Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: JAK ZDOBYĆ KLIENTA I GO NIE STRACIĆ

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek


Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Zamiast kończyć rozmowę handlową, wystarczyło dalej ją kontynuować i zastosować technikę radzenia sobie z obiekcjami klienta, która umożliwiłaby Tobie odkrycie nieuświadomionych potrzeb twojego Klienta.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

CELE SZKOLENIA jest doskonalenie umiejętności:
 sprawnej komunikacji w kontaktach z Klientami,
 budowania dobrych relacji z Klientami,
 poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży,
 zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży,
 aktywnego słuchania i zbierania informacji,
 radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta,
 skutecznego zamykania sprzedaży.
.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.
.

KOSZT SZKOLENIA:
Standardowa cena szkolenia: 980 PLN/os.

*PROMOCJA WIELKANOCNA*

50% zniżki
- 980 PLN - 490 PLN (VAT zwolniony)
Zaoszczędzasz 490 PLN

*cena promocyjna przysługuje w przypadku zgłoszenia się na szkolenie do dnia 12 kwietnia 2011 roku

**BONUS OD ZAJĄCZKA WIELKANOCNEGO**
Każda kolejna zgłoszona osoba z firmy
otrzyma dodatkową zniżkę w wysokości 5%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl
Izabella Kapuściak edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:14