Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Sprzedaż doskonała 11 - 12.02.2012
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Motywacja 13 - 14.02.2012
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 16-17.02.2012
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 20.02.2012
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Sztuka przenikania Osobowości 23 - 24.02.2012
http://systemysa.pl/sztuka_przenikania_osobowosci_prog...

Tajemnice skutecznego telemarketingu 27.02.2012
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl
Klaudia Kowalska

Klaudia Kowalska Specjalista ds.
promocji, Pracownia
Oświatowo-Wydawnicz
...

Temat: Szkolenia Luty 2012

Coraz częściej odchodzi się od szkoleń trenujących typowe umiejętności przydatne w miejscu pracy. Sama spotkałam się z takim. choć bezpośrednio nie dają korzyści, to w aspekcie długofalowym potrafią się zwrócić. i to z nawiązką.

Dzisiaj liczy się umysł. sprawny i elastyczny dokona wszystkiego.

http://punctum.pl/Czy-czujesz-ze-stac-cie-na-wiecej?
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: Szkolenia Luty 2012

DOMKNĄĆ SPRZEDAŻ W DOBRYM STYLU– warsztat zaawansowanych praktyk handlowych 13-14 LUTY 2012 [obrazek]

Koszt szkolenia 1500 zł brutto (1220 zł netto)

Miejsce: Wrocław

Wartość szkolenia obejmuje:

- udział w warsztacie szkoleniowym
- prowadzenie szkolenia przez trenerów – praktyków
- materiały szkoleniowe dla uczestników
- książka w formie nagrody
- zaświadczenia ukończenia warsztatu dla uczestników
- konsultacje trenerskie dla uczestników po szkoleniu
- sala szkoleniowa
- catering kawa, herbata i lunch

- po każdym szkoleniu jest możliwość kontynuacji w formie Coachingu lub On The Job Training

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności handlowych min. pozyskiwanie klienta kluczowego, budowania partnerskich relacji biznesowymi, prowadzenie sprawnych negocjacji. Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu prowadzenia spotkań handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji negocjacyjnych i umiejętnością wpływania na decyzję. Nabytą wiedzę przećwiczą w sytuacjach maksymalnie zbliżonych do realiów zawodowych.

PLAN SZKOLENIA

1. Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem
- Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
- Wzmocnienie swojego potencjału (wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
- Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności
- Praktyki mistrzów sztuki Frank Bedger, Raymund Kroc, Michael Dell, Walt Disney

2. Sprzedaż w dobrym stylu
1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczow

3. Kod dostępu do decyzji klienta
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży

4. Modele sprzedaży
1. Sprzedaż doradcza, transakcyjna i sytuacyjna – nowoczesna jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży doradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej wg. Steva Jobsa
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne
- „Co z tą ceną?” – sprzedawać czy bronić?

Szkolenie ma charakter interaktywnych warsztatów. Dynamiczne ćwiczenia, gry, scenki sytuacyjne z klientami są źródłem wniosków i refleksji. Nie tylko treść ,ale także forma rozwija umiejętności uczestników. Uczestnicy biorą udział casach handlowych pozwalających min. sprawdzić się i trenować umiejętności perswazji handlowej. Uczestnicy diagnozują własny styl prowadzenia rozmów handlowych. Szkolenie można kontynuować na warsztatach Mistrzostwa Negocjacji.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można uzyskać pod adresem mailowym biuro@bt.edu.pl

Pozdrawiam,

Wioletta Kania
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Nie czekaj, zapisz się już dziś! - więcej http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d...
Maciej P.

Maciej P. Marketing i tramping
- czyli to, co
kocham najbardziej
;)

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

J.G.TRAINING - Serdecznie zapraszamy na szkolenia!

