Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

07.05.2012

Nowoczesny Lider 07.05.2012
Jak budować efektywne zespoły?


Obrazek


Nowoczesny lider to ktoś, kto potrafi zaangażować zespół, zmotywować go do osiągania kolejnych celów, jednocześnie sam pozostając efektywnym członkiem tego zespołu. Nowoczesny lider zarządza ….

więcej informacji
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

10-11.05.2012

Motywacja 10-11.05.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?


Obrazek


Praktyczne, autorskie pokazanie skutecznych systemów motywacyjnych wraz z technikami weryfikacji ich efektywności w organizacji. Gotowe mechanizmy do zastosowania w organizacji w celu ….

więcej informacji
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation –21-23.05.2012 , 20-22.06.2012 , 23-25.07.2012 r.
PRINCE2(R) Practitioner –24-25.05.2012 , 25-26.06.2012 , 26-27.07.2012 r.

CENY OD 2475 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

07.05.2012

Cross i up selling 07.05.2012
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?


Obrazek


Jeśli myślisz o sprzedaży jako o procesie tworzenia nowego lepszego doświadczenia dla klienta , przy jednoczesnym zacieśnianiu z nim więzi to dobrze trafiłeś.
Współczesny klient to każdy ….

więcej informacji

wybierz promocje
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia Maj 2012

b]Jeśli zależy Ci na podniesieniu własnej efektywności w pracy z podległym zespołem, wydobywaniu potencjału swoich ludzi , chcesz wzmocnić zaangażowanie pracowników, wpłynąć na to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty weź udział w szkoleniu „Coachingowy styl zarządzania” . Zachęcaj ludzi do refleksji nad skutecznością swoich działań, celami zawodowymi. Spraw, aby mieli odwagę marzyć, zdobywali się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej, osób zainteresowanych coachingowym stylem pracy z ludźmi, osób, które planują karierę menedżerską i chcą podnieść swoją skuteczność działań. [/b]

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
► Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost motywacji pracowników

Termin szkolenia : 24-25 maj 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł- cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch), Kontakt mailowy uczestników z trenerem w ciągu 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (pytania uczestników związane z tematem szkolenia)

ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Program szkolenia:
kurs coaching

[b]PROGRAM SZKOLENIA:


CELE SZKOLENIA:
1. Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
2. Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega, coaching, kiedy korzystać z coachingu.
3. Uczestnicy poznają, jako rolę w pracy menadżera odgrywa coaching.
4. Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingu poprzez uświadomienie im korzyści z niego wynikających. 5. Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania.Uczestnicy przećwiczą formułowanie celów, prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu techniki T-GROW

BLOK WSTĘPNY

Powitanie uczestników
Integracja
Ustalenie reguł i zasad
Prezentacja programu i celów szkolenia

STYLE PRZYWÓDZTWA

Różne style przywództwa (przymusowy, wizjonerski, coachingowy, afiliacyjny, demokratyczny)
Przywództwo sytuacyjne – dostosowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika

FILOZOFIA COACHINGU

Co to jest coaching? (specjalności, style coachingu)
Cele coachingu
Korzyści, jakie niesie coaching

ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM

Coachingowy styl zarzadzania
Cechy coachingowego stylu zarządzania
Kiedy przyjmować styl coachingowy?
Umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania
Co robią liderzy, aby wprowadzić w życie ten styl?

SŁUCHANIE

Rola słuchania w komunikacji
Poziomy słuchania
Cechy dobrego słuchacza

ROZWIJAJĄCA MOC PYTAŃ

Struktura pytania
Typy pytań
Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
Pytania, które zmieniają sposób myślenia
Pytania, które wymuszają działanie
Pytania z prośbą o doprecyzowanie

CELE W PODEJCIU COACHINGOWYM

Zasady związane z wyznaczaniem celów
Definiowanie celu
Osadzenie celów w ramach czasowych
Cele transakcyjne a cele transformacyjne
Przekształcanie celów w plany działania

MOTYWOWANIE I INSPIROWANIE

Na czym polega motywowanie?
Kiedy i w jaki sposób motywować?
Realizacja zadań i motywacyjne wsparcie szefa
Na czym polega inspirowanie?
W jaki sposób inspirować pracowników?

