konto usunięte

Temat: Rola działu HR w małych i dużych organizacjach – partner...


Obrazek


Rola działu HR w małych i dużych organizacjach – partner w
biznesie (15-16.05.2013 r.)


Miejsce:
Europrofes, Warszawa, ul. Czerska 14

Szkolenie 2 dni

Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do menedżerów i pracowników działów
Zarządzania Zasobami Ludzkimi i HR Biznes Partnerów oraz
menedżerów , dyrektorów zarządzających i dyrektorów
personalnych chcących rozszerzyć swoją wiedzę w zakresie roli
działu HR w organizacji i/lub zdefiniować na nowo jego rolę jako
Partnera w Biznesie dla swojej organizacji.

Cele szkolenia:
Celami uczestników szkolenia są:
Poznanie i zrozumienie nowych trendów w zakresie roli działu HR w
organizacji
Doskonalenie umiejętności tworzenia partnerskich relacji w
organizacji
Definiowanie roli i zadań HR w firmie adekwatnie do jej strategii i
potrzeb
Poznanie nowych metod działania i reguł efektywności biznesowej
obszaru HR w biznesie
Poznanie zasad i metod tworzenia nowej strategii i roli działu HR w
organizacji jako Partnera Biznesowego

Korzyści płynące ze szkolenia
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
określić prawidłowo potrzeby organizacji i kluczowych
interesariuszy wobec roli HR jako wewnętrznego usługodawcy
precyzyjnie określić mocne i słabe strony zmiany podejścia
„budżetowego” na „biznesowe” w swojej organizacji
prowadzić efektywną i mądrą kreację roli HR-u jako Partnera w
Biznesie
badać i analizować potrzeby swojej organizacji w zakresie usług
HR
łączyć skutecznie pozornie sprzeczne interesy wewnątrz
organizacji dla wspierania realizacji jej celów strategicznych i
operacyjnych
prowadzić wewnętrzny marketing usług HR i budować silna pozycję
swojego działu w organizacji.

Ramowy program szkolenia
Dla osiągnięcia celów szkolenia uczestnicy zapoznają się z
następującymi zagadnieniami:
Stare i nowe podejście do zarządzania zasobami ludzkimi –
semantyka czy zmiana filozofii?
Funkcje kadrowe i pracownicze
„Miękki” HR nie taki miękki…
„Ale my wszystko robimy…” , czyli dlaczego szef jest
niezadowolony
Rachunek ekonomiczny i jego skutki dla działów i jednostek HR w
organizacjach, czyli co się naprawdę opłaca?
Budżety a wyniki
Koszty czy inwestycje?
Sposoby prezentacji wyników finansowych HR-u
Outsourcing usług HR jako znak czasu czy chwilowa moda?
Jak zdefiniować swoja rolę w organizacji i czy to już „na
zawsze”?
Po co nam te zmiany, czyli ułuda słodkiej stabilizacji
Kto ma to zrobić – reguła odpowiedzialności i „efekt
ojcostwa/macierzyństwa”
Kultura organizacyjna jako determinant roli?
Kto jest dla kogo, czyli mała przypowieść o tym, czym jest a czym
nie jest partnerstwo w biznesie.
Zostań HR Biznes Partnerem – nowa moda czy realna potrzeba?
Nowoczesność „w domu i zagrodzie” – jak być bliżej biznesu
mojej firmy?
„My was utrzymujemy” – kto płaci za istnienie HR-u i co za to
dostaje?
Standardowe zdania działu personalnego i nowe wyzwania – jak
zrozumieć strategię, zyski i straty, rachunki wyników i ich
związek z polityką kadrową?
Wprowadzenie do „ekonomii” HR-u
Komu bije dzwon, czyli kto bez kogo ponosi straty z kto z kim
zyskuje
Rola Zarządu i Właściciela/i w relacjach z HR-em i vice versa
Gramy do jednej bramki, ale w innych zespołach – czego chcą
menedżerowie od HR-u a czego…nie chce HR?
Pojęcie klienta wewnętrznego – skutki dla zadań funkcji ZZL
Co to za klient, który nie płaci, czyli słów kilka o jakości w
usługach
Metody badania i definiowania potrzeb naszych klientów
wewnętrznych
Narodzić się na nowo – stwórz swoją wizje działu i roli HR
dla Twojej Organizacji i…
…sprzedaj ją wszystkim pozostałym, czyli jak to zrobić, żeby
zostać Partnerem Biznesowym?
Tworzenie „biznes planu” dla funkcji HR w mojej firmie
Narzędzia menedżerskie i analizy biznesowej w budowaniu HR Biznes
Partneringu
Dawaj ale i bierz, Oferuj ale i oczekuj – złote reguły
współpracy w nowej roli dla wszystkich stron partnerstwa
Przepisy, Procedury, Regulaminy a procesy i życie – jak nie
wylać dziecka z kąpielą, czyli ile tej zmiany?
Nowa rola to inne zadania i nowi ludzie? A może zmiana zaczyna się
gdzie indziej?
Gotowość do zmiany w mojej organizacji
Jak zacząć i ile to potrwa?
Projektowanie i wdrażanie zasad HR Biznes Partneringu w firmie
Marketing wewnętrzny oraz budowanie pozycji i wizerunku Partnera
Biznesowego w mojej firmie.
„I Herkules d….pa, kiedy ludzi kupa”, czyli nie ma zmiany bez
zgody klientów
Kreowanie klimatu zmiany i budowanie koalicji
Szanse i zagrożenie, a więc słów kilka o tym, po co to wszystko
i za ile?
„A ile to kosztuje?” , czyli odpowiedzi na ulubione pytanie
menedżerów zarządzających
Kiedy już będziemy Partnerami – jak wygląda świat po zmianach
– rachunek „zysków i strat” w nowej roli HR dla...wszystkich
Partnerów.

