konto usunięte

Temat: Sprzedaż i profesjonalna obsługa Klienta w sklepach i...

Sprzedaż i profesjonalna obsługa Klienta w sklepach i salonach
firmowych
21-22 maja 2009, Warszawa


Czas trwania szkolenia: 2 dni, 14 godzin: 9.00 - 13.00 i 14.00 -
17.00

Cena: 1.750 zł. Cena obejmuje udział w 14 godz. zajęć,
materiały szkoleniowe, 2 obiady, bufet konferencyjny

Cele szkolenia:

1.Wzmacnianie postawy proaktywności w stosunku do Klienta
2.Budowanie świadomości roli, jaką pełnią osoby bezpośrednio
kontaktujące się z Klientem w kreowaniu wizerunku i wiarygodności
firmy i marki
3.Dostarczenie narzędzi profesjonalnej sprzedaży w punktach
detalicznych. W szczególności:
-Nawiązania pozytywnego kontaktu z Klientami odwiedzających salon,
badania oczekiwań i potrzeb Klienta
-Prezentacja i doradztwo w aspekcie rozpoznanych potrzeb i
preferencji
- Rozpoznawania sygnałów gotowości do zakupu i finalizowania
sprzedaży

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili aktywnie i w sposób
niestandardowy inicjować kontakt z Klientem, wzbudzać jego
zaufanie, budować przyjazną atmosferę, rozpoznawać potrzeby
Klienta oraz dostosowywać do nich swoje działania handlowe. Będą
również umieli rozpoznawać sygnały gotowości do zakupu i
finalizować sprzedaż, a także motywować Klienta do zwiększania
zakupów.

Szczegółowy program szkolenia dostępny jest na www.ikr.pl
oraz pod numerem telefonu +48 22 8285051 do 53