Anna Liszewska

Anna Liszewska Specjalista ds.
dziwienia się światu

Temat: promocja Last Minute - szkolenie "JĘZYK PERSWAZJI I...

[obrazek] Jak to sie dzieję, że tylko niektórzy ludzie potrafią porwać innych za sobą
i przekonać prawie każdego do swoich racji,
czyli:

JĘZYK PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU

Cena
TYLKO 990 PLN osobę/ 2 dni – szkolenie otwarte.
Cena obejmuje koszt materiałów szkoleniowych, wykorzystanie sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem, przerwy kawowe i ciepły posiłek.

Termin szkolenia
10-11 maja 2008

Wprowadzenie do szkolenia:
Grupa amerykańskich naukowców, w latach 70-tych zaczęła obserwować i badać kluczowe czynniki sukcesu ludzi, których uznawano za niezwykle skutecznych w komunikowaniu się z innymi. W grupie tej znaleźli się liczni menedżerowie, politycy, prawnicy, negocjatorzy a nawet terapeuci. Zastanawiając się nad czynnikami sukcesu tych ludzi, zaczęto badać ich sposoby, techniki i zachowania podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Naukę tę z czasem nazwano sztuką wywierania wpływu. Wyodrębniono wiele jej kanałów, z czego za jedną z najsilniejszych uznano język perswazji. Zwrócili oni uwagę na pewne słowa, zdania i struktury językowe, które poddano badaniu i stwierdzono ich niezwykłą skuteczność w komunikowaniu się z innymi. Skuteczność nieporównywalną z niczym innym poznanym do tej pory.

Odbiorcy szkolenia:
Język Perswazji i Wywierania Wpływu to szkolenie przygotowane z myślą o osobach, którym zależy na tym, aby w sposób prosty i skuteczny podnieść na jeszcze wyższy poziom swoje umiejętności komunikowania się z innymi ludźmi. Są pewne zawody czy pozycje, gdzie tego typu umiejętności są wręcz niezbędne i decydują o sukcesie. Na pewno można tutaj wymienić sprzedawców, negocjatorów, specjalistów od marketingu, liderów zespołów czy, szeroko pojętych, prezenterów.
Uczestnicy szkolenia, poprzez szereg ćwiczeń praktycznych, wprowadzając nowo nabyte umiejętności na poziom nieświadomej kompetencji, wykorzystają je w wywieraniu wpływu na innych tak, aby inni podążali za ich sugestiami.

Cele szkolenia:
Zrozumienie różnic pomiędzy sztuką komunikacji a sztuką wywierania wpływu na innych
Zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania języka perswazji
Zrozumienie różnic pomiędzy językiem świadomości i podświadomości
Opanowanie struktur lingwistycznych języka perswazji
Zdobycie umiejętności praktycznego zastosowania języka perswazji podnoszących skuteczność i efektywność działań

Rozwijane umiejętności:
Umiejętność praktycznego zastosowania poznanych struktur języka perswazji w celu podniesienia skuteczności i efektywności:
o motywowania innych
o sprzedaży i negocjacji
o prezentacji i przemówień
o przewodzenia osobom i całym grupom
o materiałów reklamowo – promocyjnych
o rozwiązywania problemów

Wykorzystywane metody:
Krótkie wykłady tematyczne
Praca indywidualna
Burza mózgów
Pytania i odpowiedzi
Demonstracja
Ćwiczenia w grupach
Omówienie przykładów zastosowań języka perswazji
Projekt tekstu / przemówienia / materiału wykonany przez uczestników

PROGRAM SZKOLENIA:


1. Jaka jest różnica pomiędzy sztuką komunikowania się a sztuką wywierania wpływu na innych
Wykład, burza mózgów, pytania i odpowiedzi
Wypracowanie definicji „komunikacji” i „wywierania wpływu”
Określenie celu komunikacji i wywierania wpływu
Geneza wywierania wpływu i przykłady zastosowań
Rola i znaczenie trzech głównych składowych: komunikatu werbalnego (treści), komunikatu niewerbalnego („mowy ciała”) oraz intonacji i barwy głosu (forma)

2. Hipnotyczny język perswazji
Wykład, praca indywidualna, ćwiczenia w grupach, pytania i odpowiedzi, omawianie przykładów zastosowań języka perswazji
Wykorzystanie słów, tak aby pomagały a nie sabotowały nas samych
Dlaczego ludzie kupują – wywoływanie stanu pożądania czegoś
Wpływanie słowami na zachowania, emocje i sposób myślenia innych ludzi

3. Założenia języka perswazji
Wykład, demonstracje, praca indywidualna, ćwiczenia w grupach, omówienie przykładów zastosowań
Rama Problemów versus Rama Rozwiązania
Pierwsze założenie języka perswazji
Potrafisz słowami wpływać na sposób myślenia drugiej osoby, to z kolei wpływa na jej stany emocjonalne, a to wywołuje odpowiednie zachowanie – pożądane z twojego punktu widzenia.
Jak naprawdę działają słowa
Drugie założenie języka perswazji
Umysł podświadomy rozumie zupełnie inny język niż umysł świadomy
Zdolność przekonywania kogoś do czegoś, czego nawet nie lubi
Trzecie założenie języka perswazji
Obraz stworzony przez ciebie w głowie czy umyśle drugiej osoby staje się jej własnością

4. Struktury lingwistyczne języka perswazji
Wykład, demonstracje, praca indywidualna, ćwiczenia w grupach, omówienie przykładów zastosowań
Trzy magiczne słowa
Trzy rodzaje łączników zdań
Sześć grup presupozycji
Cztery rodzaje implikacji
Cytaty: pośrednie, bezpośrednie i wielopoziomowe
Metafory

5. Przygotowanie projektu prezentacji / przemówienia / sprzedaży / negocjacji / materiałów reklamowo – promocyjnych
Praca indywidualna, pytania i odpowiedzi, przygotowanie projektu
Samodzielne przygotowanie projektu z wykorzystaniem poznanych struktur języka perswazji
Omówienie w/w materiałów
„Feedback session”
Podsumowanie

Świadectwo ukończenia kursu:
Certyfikat ukończenia treningu bit Polska

Osoba kontaktowa:

Marta Gierczak
Koordynator ds. Szkoleń

bit Polska Sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101A
04-041 Warszawa
Tel. +48 22 465 60 80
Fax +48 22 465 60 81

e-mail: marta.gierczak@bit-polska.pl
http://www.bit-polska.plAnna Liszewska edytował(a) ten post dnia 30.04.08 o godzinie 12:37