Maciej P.

Maciej P. Marketing i tramping
- czyli to, co
kocham najbardziej
;)

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia marzec 2012

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 12:24

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena B.

Magdalena B. doradca zawodowy

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek
Z przyjemnością zapraszamy wszystkich zainteresowanych do uczestnictwa w jubileuszowej, XX edycji naszego najbardziej rozpoznawalnego kursu: SZKOŁA TRENERÓW WSZECHNICY UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO.

Co sprawia, że niektórzy ludzie decydują się pełnić w życiu rolę trenera? Odpowiedzi jest z pewnością tyle, ile indywidualnych historii - "z przyczyn finansowych", "ze względu na zainteresowania", "z przypadku", "z sympatii do ludzi". Jedna z nich zasługuje jednak na szczególną uwagę: "ze względu na niezwykłe możliwości".

Bycie trenerem to jeden z nielicznych zawodów, w których codziennością jest inspirowanie innych do pozytywnych zmian - zarówno tych, które wiążą się z rosnącym profesjonalizmem i doskonaleniem specjalistycznych kompetencji zawodowych, jak i tych, które wynikają z samoświadomości i efektywności osiąganych poprzez rozwój umiejętności osobistych.

"Być dobrym trenerem" to jednak nie tylko wielkie możliwości, ale i wielkie wyzwanie. Na sukces w tej roli składa się zarówno spontaniczność, jak i planowanie; nawiązywanie autentycznych relacji z innymi, ale też dostęp do "skrzynki z narzędziami", czyli efektywnych metod i technik szkoleniowych. Decyzja o podjęciu wyzwania to pierwszy krok - kolejnym powinno być zdobycie solidnego przygotowania.

Szkoła Trenerów to propozycja skierowana do początkujących trenerów oraz osób, które chcą wzmocnić i rozszerzyć już posiadane kompetencje trenerskie. Kompleksowy, 12-dniowy program ma na celu wsparcie uczestników w samodzielnym projektowaniu, realizacji i ewaluacji efektywnych szkoleń.

Szkoła Trenerów to:
- kompleksowy kurs rozwijający zestaw najważniejszych kompetencji trenerskich
- program dostosowany do profilu kompetencji trenerskich zgodnego z Europejskimi Ramami Kwalifikacji (poziom 4)
- możliwość samodzielnego prowadzenia szkoleń w ramach praktyk trenerskich
- doskonały punkt wyjścia dla dalszych, specjalistycznych szkoleń oraz udziału w procesie certyfikacji

Kolejna - XX już edycja jest najlepszym dowodem jakości i uznania. Szkolenie cieszy się niezmienną popularnością od 5 lat. Posiadamy ponad 300 zadowolonych klientów.

Dla wszystkich, którzy wezmą udział w XX edycji szkolenia przygotowaliśmy specjalne bonusy:

- DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA 1 SESJA COACHINGOWA ! - ORAZ UDZIAŁ W LOTERII, KTÓREJ GŁÓWNĄ NAGRODĄ JEST PAKIET 6 SESJI COACHINGOWYCH

- DARMOWY NUMER MAGAZYNU KNOW HOW

- 5 % ZNIŻKI NA WSZYSTKIE SZKOLENIA DLA TRENERÓW (DO WYKORZYSTANIA DO 31.12.2012)

- WIELKI TORT URODZINOWY !!!

Terminy edycji XX (Kraków):

I moduł: 14-15.04.2012
II moduł: 17-20.05.2012
III moduł: 1-3.06.2012
IV moduł: 28.06-1.07.2012

Zapisy trwają do końca marca !

Więcej informacji na stronie http://www.wszechnica.uj.edu.pl
Magdalena B. edytował(a) ten post dnia 21.03.12 o godzinie 09:41

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek


Szkolenia otwarte - marzec 2012r.

W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w przygotowanych przez nasz zespół szkoleniach otwartych.

Potwierdzone terminy szkoleń:


Obrazek

Zamówienia publiczne dla Wykonawców i Zamawiających - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Rzeszów 01-02/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3-dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne.
Gdańsk 07-09/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/index.php?option=com_tr...


Obrazek

Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.
Poznań 12-13/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Przywództwo w Zarządzaniu Projektami - inspirujące warsztaty praktyczne.
Warszawa 15-16/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/index.php?option=com_tr...


Obrazek

Efektywne negocjacje -intensywny trening dla kadry kierowniczej, pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta oraz specjalistów biorących udział w negocjacjach.
Warszawa 22-23/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - warsztaty praktyczne.
Warszawa 23/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Zarządzanie Projektami Unijnymi i ich Skuteczna Promocja - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Warszawa 26-27/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Profesjonalna sprzedaż - inspirujące warsztaty dla handlowców
Poznań 26-24/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Zamówienia publiczne do wartości 14 tys. euro w kontekście zasady celowego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych.
Poznań 27/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.
Poznań 29-30/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/ind...