SZKOLENIA LUTY 2012:

CŁO I AKCYZA
1. Klasyfikacja taryfowa i korzystanie ze Wspólnotowej Taryfy Celnej
2. Prawo akcyzowe - przepisy ustawy i ich praktyczne zastosowanie, omówienie planowanych zmian
3. System INTRASTAT w 2012
4. Ćwiczenia w wypełnianiu deklaracji INTRASTAT wg zasad obowiązujących w 2012
5. Obrót międzynarodowy - przepisy celne i podatkowe oraz ich praktyczne zastosowanie

FUNDUSZE UNIJNE
1. Poświadczenia i deklaracje wydatków w systemie realizacji PO IiŚ
2. Pomoc publiczna w projektach inwestycyjnych finansowanych ze środków UE
3. Realizacja projektów w ramach POKL
4. Jak rozliczyć projekt w ramach PO IiŚ – kwalifikowalność wydatków oraz przygotowanie i weryfikacja wniosków o płatność

LOGISTYKA I TRANSPORT
1. Incoterms 2010 - najnowsza wersja oficjalnych reguł Międzynarodowej Izby Handlowej do interpretacji terminów handlowych
2. Publiczny transport zbiorowy – przepisy i praktyka

OCHRONA ŚRODOWISKA
1. Gospodarka odpadami w 2012 roku, nowy projekt ustawy o odpadach
2. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – weryfikacja jakości
3. Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców w świetle nowych i projektowanych aktów prawnych
4. Opakowania i odpady opakowaniowe - obowiązujące regulacje prawne oraz projektowane zmiany
5. Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym
6. Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych - obowiązki przedsiębiorców

PRAWO BUDOWLANE
1. Umowa o roboty budowlane
2. FIDIC dla Wykonawców - zarządzanie kontraktem, zarządzanie budową
3. Prawidłowe użytkowanie obiektu budowlanego i prowadzenie książki obiektu budowlanego - warsztaty
4. Proces budowlany – od warunków zabudowy do pozwolenia na użytkowanie
5. Roszczenia zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC
6. Zasady zrównoważonego rozwoju w budownictwie według wzorów LEED
7. Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
1. Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
1. Nowelizacja ustawy o dyscyplinie finansów publicznych - nowe zasady odpowiedzialności urzędników w zamówieniach publicznych
2. Prawo zamówień publicznych dla zamawiających – praktyczne ujęcie wybranych zagadnień
3. Warsztaty zamówień publicznych – jak prawidłowo prowadzić postępowanie i unikać błędów w procedurach przetargowych

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

Jak zwiększyć sprzedaż rozpoznając i wykorzystując wiedzę na temat typu osobowości Klienta?

11-12.02.2012
Zapraszamy

program i więcej informacji
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

konto usunięte

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 3-5.02.2012 r. w hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo w kalendarzu szkoleń.

Rekrutację prowadzimy tylko do 23.01.2012

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia Luty 2012

Zapraszam na konferencję:
Droga skutecznego przedsiębiorcy, czyli w jakim kierunku pójść, aby zarabiać więcej w 2012.

Kraków
2012-02-08
godzina rozpoczęcia: 18.37

Więcej informacji:
http://facebook.com/events/231135793631995/

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w akredytowanych szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®) i programami (MSP®), organizowanych przez skills sp. z o. o. w pierwszym kwartale 2012 r.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych w lutym:

PRINCE2®:
06-10.02.2012
20-24.02.2012

MSP®:
13-16.02.2012

Wyjątkowo u nas:
- małe grupy szkoleniowe, maks. do 12 osób,
- możliwość zdobycia 2 certyfikatów w trakcie 5-dniowego szkolenia,
- możliwość uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów,
- "Project in a box Community Edition" - licencja na oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniana w języku polskim jedynie przez skills,
- wsparcie poszkoleniowe,
- coaching dla Kierowników Projektów

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej:
http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zgłoszenia na szkolenia i dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl, tel. 603 336 663
http://skills.pl/szkolenia.php

Zapraszamy na nasze szkolenia

Zespół skills
http://skills.pl

Skills sp. z o.o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).