ROZMOWA, KTÓRA ZNACZY

Jak wygląda dobra rozmowa?
Tworzenie przyjaznego Klimatu rozmowy
Umiejętności wykorzystywane w trakcie prowadzenia rozmów
Rola feedbeku

MODEL TGROW (STRUKTURA SESJI COACHINGOWEJ)

Model T- GROW –prezentacja struktury modelu
Cel
Fakty
Możliwości
Opcje działania
Ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu rozmowy zgodnie z modelem TGROW

TRENER PROWADZĄCY: Ewelina Zdzieszyńska
Od 7 lat związana ze szkoleniami jako trener, coach, menager działu szkoleń. Pracowała w takich organizacjach jak: Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, Medicover, Sygma Bank. Posiada praktyczne doświadczenie z obszaru zarządzani a zmianą w organizacji. Współpraca z firmami z różnych branż pozwoliła jej poznać specyfikę biznesową sektora ubezpieczeniowego, medycznego, finansowego.
Specjalizuje się w projektach w zakresu wdrażania coachingowego stylu zarządzania w organizacjach, projektach mających na celu podniesienie jakość obsługi Klienta w przedsiębiorstwach, projektach dotyczących efektywnego wdrażania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, tworzeniem i wdrażanie standardów obsługi Klienta oraz wprowadzeniem usprawnień w zakresie obsługi reklamacji w firmie.
 Budowanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta.
 Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zmianą (szef Działu Szkoleń w czasie fuzji)
 Doświadczenie w zarządzaniu zespołem trenerów.
 Wykładowca Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
Słowa charakteryzujące styl pracy: merytorycznie, bezpiecznie, w dobrej atmosferze
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

11.05.2012

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 11.05.2012
Jak sprzedawać i umawiać spotkania z Klientami?


Obrazek


Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do kontaktu z Klientami, a więc przede wszystkim dla tych …

więcej informacji

wybierz promocje
Ewa Z.

Ewa Z. Entrepreneur

Temat: Szkolenia Maj 2012

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO KATOWIC NA SZKOLENIE Z TEMATU:

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE

Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z regulacjami prawnymi oraz zasadami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych.

Szkolenie adresowane jest do pracowników/wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiedzialnych w szczególności za przygotowanie ofert oraz pracowników instytucji zamawiających, wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Program szkolenia

1. Podstawowe zasady i cele udzielania zamówień publicznych.
2. Podmiotowy i przedmiotowy zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłączenia od obowiązku stosowania ustawy – zupełne i częściowe, zamawianie usług niepriorytetowych.
3. Ogólne zasady wydatkowania środków publicznych do 14.000 euro.
4. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – opis przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Ogłoszenia o zamówieniach publicznych - zasady i miejsca publikacji, elementy na które należy zwrócić szczególną uwagę, pozyskiwanie informacji o zamówieniach, uprawnienie zamawiającego do poinformowania wykonawców.
6. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków oraz inne dokumenty.
7. Kryteria oceny ofert – cena oraz inne kryteria, kryteria oceny ofert a zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
8. Przebieg postępowania w zależności od wybranego trybu – omówienie przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych trybów udzielania zamówień. Aukcja a licytacja elektroniczna.
9. Wpływ wykonawcy na kształt postępowania – zasady i terminy składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, dopuszczalność zmiany treści SIWZ.
10. Ubieganie się o zamówienia przez podmioty z sektora MSP – konsorcja, podmioty trzecie, podwykonawstwo.
11. Podział zamówienia na części, dopuszczenie składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
12. Zabezpieczenie oferty wadium – formy wadialne, wysokość, zwrot i zatrzymanie wadium.
13. Badanie i ocena ofert:
• uzupełnianie dokumentów składanych wraz z ofertą,
• wyjaśnienia treści ofert oraz ceny rażąco niskiej,
• poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych,
• przesłanki wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty,
• wybór oferty, sposób zawiadamiania, ocena uzasadnienia.
14. Umowy w sprawach zamówień publicznych – forma, termin zawarcia, dopuszczalność zmiany umowy.
15. Środki ochrony prawnej – informacja o nieprawidłowej czynności lub zaniechaniu, prawo do wniesienia odwołania, zawartość, forma, procedura wniesienia, koszty, przystąpienie do postępowania odwoławczego, zgłoszenie opozycji.
16. Nieprawidłowości towarzyszące ubieganiu się o zamówienia publiczne. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Prowadzący:
Renata Sykut – praktyk, wykładowca i doradca. Dziedziną zamówień publicznych zajmuje się od 1997 r., ze szczególnym uwzględnieniem zamówień na roboty budowlane. Bogate praktyczne doświadczenie zdobyte w trakcie pracy w komórkach zamówieniowych oraz inwestycyjnych w jednostkach samorządu terytorialnego. Aktualnie zajmuje się kontrolą zamówień publicznych udzielanych przez beneficjentów środków funduszy Unii Europejskiej. Praktyczny dorobek zawodowy zdobyty również w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. W prowadzonych szkoleniach największy nacisk kładzie na praktyczne strony stosowania przepisów prawa zamówień publicznych.

