konto usunięte

Temat: Akademia Social Media

Rusza pierwsza w Polsce Akademia Social Media!

13 czerwca br. w Trójmieście odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu ośmiu szkoleń Akademii Social Media. Projekt – organizowany przez Agencję Personal PR – jest skierowany do osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w mediach społecznościowych dla swoich firm i marek. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl.


Obrazek


Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas Akademii zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji dla uczestników. Akademia Social Media dostarczy również wiedzy na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych
i możliwych sposobów łagodzenia sytuacji kryzysowych.

Pierwsze spotkanie „Krok pierwszy – Jak odnaleźć się w dżungli social media” odbędzie się 13 czerwca maja br. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Gośćmi specjalnymi będą Michał Laskowski – wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego i autor bloga laskowski.edu.pl oraz Artur Małek – twórca bloga naFejsie.pl, skierowanego do osób działających lub zamierzających rozpocząć działania marketingowe na Facebooku. Uczestnicy pierwszego szkolenia z cyklu poznają potencjał tkwiący w social media i możliwości jego wykorzystania. Biorący udział w szkoleniu dowiedzą się również o zasadach funkcjonowania konsumentów w internecie.

W roli kolejnych wykładowców Akademii wystąpią specjaliści z branży marketingu i social media z agencji Personal PR oraz z całej Polski. Wykłady i warsztaty poprowadzą m. in.:
• Natalia Hatalska – ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, w SWPS, SGH i na Uniwersytecie Gdańskim, autorka bloga hatalska.com,
• Tomasz Topa – entuzjasta internetowych nowinek oraz elektronicznych gadżetów, autor bloga tomasz.topa.pl,
• Rafał Janik – specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce. Odpowiada za rozwój serwisów stowarzyszonych w grupie Redefine,
• Jacek Jankowski – ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, specjalizuje się w grach i aplikacjach, pracuje w firmie Nobagames, autor bloga jacekjankowski.pl,
• Bartosz Kwaśniewski – w firmie 8fish zajmuje się planowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, YouTube czy NK,
• Anna Miotk – dyrektor pionu monitoringu internetu w NetSprint.pl, posiada sześcioletnie doświadczenie w Public Relations autorka bloga annamiotk.pl,
• Michał Sadowski – Współtwórca serwisów internetowych Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Brand24.pl czy Finansosfera. Komentator zjawisk związanych z internetem, autor bloga michalsadowski.pl.
• Miłosz Woźniak – Seo Director w firmie Semtec, zajmuje się m. in. planowaniem strategii SEO oraz optymalizacją stron,
• Przedstawiciele Wirtualnej Polski - Anna Pogorzelska, z-ca Dyrektora pionu ds. Marketingu, ekspert w zakresie strategii marketingowych i komunikacji oraz Filip Cieślak, specjalista ds. mediów społecznosciowych
Rozmowy z kolejnymi gośćmi Akademii trwają.

Zapisy oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://AkademiaSocialMedia.pl.


Obrazek
Marta Laskowska edytował(a) ten post dnia 22.08.11 o godzinie 13:15