Anna
Liszewska
Specjalista ds.
dziwienia się światu
Temat: promocja Last Minute - szkolenie "JĘZYK PERSWAZJI I...
[obrazek] Jak to sie dzieję, że tylko niektórzy ludzie potrafią porwać innych za sobąi przekonać prawie każdego do swoich racji,
czyli:
JĘZYK PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU
Cena
TYLKO 990 PLN osobę/ 2 dni – szkolenie otwarte.
Cena obejmuje koszt materiałów szkoleniowych, wykorzystanie sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem, przerwy kawowe i ciepły posiłek.
Termin szkolenia
10-11 maja 2008
Wprowadzenie do szkolenia:
Grupa amerykańskich naukowców, w latach 70-tych zaczęła obserwować i badać kluczowe czynniki sukcesu ludzi, których uznawano za niezwykle skutecznych w komunikowaniu się z innymi. W grupie tej znaleźli się liczni menedżerowie, politycy, prawnicy, negocjatorzy a nawet terapeuci. Zastanawiając się nad czynnikami sukcesu tych ludzi, zaczęto badać ich sposoby, techniki i zachowania podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Naukę tę z czasem nazwano sztuką wywierania wpływu. Wyodrębniono wiele jej kanałów, z czego za jedną z najsilniejszych uznano język perswazji. Zwrócili oni uwagę na pewne słowa, zdania i struktury językowe, które poddano badaniu i stwierdzono ich niezwykłą skuteczność w komunikowaniu się z innymi. Skuteczność nieporównywalną z niczym innym poznanym do tej pory.
Odbiorcy szkolenia:
Język Perswazji i Wywierania Wpływu to szkolenie przygotowane z myślą o osobach, którym zależy na tym, aby w sposób prosty i skuteczny podnieść na jeszcze wyższy poziom swoje umiejętności komunikowania się z innymi ludźmi. Są pewne zawody czy pozycje, gdzie tego typu umiejętności są wręcz niezbędne i decydują o sukcesie. Na pewno można tutaj wymienić sprzedawców, negocjatorów, specjalistów od marketingu, liderów zespołów czy, szeroko pojętych, prezenterów.
Uczestnicy szkolenia, poprzez szereg ćwiczeń praktycznych, wprowadzając nowo nabyte umiejętności na poziom nieświadomej kompetencji, wykorzystają je w wywieraniu wpływu na innych tak, aby inni podążali za ich sugestiami.
Cele szkolenia:
• Zrozumienie różnic pomiędzy sztuką komunikacji a sztuką wywierania wpływu na innych
• Zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania języka perswazji
• Zrozumienie różnic pomiędzy językiem świadomości i podświadomości
• Opanowanie struktur lingwistycznych języka perswazji
• Zdobycie umiejętności praktycznego zastosowania języka perswazji podnoszących skuteczność i efektywność działań
Rozwijane umiejętności:
• Umiejętność praktycznego zastosowania poznanych struktur języka perswazji w celu podniesienia skuteczności i efektywności:
o motywowania innych
o sprzedaży i negocjacji
o prezentacji i przemówień
o przewodzenia osobom i całym grupom
o materiałów reklamowo – promocyjnych
o rozwiązywania problemów
Wykorzystywane metody:
• Krótkie wykłady tematyczne
• Praca indywidualna
• Burza mózgów
• Pytania i odpowiedzi
• Demonstracja
• Ćwiczenia w grupach
• Omówienie przykładów zastosowań języka perswazji
• Projekt tekstu / przemówienia / materiału wykonany przez uczestników
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Jaka jest różnica pomiędzy sztuką komunikowania się a sztuką wywierania wpływu na innych
Wykład, burza mózgów, pytania i odpowiedzi
• Wypracowanie definicji „komunikacji” i „wywierania wpływu”
• Określenie celu komunikacji i wywierania wpływu
• Geneza wywierania wpływu i przykłady zastosowań
• Rola i znaczenie trzech głównych składowych: komunikatu werbalnego (treści), komunikatu niewerbalnego („mowy ciała”) oraz intonacji i barwy głosu (forma)
2. Hipnotyczny język perswazji
Wykład, praca indywidualna, ćwiczenia w grupach, pytania i odpowiedzi, omawianie przykładów zastosowań języka perswazji
• Wykorzystanie słów, tak aby pomagały a nie sabotowały nas samych
• Dlaczego ludzie kupują – wywoływanie stanu pożądania czegoś
• Wpływanie słowami na zachowania, emocje i sposób myślenia innych ludzi
3. Założenia języka perswazji
Wykład, demonstracje, praca indywidualna, ćwiczenia w grupach, omówienie przykładów zastosowań
• Rama Problemów versus Rama Rozwiązania
• Pierwsze założenie języka perswazji
Potrafisz słowami wpływać na sposób myślenia drugiej osoby, to z kolei wpływa na jej stany emocjonalne, a to wywołuje odpowiednie zachowanie – pożądane z twojego punktu widzenia.
• Jak naprawdę działają słowa
• Drugie założenie języka perswazji
Umysł podświadomy rozumie zupełnie inny język niż umysł świadomy
• Zdolność przekonywania kogoś do czegoś, czego nawet nie lubi
• Trzecie założenie języka perswazji
Obraz stworzony przez ciebie w głowie czy umyśle drugiej osoby staje się jej własnością
4. Struktury lingwistyczne języka perswazji
Wykład, demonstracje, praca indywidualna, ćwiczenia w grupach, omówienie przykładów zastosowań
• Trzy magiczne słowa
• Trzy rodzaje łączników zdań
• Sześć grup presupozycji
• Cztery rodzaje implikacji
• Cytaty: pośrednie, bezpośrednie i wielopoziomowe
• Metafory
5. Przygotowanie projektu prezentacji / przemówienia / sprzedaży / negocjacji / materiałów reklamowo – promocyjnych
Praca indywidualna, pytania i odpowiedzi, przygotowanie projektu
• Samodzielne przygotowanie projektu z wykorzystaniem poznanych struktur języka perswazji
• Omówienie w/w materiałów
• „Feedback session”
• Podsumowanie
Świadectwo ukończenia kursu:
Certyfikat ukończenia treningu bit Polska
Osoba kontaktowa:
Marta Gierczak
Koordynator ds. Szkoleń
bit Polska Sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101A
04-041 Warszawa
Tel. +48 22 465 60 80
Fax +48 22 465 60 81
e-mail: marta.gierczak@bit-polska.pl
http://www.bit-polska.plAnna Liszewska edytował(a) ten post dnia 30.04.08 o godzinie 12:37