Trener:
Jacek Olkowski. Absolwent Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończył
także Podyplomowe Studia Prawno-Menedżerskie. Posiada
Międzynarodowy Certyfikat Menedżerski International Education
Society. Liczne certyfikaty trenerskie w zakresie prowadzenia
szkoleń seminaryjnych, warsztatowych, coachingu, zarządzania
zmianą, projektami i organizacją, a także sprzedaży i HR.
Doświadczenia w biznesie korporacyjnym zdobywał pracując we Frito
Lay Poland (część koncernu PepsiCo), gdzie prowadził szkolenie i
rekrutację pracowników szczebla kierowniczego, pracował jako
asesor w Assessment Center (w ramach Centrum Oceny i Rozwoju FLP),
określał potrzeby szkoleniowe i tworzył programy szkoleniowe.
Odpowiadał za planowanie, organizację i prowadzenie szkoleń
seminaryjnych i terenowych. Opracował program wprowadzającego
nowego pracownika zawierający system szkoleń, materiały
szkoleniowe, system monitoringu i oceny, na kilku poziomach Działu
Sprzedaży .
Od roku 2000 do 2004 współpracował z Servisco Sp. z o. o./ DHL
Express (grupa Deutsche Post) w zakresie tworzenia i realizacji
polityki szkoleniowej i rozwoju pracowników (realizacja projektu
utworzenia systemu i Działu Szkoleń) Był odpowiedzialny za
planowanie i realizację szkoleń wewnętrznych, szkolenia trenerów
wewnętrznych, Działu Sprzedaży, Kadry Zarządzającej średniego
i najwyższego szczebla, planowanie i nadzór nad realizacją
budżetu szkoleniowego, zarządzanie zespołem Działu Szkoleń.
Doświadczenie menedżerskie: zarządzanie zespołami sprzedaży,
trenerów wewnętrznych w koncernach PepsiCo (FLP) ,Servisco i DHL
Express oraz własnej firmie konsultingowej. Zarządzał spółką
developerską Negocjator Development Sp. z o.o. i zasiadał w Radzie
Nadzorczej prywatnego zamkniętego funduszu inwestycyjnego
APARTAMENT S.A.
Współzałożyciel Dedal Konsulting, prowadzi projekty doradcze i
szkolenia we własnej firmie od 1998 roku.
Specjalizuje się w szkoleniach z technik sprzedaży, negocjacji,
wystąpień publicznych, umiejętności menedżerskich, rekrutacji,
zarządzania zespołami, zarządzaniem procesami HR w organizacji,
umiejętności interpersonalnych, zarządzania projektami,
zarządzania zmianą, komunikacją i zarządzaniem wiedzą w
organizacji. Opracowuje i prowadzi projekty doradcze we wszystkich
zakresach oferowanych przez firmę Dedal Konsulting. Trener, coach i
konsultant z 14 - letnim doświadczeniem przeszkolił już ponad 6
000 menedżerów zarządzających, kierowników i specjalistów a
także urzędników i właścicieli firm. Publikuje artykuły w
branżowych portalach internetowych i czasopismach.


Kontakt: +48692 752 627, biuro@dedal-konsulting.pl

Formularz
zgłoszeniowy

Facebook