Obrazek

Ustawa o Finansach Publicznych (Finanse Publiczne, Kontrola Zarządcza, Zarządzanie Ryzykiem) - Kompendium obowiązujących przepisów - - warsztaty dla osób kierujących jednostkami finansów publicznych.
Kraków 29-30/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Prawo Zamówień Publicznych w praktyce Urzędów Pracy - Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - warsztaty praktyczne.
Warszawa 29-30/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Na kilka dni przed terminem wybranego wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek

Witam,

Podobno "najtrudniejszy pierwszy raz". W związku z tym dla nowo mianowanych menedżerów oraz dla wszystkich młodych menedżerów (także duchem) proponuję warsztaty w Bielawie na Dolnym Śląsku:
FUNDAMENTY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA – Bielawa, 22.03.2012

Objęcie stanowiska menedżera to wyzwanie dla osoby, która wcześniej nie zarządzała ludźmi i nie podejmowała decyzji menedżerskich. Na nowym stanowisku potrzebne jej będą nowe kompetencje.
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz rozwój umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania ludźmi, czyli zbudowanie solidnych fundamentów skutecznego zarządzania.
Szkolenie zaprojektowane jest dla osób, które przygotowują się do objęcia stanowiska menedżerskiego albo stoją u progu kariery menedżerskiej i zaczęły pełnić funkcję związaną z zarządzaniem (koordynatora, team leadera, kierownika itp.).

Więcej informacji o szkoleniu znajduje się na stronie:
Szkolenia w marcu 2012

Pozdrawiam

JR
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia marzec 2012

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia marzec 2012


Obrazek


Jeśli zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, utrzymaniu sprzedaży po otrzymaniu reklamacji, budowie efektywnej polityki reklamacyjnej oraz zmianie postrzegania Klienta tak, aby uważał, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go zapraszam do udziału w szkoleniu "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"
Program szkolenia pod linkiem:
odpowiedź na reklamację
Termin szkolenia: 24-25 maj 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł - cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch)
Dla pierwszych 3 osób zniżka 10%
Zapisy i szczegółowe informacje: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
 Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
 Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
 Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
 Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi KlientówEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 10.04.12 o godzinie 09:46

Temat: Szkolenia marzec 2012

Szkolenia PRINCE2®, CAPM®/PMP®, P3O®, M_o_R®, MSP® dostępne przez Internet


Obrazek


Szanowni Państwo,

chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy bardzo ciekawe rozwiązanie tzn. szkolenia dostępne "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet.

W szkoleniu prowadzonym w sali, uczestniczy się równolegle poprzez unikalny system wideokonferencyjny, a egzaminy mogą być zdawane również zdalnie.

Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Chcielibyśmy również przypomnieć o terminach szkoleń, jakie oferuje skills w marcu 2012 r.:

PRINCE2®: 05-09.03.2012, 19-23.03.2012

M_o_R®: 12-16.03.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy

Zespół skills
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Szkolenia marzec 2012

Bezpłatne szkolenie: Metodyka szkoleń dla grup 45+

Miejsce szkolenia: Kraków, Hotel Hilton Garden Inn
Data szkolenia: 24-25 marca 2012

Szkolenie w ramach projektu "Kompendium Kompetencji Trenerskich" realizowanego w ramach Poddziałania 2.2.2 IV konkurs PARP.

Szkolenie ma na celu zapoznanie trenerów ze specyfiką rozwojową człowieka powyżej 45 lat i dostosowanie do niej metod szkoleniowych. Trenerzy poznają technikę debriefingu, teorię narracji życiowych i możliwość ich zmiany. Uczestnicy nauczą się aktywizowania, angażowania osób 45+ oraz korzystania z ich potencjału, prowadzenia zajęć w zgodzie z adekwatnym trybem uczenia.

Bezpłatne jest zarówno szkolenie, jak i wyżywienie oraz zakwaterowanie w hotelu.

Uczestnikami szkolenia mogą być
•osoby zatrudnione w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach
•osoby prowadzą własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
•prowadzą szkolenia dla firm szkoleniowych na podstawie umów cywilno-prawnych

Więcej o szkoleniu

Szczegóły projektu na stronie: http://kkt.labpsych.pl
Zgłoszenia: poprzez stronę internetową lub na adres biuro@kkt.labpsych.pl

Serdecznie zapraszamy!

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia marzec 2012

Kto: Krzysztof Sarnecki !
O czym: o SPRZEDAŻY TRANSFORMACYJNEJ
Kiedy: 6 marzec
Gdzie: Bukowina Tatrzańska
Za ile: inwestycja 147 zł

Dla kogo? Dla każdej osoby zainteresowanej rozwojem swoich umiejętności sprzedażowych (negocjacyjnych).

Więcej informacji: http://www.facebook.com/events/305747276150585/
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia marzec 2012

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

22 marca 2011 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl

Następna dyskusja:

OMEC - Szkolenia akredytowa...




Wyślij zaproszenie do