Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po
objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich
należą:


dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które
stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w
literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg
Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe
umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in.
wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji
ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i
udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla
wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości
pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od
poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring,
instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie
menedżera


• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które
działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały
lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub
nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w organizowanym przez firmę 360º Y.E.S. innowacyjnym szkoleniu językowym!

Obala ono konieczność standardowej nauki angielskiego na pamięć i jego mechanicznego odtwarzania na rzecz ZROZUMIENIA języka i naturalnego posługiwania się nim.

Szkolenie prowadzone jest autorską metodą przez doświadczonego NATIVE SPEAKERA.

„English Myth Busting”
(Warszawa, 02.06., godz. 8:30)

Razem obalimy językowe mity!


Obrazek


OFERTA SPECJALNA!!
Szkolenia 50% taniej!

6-godzinne seminarium kosztuje zaledwie

299,00 zł netto!
(Dodatkowe atrakcyjne zniżki przy równoczesnym zapisaniu min. 2 osób)


Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, catering, certyfikat oraz niepublikowane, ekskluzywne fragmenty pisanej przez prowadzącego książki, przybliżającej tematykę phrasal verbs w unikatowy, autorski sposób.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, odpowiadającym Państwa potrzebom.

Ilość miejsc ograniczona (6-12). Decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres: amigacz@360yes.eu lub telefonicznie pod nr:
507 17 17 18

Więcej informacji: www.360yes.euAgnieszka Migacz edytował(a) ten post dnia 30.05.12 o godzinie 19:35
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Blanka Kania

Blanka Kania junior manager

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Jako lekturę wspomagającą np. takie szkolenie polecam książkę o negocjacjach Stuarta Diamonda. "Getting more", które ostatnio ukazało się po polsku ("Zdobądź więcej") na pewno pomoże w trudnym procesie rozmowy, negocjacji z partnerem biznesowym, ale nie tylko. Warto się zapoznać!

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Wakacyjny Pakiet Rozwojowy!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji:

- zaraz po zgłoszeniu otrzymasz podręcznik, z którego poznasz podstawy wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG),

- szkolenie w gwarantowanym terminie (czerwiec-sierpień):
Obrazek
prowadzone przez doświadczonego trenera, poszerzy wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu;

- testy kompetencyjne, zdiagnozują Twoje mocne strony i obszary rozwoju;

- coaching pomoże Ci określić ścieżkę udoskonalenia słabszych stron.

Zapisy i informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

M A N I P U L A C J A
fakty i mity

KRAKÓW: 31.05 - 3.06.2012
warsztaty rozwoju osobistego


Obrazek


* Co jest manipulacją, a co nią nie jest ?
* Techniki manipulacyjne – broń defensywna i ofensywna!
* Wywieranie wpływu zrozumiale i praktycznie!

SAWARES - Stowarzyszenie Rozwoju Osobistego zaprasza.

W programie m.in.
• Jednostka „pod wpływem”:
- cechy osoby podatnej na wpływ
- predyspozycje do wywierania wpływu
• Wpływ Społeczny - praktycznie:
- normy społeczne a wpływ
- uczciwe wywieranie wpływu
• Manipulacja od podszewki:
- zagrania, tricki, sposoby, reguły, techniki i strategie
• "Do broni!”
- dokładna samodefinicja czyli podstawa zwycięstwa
- zaplecze czyli dystans emocjonalny, intelekt i własne zdanie

Chcesz więcej? ZOBACZ CAŁY PROGRAM

Kontakt i zapisy:
KASIA - 608 307 809, katarzyna@sawares.eu

POLUB NAS NA Facebooku
Diana G.

Diana G. OMEC Sp. z o.o
OSEC Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

OMEC Sp. z o.o. realizuje projekt pt. : „Project Manager - specjalista XXI wieku!!Cykl szkoleń z zarządzania projektami wg metodyk PCM i PRINCE2® dla kadr zarządzających projektami w małopolskich przedsiębiorstwach”, dofinansowany z Unii Europejskiej, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw oraz podniesienie efektywność pracy dzięki opanowaniu wiedzy potrzebnej do właściwego prowadzenia projektów.


Obrazek


SERDECZNIE ZAPRASZAMY firmy z małopolski, z sektora MSP, działające w branży IT, przetwórstwa przemysłowego, budownictwa, wytwarzania i zaopatrywania w media/energie elekt. oraz firmy realizujące projekty UE i ich pracowników lub właścicieli firm odpowiedzialnych za realizacje projektów, do udziału w wybranej ścieżce szkoleń z zakresu zarządzania projektami.

1) Ścieżka PRINCE2®
PRINCE2 Foundation
Budżetowanie projektów
Zarządzanie zespołem projektowym

2) Ścieżka PCM
Project Cycle Managment
Budżetowanie projektów
Zarządzanie zespołem projektowym

Biuro Projektu
Kraków, ul. Sławkowska 28
tel.(+48) 509 631 222
kom.: (+48) 500 037 332
e-mail: krakow@omec.pl
http://omec.pl/efs/malopolska
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

- Czy gromadzicie Państwo w sposób uporządkowany dane o wszystkich Waszych klientach?

