Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia marzec 2012

Już 23 marca!!!
Stres i Wypalenie Zawodowe


Obrazek


tu znajdziesz szczegóły

zapraszamy
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek


W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:

Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.
Poznań 12-13 marca 2012



Obrazek
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/kalendarz-szkolen?task=...

Głównym założeniem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do profesjonalnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami sporządzenia konkurencyjnej oferty przetargowej.
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę w zakresie:
-sposobów ubiegania się o zamówienia publiczne,
-prawidłowego korzystania z Prawa Zamówień Publicznych,
-sporządzania oferty zwiększającej szanse na wygranie przetargu,
-kontrolowania przebiegu postępowania,
-najczęściej popełnianych błędów przez Wykonawców składających ofertę przetargową.

Na kilka dni przed terminem niniejszego wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 23-25.03.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Weronika Nowakowska

Weronika Nowakowska Specjalista ds.
Promocji i
Rekrutacji, Euro
Consult Zdzis...

Temat: Szkolenia marzec 2012

Jeszcze w marcu odbędą się kolejne bezpłatne szkolenia dla mikro i małych przedsiębiorców z Wielkopolski!

Szkolenia dotyczą szeroko pojętych technik zakupów w biznesie, wsparte warsztatami o charakterze treningu menedżerskiego.
Najbliższe terminy:
- 16-19.03 w Poznaniu
- 23-26.03 w Poznaniu

Kolejne już w kwietniu!
Kliknij i zapisz się już dziś!
Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: Szkolenia marzec 2012

Firma Pro Studio Training zaprasza na nowe szkolenia, które zaczynają się już w marcu - "Oczaruj klienta", "Zdobądź klienta przez telefon" oraz "Asertywność i sposoby radzenia sobie ze stresem"
więcej na: http://prostudiotraining.pl w zakładce szkolenia otwarte
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia marzec 2012

Już 24 – 25 marca!!!

Asertywność w Pracy

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w pracy?


Obrazek

Tu znajdziesz szczegóły

w nadchodzącym tygodniu opublikujemy 1 lekcję Akademii Rozwoju Osobistego:

Moc Efektywnego Działania czyli zarządzanie czasem w praktyce.

Zwiastun pierwszej lekcji znajdziesz tu

Zapraszamy!!!

konto usunięte

Temat: Szkolenia marzec 2012

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym „Szkoła Sprzedaży B2B”, który jest skierowany do menedżerów sprzedaży i handlowców działających w sektorze B2B.

Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych dla handlowców działających w sektorze B2B. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w postaci sesji coachingowych. Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Szkoła Sprzedaży B2B”.

CELE PROJEKTU:

1) rozwój umiejętności kluczowych w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta instytucjonalnego
2) określenie indywidualnej ścieżki rozwoju uczestnika
3) wsparcie rozwoju uczestnika za pomocą coachingu indywidualnego.

ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:

Warsztat I - Prospecting - sztuka poszukiwania Klientów
Warsztat II - Wizyta handlowa
Warsztat III - Diagnoza potrzeb Klienta
Warsztat IV - Prezentacja wartości
Warsztat V - Techniki finalizacji sprzedaży
Warsztat VI - Obsługa posprzedażna - relacje z Klientami
Warsztat VII - Handlowiec - Partner biznesowy Klienta

HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:

Warsztat I – 19-20 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II – 11 maja (pt)
Warsztat III – 24-25 maja (czw-pt)
Warsztat IV i V – 14-15 czerwca (czw-pt)
Warsztat VI i VII – 28-29 czerwca (czw-pt)

Sesje coachingowe: od 29 czerwca, do ustalenia. Czas trwania sesji wynosi 1,5 h

MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, Hotel 3 Światy

WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3650 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

1) Udział w 7 warsztatach rozwojowych (9 dni szkoleń)
2) Konsultacje z Trenerami
3) Raport indywidualny i wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu działania
4) 3 sesje coachingowe (4,5 h)
5) Materiały szkoleniowe
6) Dyplom ukończenia szkolenia z tytułem „Certyfikowany sprzedawca B2B”
7) Catering: przerwy kawowe, lunch