PRINCE2®, MSP® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Luty 2012

W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować
Państwa, że w dniach 23-24 lutego 2012r. w Warszawie odbędzie się 2-dniowe szkolenie:

Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.

Głównym założeniem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do profesjonalnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami sporządzenia konkurencyjnej oferty przetargowej. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę w zakresie:

-sposobów ubiegania się o zamówienia publiczne,
-prawidłowego korzystania z Prawa Zamówień Publicznych,
-sporządzania oferty zwiększającej szanse na wygranie przetargu,
-kontrolowania przebiegu postępowania,
-najczęściej popełnianych błędów przez Wykonawców składających ofertę przetargową.

Korzyści dla użytkowników:
Szkolenie pozwoli Uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności niezbędnych do właściwego i bezbłędnego sporządzania ofert przetargowych przez Wykonawców. Forma warsztatowa zajęć pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązywanie sytuacji budzących wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Szkolenie jest kompendium aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Zamówień Publicznych i pozwala pracownikom firm i przedsiębiorstw na prawidłowe działanie w obszarze przetargów.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl


Obrazek

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Obrazek


Szkolenia otwarte - luty 2012r.

W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w przygotowanych przez nasz zespół szkoleniach otwartych.

Potwierdzone terminy szkoleń:

13-14 lutego 2012r. Warszawa
Zamówienia publiczne w projektach unijnych – jak prawidłowo przeprowadzić procedurę. Warsztaty praktyczne.
Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

20 -21 lutego 2012r. Poznań
Specjalista ds. rekrutacji - inspirujące warsztaty praktyczne.Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

22-24 lutego 2012r. Warszawa
Prawo Budowlane: Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami - 3-dniowe warsztaty praktyczne.
Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

23-24 lutego 2012r. Kraków
Zarządzanie Produkcją oraz Systemy Wspomagające Produkcję - filozofia Lean Management.Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

23-24 lutego 2012r. Warszawa
Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.
Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

27 lutego 2012r. Kraków
Prawo Pracy 2012 - Kompendium obowiązujących przepisów.Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

27-28 lutego 2012r. Warszawa
Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty praktyczne.Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

27-28 lutego 2012r. Warszawa
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Project Cycle Management - PCM.Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

27-28 lutego 2012r. Warszawa
Asertywność w Zarządzaniu - trening potencjału kierowniczego dla kadry menedżerskiej.Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Na kilka dni przed terminem wybranego wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Luty 2012

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation – 22-24.02.2012 , 26-28.03.2012
PRINCE2(R) Practitioner – 27-28.02.2012 , 29-30.02.2012

CENY OD 2500 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Luty 2012

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Obrazek


W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w 2-dniowym szkoleniu:

Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty praktyczne.
Warszawa 27-28 luty 2012r.

TERMIN SZKOLENIA GWARANTOWANY

Grupa docelowa:
Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o sekretarkach, asystenkach oraz pracownikach, którzy w pracy zawodowej pomagają swoim przełożonym w sprawach administracyjnych, w organizowaniu korespondencji, w sporządzaniu notatek, są odpowiedzialni za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, pośredniczą w kontaktach między kierownictwem i personelem oraz interesantami, nadzorują także zgodnie z ustalonym harmonogramem przebieg dnia pracy a także zajmują się innymi czynnościami pomocniczymi.

