Kamila
Gajda
organizacja szkoleń,
CIRCULUS
Temat: „Kierowanie i motywowanie zespołu” 12 - 13 lipca 2010,...
Witam serdecznie,Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy
II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników
IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika
VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl