Radosław
Ł.
Logistic operative,
NDL.
Temat: III edycja cyklu warsztatów CERTYFIKOWANY PRAKTYK TPM -...
Certyfikowany Praktyk TPM Learning by DoingIII Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.
Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.
Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM
Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?
Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:
- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.
Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:
- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.
Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.
Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:
CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?
Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:
Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12)
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)
Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.
Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.
Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...
Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 22.06.11 o godzinie 08:07