu?
Harmonogramy działań na przykładzie wykresów Gantta.
Przeszkody na drodze do celu, czyli na to naprawdę uważaj.
Wykorzystanie Prawa Parkinsona, jako dźwigni do osiągania celów.

KROK 3 – DZIAŁANIE – warsztaty praktyczne

4. Program osiągania celów – praca nad celami uczestników.
30 dni na osiągnięcie celów - dlaczego to działa?
Program osiągania celów - wyznaczanie, planowanie, działanie, weryfikacja.
Narzędzia do osiągania celów: kalendarz, notatnik, laptop.
Jak skutecznie przeciwdziałać odwlekaniu spraw na później?
Pułapki na drodze do celu - lista najczęściej popełnianych błędów.
Dynamika osiągania celów – tajemnica rozpędu.
Zestaw 3 kluczowych nawyków, które decydują o sukcesie.

5. Zarządzanie czasem każdego dnia- warsztaty praktyczne
Dlaczego klasyczne techniki zarządzania czasem już nie działają?
Jak właściwie używać kalendarza?
Dlaczego sprawy z listy zadań nie chcą ruszyć z miejsca?
Listy rzeczy do zrobienia według Do It Tommorrow Marka Forstera.
10 nawyków efektywności według Zen To Done Leo Babauty.
Twoje centrum zarządzania- sekret sukcesu w zarządzaniu czasem.
Narzędzia do zarządzania czasem: fizyczne przechowywanie danych, plików, dokumentów.
Ile folderów na laptopie i mailu potrzeba do zarządzania czasem?

KROK 4 – WERYFIKACJA

6. Utrzymywanie rozpędu – wdrażanie po szkoleniu
Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER.
Budowanie nawyków i rytuałów, które podtrzymują rozpęd na drodze do celu.
Weryfikacja swoich działań.
Podsumowanie szkolenia.
Zakończenie i rozdanie certyfikatów.

Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.


Metody szkoleniowe:
Metody szkoleniowe dopasowujemy do zagadnień ujętych w programie, ponieważ dobór tych odpowiednich w znacznej mierze wpływa na sukces projektu szkoleniowego. Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów osiągania celów i zarządzania czasem na bieżących zadaniach uczestników, wzbogaconych o panele dyskusyjne oraz szereg technik aktywizujących uczestników. Trener pracuje metodami opartymi o cykl Kolba i prowadzi szkolenie metodami takimi jak: praca w grupie czy ćwiczenia indywidualne skupione na wyznaczaniu celów. Przedmiot szkolenia zostanie wyposażony w inspirujące przykłady i analizy przypadków (case study) oraz dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń. Pojawi się również uzupełnienie mini-wykładem tam, gdzie będzie to niezbędne.

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener, specjalista w zakresie zarządzania czasem, wyznaczania celów, sprzedaży i negocjacji. Praktyk biznesu, manager sprzedaży i trener wewnętrzny. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce.

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę,
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w *** hotelu - tym samym, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!

Naszym klientom oferujemy atrakcyjny system rabatowy:

NOWOŚĆ! Zgłoś swój udział w szkoleniu z naszej oferty do końca grudnia 2013r. i odbierz 10% rabat!
Rabat obejmuje również szkolenia planowane w 2014r.

ATRAKCYJNE RABATY DLA FIRM!
Przy zgłoszeniu od 2 do 5 uczestników otrzymują Państwo 10% zniżkę dla każdego uczestnika.
Przy zgłoszeniu min. 6 uczestników 7 uczestnik gratis!

Rabaty dotyczą wszystkich szkoleń dostępnych w ofercie. Oferty rabatowe nie łączą się.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwaw szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Stworzymy program szkoleniowy dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników.

Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.



Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl

gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Bartłomiej Jachimski

Bartłomiej Jachimski "I zawsze pamiętaj,
że jesteś kimś
wyjątkowym"

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek
Twój produkt może być dobry. Handlowców, musisz mieć najlepszych!

Organizujemy jedyne w Polsce szkolenia sprzedażowe w oparciu o
25-cio modułowy program zarządzania zmianą.
Praktyczne i kompleksowe warsztaty handlowe są najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży, nawet pomimo mniejszej ilości klientów na rynku.

