konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl

Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w akredytowanych szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®), programami (MSP®) oraz ryzykiem (M_o_R®), organizowanych przez skills sp. z o. o. w pierwszym kwartale 2012 r.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

PRINCE2®:
06-10.02.2012
20-24.02.2012
05-09.03.2012
19-23.03.2012
MSP®:
13-16.02.2012
M_o_R®:
12-16.03.2012

Wyjątkowo u nas:
- małe grupy szkoleniowe, maks. do 12 osób,
- możliwość zdobycia 2 certyfikatów w trakcie 5-dniowego szkolenia,
- możliwość uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów,
- "Project in a box Community Edition" - licencja na oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniana w języku polskim jedynie przez skills,
- wsparcie poszkoleniowe,
- coaching dla Kierowników Projektów

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej:
http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zgłoszenia na szkolenia i dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl, tel. 603 336 663
http://skills.pl/szkolenia.php

Zapraszamy na nasze szkolenia

Zespół skills
http://skills.pl

Skills sp. z o.o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).

PRINCE2®, MSP®, M_o_R® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY

Obrazek

W dzisiejszym świecie przed menedżerami stawiane są coraz większe wymagania. Poza kompetencjami merytorycznymi, jedną z najważniejszych zalet jest umiejętność budowania relacji biznesowych. Jednak nie jest to takie proste, gdy mamy do czynienia z międzynarodowymi korporacjami, w których nasi klienci lub kontrahenci pochodzą z różnych krajów i kultur. Często posługują się innym kodem kulturowym, nadają inne znaczenia słowom i gestom. Jak zatem nie popełnić gafy, być dobrze zrozumianym i zbudować dobre wrażenie własne i firmy? Poniższe szkolenie uczy właśnie takich umiejętności.

Szkolenie poprowadzą najwyższej klasy specjaliści, którzy współpracowali z kancelarią prezydenta.

Obrazek


Cele szkolenia:

Koncepcja kultury narodowej
Zasady komunikacji w biznesie międzynarodowym
Reguły pierwszeństwa w codziennych kontaktach
Small talk w rozmowach biznesowych
Spotkania i przyjęcia biznesowe
Profesjonalna korespondencja w biznesie międzynarodowym
Kreowanie pozytywnego wizerunku biznesowego
Podejmowanie gości
Wyjazd w delegację zagraniczną

Oczekiwane rezultaty:

Uczestnicy nauczą się:

Jak wykorzystywać różnorodność stylów komunikacji werbalnej
Wpływu mowy niewerbalnej na skuteczność działań biznesowych: ukłony, uściski, gesty
Podobieństw i różnic – międzynarodowej interpretacje języka niewerbalnego
Rozsadzanie gości przy stole – zarządzanie pierwszeństwem i przestrzenią – jak to robić w praktyce
Jak w praktyce unikać i reagować na gafy, przejęzyczenia, nietaktowne pytania
Jak wybrać najlepszą formę spotkania
Jak pełnić rolę gospodarza i gościa
Zasad adresowania i tytułowania w korespondencji
Kultury słowa pisanego
Najważniejsze zasady e-mailingu
Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
Ogólnych zasad składania i przyjmowania wizyt
Organizacji spotkań biznesowych w firmie
Jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu służbowego

Czas trwania:

2 dni

Najbliższy termin:

12-13 marca 2012

Cena:

Dwudniowe szkolenie - 1.200pln netto

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt
telefoniczny: 22 409 65 95
bądź mejlowy: biuro@businessway.pl ; karolina.krupska@businessway.pl

Serdecznie zapraszamy!

http://www.businessway.pl
Dołącz do nas na Facebooku: http://www.facebook.com/businesswayplMarek Sztomberski edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 22:15

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Uwaga ostanie 2 dni

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

790zł brutto
zapisz się do 10.02.2012 i zapłać tylko 630zł

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Łukasz J.

Łukasz J. Sales trainer and
professional
development

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Meetingownia, czyli dobra praktyka na Dobrej

esteś trenerem biznesu? | Chcesz się rozwijać? | Czujesz potrzebę wymiany doświadczeń? | Jesteś gotowy na szczerość informacji zwrotnej?
MINDSTREAM zaprasza trenerów praktyków na cykl spotkań coachingowych o charakterze szkoleniowo-dyskusyjno-superwizyjnym. Znajdź chwilę na konstruktywną dyskusję i dołącz do MEETINGOWNI.

Dodatkowe informacje oraz zapisy: http://mindstream.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Szkolenia PRINCE2®, CAPM®/PMP®, P3O®, M_o_R®, MSP® dostępne przez Internet


Obrazek


Szanowni Państwo,

chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy bardzo ciekawe rozwiązanie tzn. szkolenia dostępne "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet.

W szkoleniu prowadzonym w sali, uczestniczy się równolegle poprzez unikalny system wideokonferencyjny, a egzaminy mogą być zdawane również zdalnie.

Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Chcielibyśmy również przypomnieć o terminach cyklicznie prowadzonych szkoleń, jakie oferuje skills w pierwszym półroczu 2012 r.:

PRINCE2®: 05-09.03.2012, 19-23.03.2012, 02-06.04.2012, 16-20.04.2012,
07-11.05.2012, 21-25.05.2012, 11-15.06.2012, 25-29.06.2012

M_o_R®: 12-16.03.2012, 18-22.06.2012

CAPM®/PMP® EXAM PREP: 11-13.04.2012, 04-06.06.2012

P3O®: 23-27.04.2012

MSP®: 14-17.05.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy

Zespół skills
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute

Następna dyskusja:

Akademia Biznesu MDDP zapra...




Wyślij zaproszenie do