ZGŁOSZENIA:

W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 10 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl

Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.mdscentrum.pl
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek


Oferta promocyjna obejmuje szkolenia otwarte:

1. Profesjonalne Zarządzanie Projektami w Organizacji - inspirujące warsztaty praktyczne.
Poznań 19-20 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

2. Efektywne negocjacje -intensywny trening dla kadry kierowniczej, pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta oraz specjalistów biorących udział w negocjacjach.
Warszawa 22-23 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

3. Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - warsztaty praktyczne
Warszawa 23 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

4.Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.
Poznań 26-27 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

5. Zarządzanie Projektami Unijnymi i ich Skuteczna Promocja - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Warszawa 26-27 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

6. Profesjonalna sprzedaż - inspirujące warsztaty dla handlowców
Poznań 26-27 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

7. Ustawa o Finansach Publicznych (Finanse Publiczne, Kontrola Zarządcza, Zarządzanie Ryzykiem) - Kompendium obowiązujących przepisów - - warsztaty dla osób kierujących jednostkami finansów publicznych
Kraków 29-30 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

8. Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów
Poznań 29-30 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl


Obrazek
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia marzec 2012

Szanowni Państwo,

W marcu br. rusza I edycja Akademii Lean.
W imieniu Centrum Szkoleń Twardych serdecznie zapraszam 31 marca na pierwsze szkolenie, którego tematem będzie Wprowadzenie do Lean + 5W i 1H.

Miejsce szkolenia: KATOWICE

Więcej informacji oraz kontakt z naszym biurem znajdą Państwo na stronie:
http://szkoleniatwarde.pl/edycja-i-marcowa-2012r/
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia marzec 2012

Warsztaty: KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY

26-27 marca, WARSZAWA

Last minute

Podczas tego szkolenia poznasz i przepracujesz proces tworzenia efektywnej reklamy.

Dzięki tej wiedzy zdobędziesz większą samodzielność i zwiększysz skuteczność Twojej promocji.

Oszczędzisz też czas i pieniądze - bo będziesz mógł samodzielnie tworzyć swoją reklamę.

A nawet jeśli zlecisz pracę agencji lub freelancerowi - dzięki wiedzy o tworzeniu reklamy - będziesz efektywniej koordynować ich pracę.

Weź udział w TYM szkoleniu i dowiedz się, jak tworzy się zaprzęgnąć kreatywność i kreację reklamy dla zwiększania sprzedaży!

____________________________________

PROGRAM

NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Dlaczego miałbym to kupić?
Percepcja komunikatu - co działa, na co uważać? Porcja psychologii, estetyki i designu;
Co i jak obiecywać w reklamie?
Emocje czy rozum?
Argumenty: "za i przeciw" vs. "za"
Niech cię zobaczą!
Niech cię zrozumieją!
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Różnice między briefem „marketingowym", a briefem kreatywnym

.. PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE"...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas" (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica" i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta - czym jest insight i gdzie go szukać?
Kreatywność - mity, techniki, ćwiczenia
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji - od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
Dopracowanie szczegółów
Efekt zaskoczenia
Jak bronić swoich pomysłów?
Słowo - copywriting
Obraz - fotografia, ilustracja
Kompozycja całości
MEDIA - zalety i wady
Reklama telewizyjna - obraz i dźwięk
Reklama prasowa - zdjęcia, ilustracje, tekst i... coś jeszcze
Reklama radiowa - potęga dźwięku
Reklama zewnętrzna - na pierwszy rzut oka...
Małe jest skuteczne: plakat, folder, ulotka
Media niestandardowe
Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)

____________________________________

INFO
Organizator: High5
Lokalizacja: Warszawa, ul. Grzybowska 2B, lok. 85
Data: 26-27 marca 2012
Cena: 1290 zł netto.

Link do strony szkolenia:
http://www.high5.pl/szkolenia/marketing-media-public-r...

Następna dyskusja:

OMEC - Szkolenia akredytowa...




Wyślij zaproszenie do