Małgorzata Barejka

Małgorzata Barejka Manager ds. Rozwoju
Badań Opinii

Temat: CIEKAWE SZKOLENIE! nie tylko dla Szefów Sprzedaży, KAM,...

Witam serdecznie,
Pomyślałam, że z racji wykonywanej funkcji oraz realizowanych zadań takie szkolenie może być bardzo interesujące i warto wziąć w nim udział. Zawsze można nauczyć się czegoś nowego niezależnie od dotychczasowych doświadczeń i umiejętności.

Poniżej istotne informacje:

PRAKTYCY DLA PRAKTYKÓW -
SZKOLENIE DLA Key Account Managera


20 - 21.09.2007 r. - Warsztat pracy KAM
21 - 22.11.2007 r. – Negocjacje w praktyce KAM
Warszawa, Centrum Szkoleniowe TWINS 2, ul. Żywiczna 5

Szkolenie „Praktycy dla praktyków - skuteczny Key Account Manager”, przygotowane jest specjalnie dla osób współpracujących z Kluczowymi Klientami. Będzie to niezwykła okazja do poznania warsztatu najlepszych w tym zakresie specjalistów na rynku. Szkolenie przygotowali i poprowadzą znani menedżerowie, na co dzień zajmujący się tą tematyką w największych firmach FMCG.


Szkolenie poprowadzą należący do grupy najlepszych specjalistów w Polsce, menedżerowie, którzy na co dzień odpowiedzialni są za współpracę z Kluczowymi Klientami.


Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób zajmujących się współpracą z Klientami Kluczowymi, a w szczególności dla stanowisk typu:
- National Key Account Manager;
- Key Account Manager;
- Dyrektor Sprzedaży;
- Kierownik Obszaru Sprzedaży;
- Customer Team Leader;
- Specjalista ds. Kluczowych Klientów


Szkolenie pozwoli jego uczestnikom nabyć umiejętności i dowiedzieć się:
• jak wygląda usystematyzowana współpraca z Kluczowymi Klientami, a w szczególności
z międzynarodowymi sieciami;
• jakie istnieją modele nowoczesnej współpracy z Klientami Kluczowymi i jak można je dopasować do charakteru biznesu i sub-kanału, w którym działa Klient;
• w jaki sposób przygotowują się do procesu negocjacji najlepsi praktycy,
• jakie metody współpracy są najbardziej efektywne w przypadku różnych formatów (hiper-
i supermarkety, cash & carry, dyskonty)
• jak dobierać mechanizmy promocyjne oraz jak mierzyć efektywność aktywności promocyjnej;
• jaką rolę pełni Category Management we współpracy z kluczowymi klientami;
• jak proces negocjacji i współpracy z KAM-em widzi Kupiec, co jest dla niego ważne i z czego jest rozliczany;
• jak właściwie dobierać formy wspierania sprzedaży zgodnie z założonymi celami (aktywność
promocyjna, projekt Category Managament).


http://www.fpl.pl/index.php?idk=1,300,606_q_amp;ida=762" rel="nofollow" target="_blank">KARTA ZGŁOSZENIA


Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału!!!

Małgorzata Barejka


ul. Piramowicza 9
90-254 Łodź tel. (42) 6 300 900, 6 309 300
tel./fax. (42) 6 303 993
http://fpl.pl
Rejestracja i dokumentacja /
Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XX Wydział KRS, nr 0000075078;
kapitał zakładowy 100 170 PLN;
NIP 725-00-41-469.

konto usunięte

Temat: CIEKAWE SZKOLENIE! nie tylko dla Szefów Sprzedaży, KAM,...

Witam Pani Malgorzato,

Czy szkolenia dla KAM są jeszcze aktualne?
Jeżeli tak to bardzo proszę o wysłanie harmonogramu.

Dziękuje

Daniel Wicherkiewicz



Wyślij zaproszenie do