Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: Psychologiczne podejście do klienta- jedynie 500 zł netto...

JAKIE SĄ CELE WARSZTATU?

• Wzrost wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta
• Zapoznanie się z psychologicznymi mechanizmami odpowiedzialnymi za efektywną obsługę klienta i skuteczność budowania trwałych relacji z klientem
• Ustrukturalizowanie zasad budowania relacji z klientem
• Zwiększenie umiejętności osobistych w zakresie komunikacji z klientem, nawiązywania pierwszego kontaktu, radzenia sobie z różnymi typami klientów
• Dokonanie autoanalizy dotychczasowego radzenia sobie z obsługą klienta
• Zwiększenie świadomości własnego działania biznesowego
• Zapoznanie się z danymi na temat budowania lojalności klientów
• Przećwiczenie prawidłowych reakcji na różne zachowania klientów
• Zdobycie inspiracji, pomysłów, pozytywnego nastawienia do obsługi klienta

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wstęp

2. Laboratorium Kontaktu z Klientem, czyli rozłożenie K-L-I-E-N-T-A na części pierwsze
• Kim jest nasz klient?
• Klient poziomy i klient pionowy
• Sztuka obserwacji z rozwagą, czyli o babce, która na dwoje wróżyła

3. Budowanie relacji z klientem- mosty czy mury?
• Chwila prawdy- o pierwszym kontakcie z klientem
• Budujemy mosty kontakt będzie prosty, czyli nauka poruszania się nad przepaścią konkurencji krok po kroku
• 10 psychologicznych zasad efektywnego budowania relacji z klientem

4. Jak znaleźć najlepsze miejsce na rozpoczęcie budowy mostu?, czyli o mapie
o nazwie komunikacja
• Narzędzia komunikacyjne dla osób pracujących z klientem
• Kto pyta, nie błądzi, czyli sztuka zadawania pytań
• Komunikacja niewerbalna jako sygnały wymagające sprawdzenia

5. Zagrożenia tkwiące w nas samych, czyli jak nie dostać rykoszetem
• Obserwacyjna samokontrola zachowania- autodiagnoza
• Ofiara rutyny wrogiem sprzedaży

6. Typologia klienta
• Ile rodzajów klientów generuje rynek?
• Rozpoznawanie rodzajów klientów
• Dla każdego coś fajnego, czyli sposoby budowania relacji z poszczególnymi typami klientów

7. Mechanizmy wpływu społecznego w obsłudze klienta
• Co Klient lubi, a czego nie znosi w kontakcie z nami
• Co jeszcze możemy zrobić dla naszego klienta, aby do nas wrócił?

8. Lojalność i zaangażowanie klienta
• Pojęcie lojalności i zaangażowania klienta
• Wpływ lojalności Klienta na dalszą współpracę i wizerunek naszej firmy
• Studia przypadków - czyli czego możemy nauczyć się od gigantów biznesu

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

2 dni - 16 jednostek dydaktycznych

HARMONOGRAM:

DZIEŃ I
9.00- rozpoczęcie warsztatów
9.00-10.30- szkolenie
10.30- 10.40- przerwa kawowa
10.40- 12.10- szkolenie
12.10-12.20- przerwa kawowa
12.20-13.50- szkolenie
13.50-14.30- przerwa obiadowa
14.30-16.00- szkolenie

DZIEŃ II
9.00-10.30- szkolenie
10.30- 10.40- przerwa kawowa
10.40- 12.10- szkolenie
12.10-12.20- przerwa kawowa
12.20-13.50- szkolenie
13.50-14.30- przerwa obiadowa
14.30-16.00- szkolenie
16.00- zakończenie szkolenia

TERMIN i MIEJSCE SZKOLENIA

Termin: 25-26.10.2012 r.
miejsce: Bielawa ( woj. Dolnośląskie), ul. 3 Maja 31 ( II piętro)

WARTOŚĆ SZKOLENIA

Wartość szkolenia: 1000 zł/os. netto (1230 zł brutto)

WARTOŚĆ SZKOLENIA PO RABACIE 50% ( rabat dotyczy usług w październiku): 500 zł netto ( 615 zł brutto)

Wartość szkolenia obejmuje:

- udział w 2-dniowym szkoleniu ( 16h)
- materiały szkoleniowe w trakcie i po warsztatach
- catering w trakcie szkolenia ( przerwy kawowe + obiad ( I i II dnia; w trakcie szkolenia)
- CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
- kartę klienta Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM uprawniającą do korzystania z usług Poradni i Centrum szkoleniowego MILVUM z 20% rabatem

Zgłoszenia na warsztaty można dokonać telefonicznie pod numerem tel. 534 29 59 99 lub mailowo : biuro@milvum.pl do 19.10.2012.

Po zgłoszeniu otrzymają Państwo mailowo formularz zgłoszeniowy, który należy odesłać wraz z wypełnionymi danymi do faktury. Jedynie przesłany formularz gwarantuje rezerwację miejsca na szkoleniu.

Serdecznie zapraszamy ! :)
Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUMWioletta Kania edytował(a) ten post dnia 07.10.12 o godzinie 23:23