- Czy macie Państwo świadomość, że Państwa stali klienci mają tak naprawdę różną (często bardzo różną) wartość dla Państwa firmy?

- Czy potraficie Państwo obliczyć wartość Państwa klientów i czy robicie to na co dzień w ramach strategii marketingowej Waszej firmy?

- Czy dostosowujecie Państwo koszt prowadzonych działań marketingowych do wartości Waszych klientów?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście Państwo NIE, to powinni się Państwo zapoznać z ofertą, którą przygotowaliśmy.

http://www.intuikon.pl/pdf/ZZK1.pdf


Obrazek


Za organizację i promocję w Krakowie szkolenia „Zarządzanie zyskownością klientów” firmy Value Creation odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon
(http://www.intuikon.pl).
Obrazek

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia w Krakowie:
Michał Stolarczyk, mail: biuro@intuikon.pl, tel. 602-390-413

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Filas

Agnieszka Filas właściciel, So PR

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Wrocław. 13.06
Konferencja Bezpieczna w Biznesie.

Własna firma to...ryzyko. Jeden nierzetelny kontrahent może oznaczać kłopoty, kilku – nawet bankructwo. Jak zadbać o bezpieczeństwo finansowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej? Czy kobietom jest trudniej niż mężczyznom negocjować należności?
Jak dbać o swoje prawa jednocześnie zachowując dobre relacje z klientem? Jak sprawdzać wiarygodność kontrahentów? Jak zbudować wizerunek rzetelnej firmy?

W dyskusji wezmą udział:
Anna Gawęska Dąbrowska, prezes Ultimo
Ewa Karpińska Bryke, członek zarządu firmy Profes
Barbara Pokorny, dyrektor zarządzający Euroimpex
Patrycja Popławska, właścicielka firmy Clarena
Maciej Kałużniak, ekspert ds. zarządzania należnościami Krajowego Rejestru Długów
Anna Marcinkowska, prawnik
Joanna Motylska Komsta, trener biznesu.

Spotkanie odbędzie się 13 czerwca o godzinie 18.00 w Hotelu Tumskim, ul. Wyspa Słodowa 10 we Wrocławiu.

Konferencja jest bezpłatna po potwierdzeniu przybycia pod numerem 602 66 26 72 lub mailem: biuro@sopr.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

20 czerwca 2012 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.
Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Trening Asertywności

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 28 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Korzyści z udziału w treningu:

-uczestnicy zapoznają się z definicją asertywności i poznają nowoczesne teorie
na jej temat
-każdy uczestnik będzie maił możliwość zdiagnozowania własnej asertywności
i dostanie wskazówki jak ją rozwijać
-uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zakresu asertywności
-uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do osób troszczących się o własny rozwój
osobisty zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Program szkolenia:

1. Asertywność - wprowadzenie
• Czym jest asertywność – definicja
• Autodiagnoza własnego poziomu asertywności
i postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa
agresywna
• Postawa manipulacyjna
• Prawa asertywności wg. Fensterheima

2. Asertywność w praktyce – podstawowe umiejętności
• Asertywna odmowa
• Asertywna prośba
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały
• Asertywne przyjmowanie komplementów
• Asertywne prowadzenie rozmowy i dyskusji
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności

3. Asertywność w stosunku do siebie samego
• Monolog wewnętrzny a poczucie własnej wartości
• Zdania proasertywne oraz zakłócające asertywne
działanie

4. Asertywna obrona własnych praw
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywna obrona przed agresją i niesłuszną krytyką

5. Narzędzia wspomagające asertywność
• Komunikat typu „Ja”
• Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu
• Asertywne wdrażanie sankcji

6. Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Wskazówki dotyczące konkretnych technik
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – stare niedziałające, nie nadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 12 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 14:18
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012


Obrazek


Szkolenie: VSM - Value Stream Mapping
Termin: 23 - 24.06.2012 r.
Miejsce: Katowice

Kierunek zmian każdej organizacji podyktowany jest zrozumieniem potrzeb Klienta oraz identyfikacją wartości, które stanowią dla niego o atrakcyjności produktu, bądź usługi. Realizując proces produkcji należy się zastanowić, które czynności wpływają na oczekiwaną wartość przez Klienta. W przypadku braku znaczenia niektórych wartości z punktu widzenia odbiorcy, taka produkcja jest nie opłacalna, ponieważ generuje tylko dodatkowe koszty wytworzenia. Jest to moment w którym zauważalne stają się elementy marnotrawstwa. Aby wyeliminować owe marnotrawstwo należy podjąć kroki związane z wykorzystaniem narzędzia Mapowania Strumienia Wartości.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Naszych Klientów, zapraszamy na szkolenie dotyczący powyższego narzędzie metodologii Lean Manufacturing.

Szczegółowe informacje o naszych szkoleniach na stronie:
http://szkoleniatwarde.pl/
oraz pod numerem: +48 32 445 38 38

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Następna dyskusja:

OMEC - Szkolenia akredytowa...




Wyślij zaproszenie do