konto usunięte

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8h (1 dzień szkoleniowy), 26 październik 2011, Warszawa
690 + VAT
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po
objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich
należą:


dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które
stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w
literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg
Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe
umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in.
wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji
ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i
udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla
wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości
pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od
poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring,
instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie
menedżera


• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które
działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały
lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub
nienadające się do zmiany

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia:

Excel 2010 - nowe funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 27.09.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
27.09.2011 r.
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznej kawiarni przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, który poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.
Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za szkolenie to jedyne 100 zł. To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl
tel. 728 339 309

Na pewno będzie inspirująco!
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:

Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3-dniowy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych tematyką HR i procesami zarządzania zasobami ludzkimi - zarówno tych, którzy pracują w działach personalnych przedsiębiorstw, jak i osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działem personalnym, a także wszystkich pragnących uporządkować swoją wiedzę w dziedzinie związanej z pracą z zasobami ludzkimi, tj. m.in. rekruterów, szkoleniowców, kadrowców, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz Employer Branding.

Szkolenie jest kompleksowe - skupione na najważniejszych procesach zarządzania personelem w organizacji: pozyskiwaniu nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbaniu o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy, tworzeniu programów szkoleń i rozwoju personelu oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy i umiejętności potrzebnych do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym nowoczesnych firm.

Uczestnicy nauczą się:
• Definiowania kompetencji i istoty budowania modeli kompetencyjnych
• Prowadzenia efektywnych procesów rekrutacyjnych osadzonych na kluczowych kompetencjach firmy
• Bazowych zagadnień prawa pracy związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
• Identyfikacji potrzeb rozwojowych pracowników i przeprowadzania rozmowy oceniającej jakość pracy pracownika
• Podstaw tworzenia procesu zarządzania talentami
• Komunikowania procesów restrukturyzacji zatrudnienia

Termin:
30 września – 2 października 2011

Czas trwania:
Szkolenie potrwa 3 dni, tj. 30 godzin szkoleniowych, czyli 24 godziny zegarowe.

Cena:
Regularna:
800 zł netto

Dla osób posiadających status studenta oraz absolwentów pozostających bez pracy:
Zniżka Last Minute 45% - 440 zł netto
Zniżka 50 % - 400 zł netto – w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Dla osób pracujących, zatrudnionych na stanowiskach nie-managerskich:
Zniżka Last Minute 25% - 600 zł netto
Zniżka 30 % - 560 zł netto - w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Do szkoleń dolicza się 23% VAT. Wystawiamy faktury.
Istnieje równeiż możliwość rozłożenia płatności za szkolenie na raty.

Miejsce:
Profesjonalnie przygotowana sala szkoleniowa w centrum szkoleniowym w Warszawie.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
- komplet materiałów szkoleniowych
- obiad każdego dnia zajęć
- napoje i przekąski w trakcie przerw
- komfort związany z pracą w profesjonalnej sali szkoleniowej
- certyfikaty uczestnictwa

Serdecznie zapraszam do kontaktu,
_______________________________
Szczegóły i zgłoszenia:

Angelika Pieńkowska
e-Mail: angelika.pienkowska@y-consulting.pl
Tel: 792-077-897
Zachęcam także do kontaktu przez wiadomość prywatną.

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Profesjonalne techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.


więcej informacji
http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...
biuro@systemysa.pl

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Zdobądź certyfikat PRINCE2® jeszcze w tym roku!

PRINCE2® to najbardziej popularny standard zarządzania projektami na świecie.
Ten cenny certyfikat posiada już ponad 800 000 osób.


Zapraszamy do udziału w akredytowanych szkoleniach PRINCE2® wraz z egzaminami, z zakresu zarządzania projektami, które wyposażą uczestników w solidną dawkę wiedzy i przygotują ich do zdania egzaminów (PRINCE2® Foundation/Practitioner).

Poznanie terminologii PRINCE2® pozwoli uczestnikom szkoleń skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Wyjątkowo w skills:
- kameralne grupy szkoleniowe, nie przekraczające 12 osób,
- w trakcie 5-dniowego szkolenia - możliwość zdania 2 egzaminów i uzyskania wyników od razu po egzaminie,
- możliwość udziału w szkoleniu i egzaminie przez Internet, z dowolnego miejsca,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (AFA http://www.afaprojects.com),
- licencje na "Project in a box Community Edition" http://www.projectinabox.org.uk/ – oprogramowanie w języku polskim do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów

Szkolenia PRINCE2® Foundation& Practitioner z egzaminami,
terminy i lokalizacja:


17-21.X.2011
14-18.XI.2011
28.XI-02.XII.2011
12-16.XII.2011

Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1

Osobom, które nie mogą przybyć na szkolenie, proponujemy je przez Internet, w trybie Live Learning - systemie wideokonferencji, pozwalającym uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z dowolnego miejsca. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Aby zapisać się na szkolenie oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Serdecznie zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills

http://skills.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

PODSTAWY TWORZENIA APLIKACJI WINDOWS PHONE,

które odbędzie się 7 października w Warszawie.

Opis wydarzenia

Aplikacje na urządzenia mobilne stały się w ostatnich latach dość potężnym narzędziem dla firm w procesie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy jedynie tworzyć proste aplikacje w środowisku Java. W tym momencie mamy szereg możliwości, aby tworzyć aplikacje, a nawet całe systemy, które są zaawansowane technologicznie, estetyczne i użyteczne. Rośnie też liczba użytkowników tego typu aplikacji. Już około 15% procent Polaków posiada urządzenia typu smart fon. Jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych na urządzenia mobilne jest produkt firmy Microsoft – Windows Mobile oraz jego następca – Windows Phone. Właśnie z tematem tworzenia aplikacji na te systemy zmierzymy się na spotkaniu.

Na szkoleniu uczestnicy zostaną zaznajomieni z tematyką tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne, działające na systemie operacyjnym Windows Phone. Poznają m.in. środowisko programistyczne, w którym te aplikacje są tworzone, sposób projektowania aplikacji, zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej oraz podstawy programowania aplikacji.

Każdy z uczestników zaprojektuje oraz stworzy własną (działającą!!!) aplikację, którą będzie mógł następnie rozwijać.

Jeśli wystarczy czasu, rozpoczniemy temat wykorzystywania w aplikacjach baz danych. Na spotkaniu nie jest wymagane posiadanie urządzeń z systemem Windows Phone. Wszystkie aplikacje będą testowane na emulatorze, choć oczywiście możliwe będzie też uruchomienie swojej aplikacji na swoim „fizycznym” urządzeniu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z aplikacjami mobilnymi, możliwościami jakie oferują i jednocześnie ograniczeniami i problemami[] związanymi z tworzeniem tego typu oprogramowania. Założeniem tego warsztatu nie jest wyszkolenie naszych gości na profesjonalnych programistów, a jedynie poznanie specyfiki procesu tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne, z systemem Windows.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. rozwoju
- Menedżerów
- Analityków biznesowych
- Analityków systemowych
- Inżynierów zapewniania jakości
- Wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku aplikacji na urządzenia mobilne i możliwościami jakie one oferują.

CENA
Koszt szkolenia: 800 PLN/ osoba* + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu)

RABATY

Nr / Typ rabatu / Wysokość rabatu
1 / Uczestnictwo w poprzednich szkoleniach SQAM / 5%
2 /Rejestracja dwóch osób z Firmy / 5%
3 / Rejestracja trzech osób z Firmy / 10%

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/podstawy-tworzenia-aplikacji-windows-p...

Kontakt:
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam na szkolenie:
Zarządzanie Wymaganiami na Oprogramowanie z Wykorzystaniem Przypadków Użycia
Data: 29 – 30 sierpnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Certyfikat ukończenia szkolenia.
LAST MINUTE 2000 PLN + 23%VAT


Opis wydarzenia
Praktyczne warsztaty z zarządzania wymaganiami na oprogramowania
Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności
Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach
Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki
Skrócona agenda szkolenia:
- TEORIA – REJESTRACJA WYMAGAŃ FUNKCJONALNYCH, CECHY DOBRYCH WYMAGAŃ, DOBRE PRAKTYKI
- TEORIA REJESTRACJA WYMAGAŃ POZA FUNKCJONALNYCH, 
- ĆWICZENIE – OKREŚLANIE CECH DOBRYCH WYMAGAŃ
- WARSZTAT – OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ CIĄG DALSZY
- TEORIA – SKŁADNIKI MODELI UML (DIAGRAM PRZYPADKÓW UŻYCIA, DIAGRAM AKTYWNOŚCI)
- WARSZTAT – ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ ĆWICZENIA
- WARSZTAT – OKREŚLANIE AKTORÓW PRZYPADKÓW UŻYCIA, MODELOWANIE DIAGRAMU PRZYPADKÓW UŻYCIA
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – MODELOWANIE DIAGRAMÓW AKTYWNOŚCI (PROCESY BIZNESOWE)
- PODSUMOWANIE

Szkolenie jest polecane dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów
CENA
LAST MINUTE 2000 PLN + 23% VAT

RABATY
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegółowa agenda oraz formularz zgłoszeniowy: http://sqam.org/zarzadzanie-wymaganiami-na-oprogramowa...

Serdecznie zapraszam,
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Szkolenia bezpłatne (EFS)- SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - know how efektywności w biznesie

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń dla Małopolski finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ,KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ I ZADBAĆ O SWÓJ WIZERUNEK BIZNESOWY, czyli know how profesjonalnego
przedsiębiorcy
, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

ZAPEWNIAMY:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

DLACZEGO WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
1.13/10 - 20/11/2011 r. - grupa II
2. od listopada do grudnia (III grupa)- grupa w trakcie rekrutacji, termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

ZGŁOSZENIA możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji.OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Temat: Ogłoszenie - szkolenie październik 2011

Zapraszam na jednodniowe szkolenie otwarte w centrum Sopotu:

Temat szkolenia: Zarządzanie marką_trendy nowoczesnego brandingu

Trener: Paweł Tkaczyk, autor bestsellerowej publikacji "Zakamarki marki"


Obrazek


Termin szkolenia: 28 październik 2011

Grupa docelowa: Ludzie aktywnie zainteresowani budowaniem silnej marki w firmie. Kadra zarządzająca, pracownicy marketingu, właściciele firm, pracownicy działów PR, pracownicy agencji reklamowych i PR pracujący dla klientów zewnętrznych.

Program i szczegóły szkolenia: http://www.orville.pl/szkolenie,zarzadzanie-marka-wars...

Przy zgłoszeniu dwóch lub większej ilości osób, oferujemy bardzo atrakcyjne rabaty cenowe.

Kontakt:
603 979 621
office@orville.pl



Wyślij zaproszenie do