Koszt szkolenia: 249zł
Miejsce szkolenia:
siedziba Kancelarii Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o. o. z w Katowicach, przy ul. Szewskiej 12
Terminy szkoleń: 27 kwiecień 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00) lub 10 maj 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00)
Informacja o szkoleniu: http://www.kancelariabb.pl/kancelaria-podatkowa-katowi...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

28-29.05.2012 zapraszamy na szkolenie


Obrazek


więcej informacji
Coaching i mentoring - efektywny rozwój pracowników 28-29.05.2012

wybierz promocje
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


SZANOWNI PAŃSTWO,

Centrum Szkoleń Twardych zaprasza Państwa do udziału w kolejnych szkoleniach dotyczących metodologii LEAN MANUFACTURING.
W maju przygotowaliśmy dla Państwa następujące tematy/narzędzia szkoleniowe w ramach tzw.Akademii Lean:

12-13.05.2012r. – Kaizen
26-27.05.2012r. – Just In Time/Kanban

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać od naszych konsultantów oraz na stronie internetowej http://www.szkoleniatwarde.pl

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt

e-mail: biuro@szkoleniatwarde.pl

tel. +48 32 445 38 38
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

Już 11.05.2012 możesz poznać Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

chcesz wiedzieć:

jak wyznaczać cel główny i cele pomocnicze w rozmowie telefonicznej,

czym jest dynamika rozmowy telefonicznej, jak ją rozpoznać w trakcie rozmowy i wykorzystać tworząc skrypty,

kiedy w rozmowie pojawiają się punkty kulminacyjne spowodowane wzrostem napięcie pomiędzy Tobą, a Twoim Klientem i jak w tedy sobie radzić by osiągnąć zamierzony cel,

co jeszcze decyduje o Twoim sukcesie,

zapisz się na szkolenie:


Obrazek


Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 11.05.2012

wybierz promocje
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

Zapraszamy na szkolenie


Obrazek


Czego chcę? Do czego dążę?
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje cele, a innym …

Czego chcę? Do czego dążę? 14.05.2012

wybierz promocje

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

Nasze pakiety rozwojowe zapewniają kompleksowe rozwiązania, wspierając profesjonalny rozwój Managerów (Kierowników Projektów, Zarządzających ryzykiem, Pracowników Biura Programów i Portfela, Właścicieli Programów i Kierowników Programów).

W skład pakietu rozwojowego wchodzi:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

07-11.05.2012 PRINCE2®
14-17.05.2012 MSP®
21-25.05.2012 PRINCE2®
04-06.06.2012 CAPM®/PMP®
11-15.06.2012 PRINCE2®
18-22.06.2012 M_o_R®
25-29.06.2012 PRINCE2®

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
W maju 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w siódmym mieście w Polsce - w Szczecinie.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXIV - Szczecin" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpesonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY SZCZECIN :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012

EURO JUŻ NIEDŁUGO, A W GRUPIE SET®…

Obrazek
Dodatkowo otrzymujesz

50% rabatu na dowolne Szkolenie Otwarte z naszej oferty oraz…

10% rabatu na udział całej Akademii SET® - Szkoła Trenerów Biznesu + Szkoła Coachów Biznesu oraz…

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Witam,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach realizowanych w Warszawie w ramach projektu Zarządzanie zmianą. Jest to projekt skierowany do właścicieli oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przedsiębiorstwach na terenie woj. mazowieckiego.

Projekt współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Społeczny(EFS) Dzięki dofinansowaniu ze środków EFS ponoszony przez Państwa koszt udziału w szkoleniach stanowi jedynie część realnego kosztu szkolenia i w zależności od wielkości przedsiębiorstwa wynosi odpowiednio 158.48 PLN dla mikro i małych przedsiębiorstw, 237.72 PLN dla średnich

PROJEKT TRWA TYLKO DO KOŃCA CZERWCA!!!

1. 2012-05-15 (2dni) Radzenie sobie ze stresem, asertywność i obrona przed manipulacją…
2. 2012-05-17 (2dni)Budowanie i zarzą…dzanie strategią… przedsiębiorstwa
3. 2012-05-21 (2dni) Efektywne negocjacje i mediacje
4. 2012-05-21 (2dni) Coaching i szkolenia w procesie zmian
5. 2012-05-21 (2dni) Zarzą…dzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenia spotkań
6. 2012-05-28 (2dni) Zarządzanie zmianą i konfliktem w przedsiębiorstwie
7. 2012-05-30 (2dni) Motywacja i ocena pracownika i zespołu
8. 2012-05-30 (2dni) Radzenie sobie ze stresem, asertywność i obrona przed manipulacją
9. 2012-06-12 (2dni) Radzenie sobie ze stresem, asertywność i obrona przed manipulacją…
10. 2012-06-14 (2dni)Team building czyli jak budować efektywny zespół

Harmonogram szkoleń pod linkiem: http://www.mcs.edu.pl/szkolenia/?id_projekt=52

W przypadku zainteresowania szczegółami proszę o kontakt, służę pomocą.

Bartosz Bartczak
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Maj 2012

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Maj 2012

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Następna dyskusja:

OMEC - Szkolenia akredytowa...




Wyślij zaproszenie do