Podczas naszego spotkania z Twoimi pracownikami omówimy m.in.:
Rolę automotywacji i samodyscypliny w życiu zawodowym
Przebieg całego procesu sprzedaży
Metody zarządzania czasem i priorytetami
Sposoby samodzielnego pozyskiwania klientów
Zasady komunikacji elektronicznej
Znaczenie roli rozmowy telefonicznej
Nawiązywanie pierwszego kontaktu
Analizę i kreowanie potrzeb
Tworzenie przejrzystych i atrakcyjnych ofert
Prezentację oferty oraz wybranych rozwiązań
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży
Sposoby zwiększania sprzedaży
Budowanie asertywności handlowej
Metody zbijania obiekcji
Prowadzenie negocjacji handlowych
Proces finalizacji transakcji
Zasady profesjonalnej obsługi posprzedażowej i reklamacyjnej
Aspekty komunikacji interpersonalnej
Sposoby rozwiązywania konfliktów
Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych
Profile i typologię klientów
Analizę konkurencji
Mowę ciała
Podstawy Neurolingwistycznego Programowania NLP.

Wyposażenie pracowników działów sprzedaży w nowe umiejętności i kompetencje pozwoli Twojej firmie na:
- zwiększenie obrotów;
- wzrost średniej wartości kontraktu;
- zdobycie przewagi konkurencyjnej;
- ograniczenie rotacji pracowników;
- zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na nadzór nad pracownikami;
- podniesienie efektywności i samodzielności Twoich handlowców;
- dalsze budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów.

W trakcie dwóch intensywnych dni treningowych przekażemy Twoim pracownikom wysoce użyteczną wiedzę oraz narzędzia stosowane przez najlepszych handlowców. Skuteczność naszych warsztatów została wielokrotnie potwierdzona pozytywnymi opiniami dotychczasowych uczestników - dołącz do nich już dziś!

Obrazek

Szkolenia realizujemy na terenie całej Polski.
Szkolimy zarówno duże, jak i kilkuosobowe zespoły sprzedażowe.
Więcej informacji oraz kalendarz szkoleń otwartych znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://szkoleniawsprzedazy.pl


Obrazek
Małgorzata P.

Małgorzata P. Trener /Konsultant
ds. Planowania
Szkoleń i Rozwoju /
Lif...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Szkolenie: Techniki podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w biznesie - HUMAN SKILLS


Obrazek


Cele szkolenia:

doskonalenie umiejętności analizy sytuacji;
poznanie technik podejmowania decyzji;
rozwinięcie strategii rozwiązywania problemów.

Korzyści dla uczestników:

umiejętność podejmowania decyzji poprzez zastosowanie konkretnych technik;
wdrożenie nowych sposobów podejmowania decyzji;
wypracowanie strategii twórczego rozwiązywania problemów;
zrozumienie własnych przeszkód w efektywnym odnajdywaniu rozwiązań.

Program szkolenia:

1.Psychologia podejmowania decyzji
Behawioralna teoria decyzji.
Ogólne wymiary decyzji.
Miejsce podejmowania decyzji w ogólnej strukturze myślenia (myślenie inwencyjne i decyzyjne).
Reguły decyzyjne.
Cykle przetwarzania informacji w procesie podejmowania decyzji. Heurystyki decyzyjne.
Psychologiczne wymiary ryzyka.

2.Podejmowanie decyzji w firmie

Konieczność podejmowania decyzji.
Warunki niepewności i sytuacje decyzyjne.
Wpływ stylu zarządzania na podejmowanie decyzji.
Proces decyzyjny: od zdefiniowania problemu do wdrożenia rozwiązania.

3.Proces podejmowania decyzji

Tradycyjne techniki podejmowania decyzji.
Nowoczesne techniki podejmowania decyzji.
Technika PWAOD.
Obserwacje.

4.Planowanie decyzji

Zasady planowania decyzji.
Etapy procesu planowania.
Planowanie awaryjne.

5.Techniki decyzyjne

Technika Bonda – rozpoznanie.
Diagnostyka decyzyjna.
Określanie celów i wariantów.
Monitorowanie.
Zagadnienie gazeciarza.
Technika Einsteina.

6.Techniki pomocnicze

Umiejętność zadawania pytań – pytania Osborna.
Strumień świadomości i obrazów.
Technika 90 sekund plus.
Metoda delficka.
Wizualizacje.
Mapy myśli.
Diagram ryby.
Burza mózgów.
Strategia Walta Disneya.
Synektyka.
Kapelusze doktora de Bono.

7.Podsumowanie szkolenia

Metody pracy
Panel dyskusyjny,
ćwiczenia grupowe i indywidualne,
prezentacja,
odgrywanie ról,
analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje szczegółowe

Termin: 18.12.2013r.
Cena: 890 zł netto (+ 23% VAT)
Cena zawiera:
materiały szkoleniowe,
dwudaniowy lunch,
dyplom poszkoleniowy,
konsultację on-line do miesiąca po szkoleniu


Aby zapisać się na szkolenie prosimy o:
kontakt drogą mailową na adres biuro@humanskills.pl, lub drogą telefoniczną pod numerem 22 22 42 195
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.



Wyślij zaproszenie do