konto usunięte
Temat: Profesjonalna Asystentka - Prawa Ręka Szefa/ Warsztaty...
Szanowni Państwo,Zapraszam na warsztaty Profesjonalna Asystentka-Prawa Ręka Szefa.
Szkolenie odbędzie się 10-11 kwietnia w Warszawie
Wprowadzenie do tematyki szkolenia:
Profesjonalna asystentka to prawa ręka szefa. Musi nieraz umieć
wyprzedzać jego myśli i zamierzenia. Jej praca wymaga
profesjonalnego słuchania i interpretowania wypowiedzi podczas
konferencji i narad. Musi też umieć "chronić" swojego szefa przed
niechcianymi gośćmi.
Grupa docelowa
Szkolenie polecane jest dla asystentek, zarówno ze stażem
zawodowym jak i dopiero rozpoczynających prace na tym stanowisku w
administracji .
Cele szkolenia
Celem szkolenia dla profesjonalnych asystentek jest przekazanie
wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą Paniom na
profesjonalne realizowanie powierzonych zadań, w tym między innymi
sprawnej komunikacji, zachowania się w trudnych sytuacjach czy
odczytywania i rozumienia mowy ciała.
Program szkolenia
Dzień I
• "Niby drobiazg, a ..." czyli papieros, guma do żucia itp.
• Reguły prowadzenia rozmowy.
• Niepożądane nawyki w rozmowie.
• Mowa oficjalna a mowa potoczna.
• Poprawność języka i jej doskonalenie (gramatyka, stylistyka,
akcent).
• Umiejętność słuchania - kontakt wzrokowy i słuchowy.
• Notowanie.
• Co mówimy słowami, a co gestem, mimiką, strojem?
• Elegancja w miejscu pracy
• Ogólne zasady stylizacji (zasady kolorystyki w ubraniu,
charakter ubrania, ubiór na różne okazje).
• Kolorystyka - pojęcia ogólne.
• Zasady makijażu klasycznego (makijaż naturalny).
• Kontakty interpersonalne szef - asystentka
• Umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom -
lojalność wobec przełożonego.
• Współpraca z szefem - prowadzenie terminarza szefa - ustalanie
spotkań.
• Asystentka/sekretarka jako potencjalne źródło nieformalnej
informacji - jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów.
• Etyka zawodowa asystentki.
• Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem
• Rozwijanie precyzji w komunikacji.
• Techniki poprawiające porozumiewanie się.
• Bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania.
Dzień II
• Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim
• Przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie
szefa.
• Przywitanie i przyjęcie gościa.
• Kreowanie odpowiedniego wrażenia i klimatu rozmowy.
• Savoir-vivre w gabinecie dyrektora.
• Telemarketing w wykonaniu asystentki
• Komunikacja przez telefon.
• Dobre maniery "telefoniczne".
• Przyjmowanie telefonów od klientów: zasady przedstawiania
się, rozpoznanie sytuacji, wymiana informacji, odpowiednie
argumentowanie, wyjaśnianie zastrzeżeń.
• Prowadzenie rozmowy telefonicznej wychodzącej.
• Trudne sprawy i kłopoty telefoniczne.
• Radzenie sobie ze stresem
• Jakie są najczęstsze źródła stresu zawodowego.
• Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
• Jak sprawić, żeby stres nas mobilizował.
• Redukowanie stresu poprzez aktywny relaks.
• Reguły obyczajowe związane z:
• Powitaniem.
• Przedstawianiem.
• Tytułowaniem.
• Pierwszeństwem.
• Samochodem.
• Precedencja - jej zasady i rola w życiu zawodowym.
• Prowadzenie korespondencji biurowej
• Analiza korespondencji (m.in. termin odpowiedzi).
• Klasyfikacja dokumentów - korespondencja poufna.
• Zasady sporządzania pism.
Metodyka
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, podczas których
rozwiązywane są problemy, z jakimi, na co dzień spotyka się
asystentka.
Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych
Prowadzący szkolenie
Szkolenie poprowadzi wykładowca posiadający bogate doświadczenie
praktyczne oraz głęboką wiedzę teoretyczną:
• psycholog (członek Polskiego Stowarzyszenie Psychologów i
Terapeutów),
• certyfikowany praktyk i mistrz technik NLP (międzynarodowe
certyfikaty: Certified Master, Practitioner in the art.
of NLP),
• absolwentka studiów podyplomowych organizowanych przez Wyższą
Szkołę Handlu i Finansów Międzynarodowych, Międzynarodowa
Szkoła Menedżerów „ Zastosowanie Psychologii i Socjologii w
Zarządzaniu Potencjałem Ludzkim”,
• absolwentka studiów podyplomowych organizowanych przez Wydział
Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej „Zarządzanie
Jakością, BHP i Środowiskiem”,
• Specjalizuje się w komunikacji społecznej, zastosowaniach
technik i strategii wywierania wpływu i perswazji, komunikacji w
organizacji i jej doskonaleniu (w tym NLP) a także rozwoju
osobistym. Jej pasją są couching ’i, praca z ludźmi,
numerologia i ćwiczenia Jogi.
• Jako trener znana z umiejętności niezwykle jasnego i prostego
przedstawiania nawet najbardziej skomplikowanych i złożonych
tematów i zagadnień.
• Współpracuje z wydawnictwem „Wiedza i Praktyka sp. z o.o.”
– publikując prace autorskie w obszarze komunikacji w
organizacji, stresu organizacyjnego, konfliktu i negocjacji, relacji
z pracownikami, zarządzaniem jakością oraz konsultuje zlecone
prace, w działach „Doradca Dyrektora Finansowego”, „Poradnik
Menedżera” , „Zarządzanie Jakością w Praktyce”.
• Jest wykładowcą akademickim w jednej z renomowanych szkół
wyższych, na kierunku psychologia.
Koszt uczestnictwa
1501,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera:
udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat
ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do
ceny należy doliczyć 22% podatek VAT
Dla członków Goldenline - specjalna cena 1380,-zł
Opis miejsca szkolenia
Troszczymy się o szczegóły, ponieważ rozumiemy ich znaczenie w
kreowaniu wizerunku całości. Dlatego wyjątkową uwagę
przykładamy do miejsc, w których realizujemy spotkanie. Komfort
Twojej pracy jest naszym celem w procesie wyboru sali szkoleniowej.
Jeśli mieszkasz poza miejscem szkolenia, na Twoje życzenie
zorganizujemy dla Ciebie zakwaterowanie, nie pobierając za to
żadnej prowizji. Zaznacz tylko prosimy, właściwe informacje na
karcie zgłoszenia.
Organizator szkolenia
Organizatorem jest The Quality of Life. Firma doradczo -
szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i
usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i
uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest
wynikiem zamiłowania i pasji całego naszego zespołu, który
gromadząc wiedzę oraz praktyczne doświadczenia, jest
zdeterminowany tą unikatową wiedzą dzielić się z Tobą w
przyjazny i profesjonalny sposób. Dla nas istotna jest zarówno
treść jak i forma.
Szkolenia dedykowane
Powyższe szkolenie może zostać przygotowane specjalnie dla Ciebie
i Twojej Firmy. Jeśli uznasz, że tematyka szkolenia dotyczy
większej grupy osób z Twojego otoczenia, zapraszamy do kontaktu.
Wspólnie ustalimy, kiedy możemy zorganizować to szkolenie, czy
plan oraz cele powinny zostać zmodyfikowane pod kątem specyfiki
pracy Twojej Firmy oraz jak bardzo chcesz się angażować w sprawy
organizacyjne. Wszystko co robimy, robimy z pasją, nasza
satysfakcja wynika z Twojego zadowolenia. Pamiętaj, dla nas Twój
uśmiech jest najważniejszy. Wieczorem, zapraszamy do wspólnego
spędzenia wolnego czasu. Zadbamy, aby każda chwila spędzona z
nami była przez Ciebie miło wspominana. Nie znamy pojęcia nudy,
zatem dbamy o wysoki poziom merytoryczny spotkania oraz aby w wolnym
czasie obce było Tobie pojęcie nudy. Z nami każdy dzień jest
inny, każdy dzień jest wyjątkowy...
Więcej informacji uzyskają Państwo pod numerem 022 374 31
31, lub drogą elektroniczną : biuro@tql.pl
http://tql.pl
Serdecznie zapraszam!!