Program szkolenia:
1.Powitanie uczestników.
2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie obsługi sekretariatu, biura zarządu.
3. Komunikacja interpersonalna - najwżniejsze zagadnienia i umiejętności:
• kontakt osobisty
• umiejętność słuchania
• wywieranie pozytywnego wrażenia
• zakłócenia w skutecznej komunikacji
• wpływ na pozytywny wizerunek firmy, instytucji
• mowa ciała
• zachowanie w sytuacjach trudnych i stresujących.
4. Komunikacja telefoniczna:
• właściwe przyjmowanie komunikatów
• strategie postępowania z różnymi typami rozmówców
• profesjonalizm i efektywność.
5. Komunikacja pisemna:
• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną.
6. Profesjonalna obsługa klienta:
• rozpoznawanie potrzeb klienta
• porozumiewanie się z wymagającymi klientami
• prawidłowe przekazywanie informacji
7. Zarządzanie czasem:
• optymalne wykorzystanie czasu pracy
• skuteczność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresujących
• organizacja pracy.
8. Savoir-Vivre:
• dobre maniery
• image sekretarki/asystentki
• wizerunek firmy/instytucji.
9. Profesjonalna organizacja spotkań:
• ustalanie terminów spotkań
• witanie gości
• obsługa spotkań (podawania kawy/herbaty)
10. Podsumowanie warsztatów - dyskusja moderowana.

Pozostałe informacje dostępne na naszej stronie internetowej:
http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Luty 2012

PROMOCJA NA SZKOLENIA W LUTYM
NA HASŁO GOLDENLINE 10% ZNIŻKI NA PONIŻSZE SZKOLENIA



Obrazek

Specjalista ds. rekrutacji -2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.
Poznań 20-21.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
Po szkoleniu uczestnik:
-będzie posiadał wiedzę, która pozwoli rozpocząć profesjonalny proces rekrutacji, jego przygotowanie i dalsze prowadzenie;
-pozna metody i etapy procesu rekrutacji;
-zdobędzie umiejętność prawidłowego poszukiwania odpowiednich kandydatów;
-będzie potrafił poprawnie analizować przesyłane dokumenty i dokonać selekcji aplikacji;
-zwiększy efektywność i skuteczność przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych;
-będzie potrafił przeprowadzić proces rekrutacji aż po zatrudnienie nowego pracownika.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/kalendarz-szkolen?task=...


Obrazek

Prawo Budowlane: Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami
Warszawa 22-24.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
- zapoznanie się z zakresem odpowiedzialności uczestników procesu inwestycyjnego, ich zadaniami i rolą oraz możliwymi do wystąpienia ryzykami,
- utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy,
- poznanie trudnych zagadnień zarządzania oraz procedur stosowanych w kontraktach realizowanych według wzorców FIDIC w zrozumiałym i przystępnym przekazie,
- dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Zarządzanie Produkcją oraz Systemy Wspomagające Produkcję - filozofia Lean Management
Kraków 23-24.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
Wartość dla uczestników i organizacji:
Zwiększenie produktywności bez konieczności wysokich nakładów finansowych.
Standaryzacja i systematyka w działaniu wszystkich pracowników firmy.
Skrócenie czasu przystosowania linii produkcyjnych do nowego asortymentu.
Zmniejszenie czasu przestojów i kosztów produkcji.
Redukcja błędów i wad produktów.
Zaangażowanie wszystkich pracowników w proces optymalizacji produkcji.
Zwiększona ilość usprawnień istniejących procesów.
Możliwość uzyskania skutecznej poprawy organizacji i zarządzania produkcją.
Zdobycie wiedzy i podstawowych umiejętności związanych z projektowaniem, wdrożeniem i utrzymaniem w przedsiębiorstwie systemu Kanban.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty praktyczne.
Warszawa 27-28.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
Uczestnicy szkolenia udoskonalą umiejętności, które powinna posiadać profesjonalna sekretarka/asystentka. Dowiedzą się jak pracować rzetelnie, dostarczając "usług" wysokiej jakości, jak być osobą otwartą i komunikatywną nawet w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, jak zachowywać zrównoważenie emocjonalne niezbędne przy wybuchowym temperamencie przełożonego lub interesanta. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę pozwalającą na jej bezpośrednie i efektywne zastosowanie w pracy zawodowej. Zajęcia prowadzone w formie aktywnych warsztatów gwarantują możliwość wymiany doświadczeń oraz umiejętności między uczestnikami oraz podniesienie kwalifikacji.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Luty 2012

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Następna dyskusja:

Szkolenia Czerwiec 2012




Wyślij zaproszenie do