Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: [4-5.04.2011r.] Zastosowanie Excel w biznesie


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na szkolenie:

Zastosowanie Excel w biznesie 4-5 kwiecień 2011r. Poznań 950 zł netto
więcej: http://szkolenia.progressproject.pl/szczegoly/zastosow...


Program szkolenia


Dzień I i II


1. Obliczenia:
* tworzenie i stosowanie nazw w formułach,
* tworzenie inteligentnych arkuszy liczących z zastosowaniem funkcji logicznych, matematycznych i funkcji wyszukiwania, JEŻELI, SUMA JEŻELI, LICZ JEŻELI, WYSZUKAJ PIONOWO, WYSZUKAJ POZIOMO, INDEX, itd.,
* daty i godziny w Ms Excel (zastosowanie funkcji daty i czasu w obliczeniach),
* zaokrąglenia,
* tworzenie łączy między arkuszami i plikami Excela za pomocą formuł,
* formatowanie tabeli (zakresu danych),
* zmiana formatu liczbowego,
* formatowanie warunkowe, tworzenie pól kombi.

2. Zabezpieczanie arkusza i/lub pliku Excela:
* blokowanie dostępu do pliku za pomocą haseł,
* blokowanie zawartości pojedynczego arkusza z możliwością dokonywania wpisów do wybranych komórek,
* blokowanie struktury pliku Excela,
* ukrywanie arkuszy i okien i odwoływanie się do komórek w ukrytych zakresach,
* wykonywanie kalkulacji i zabezpieczanie formuł przed podglądem i przypadkową modyfikacją.

3. Bazy danych:
* filtrowanie danych filtrem zaawansowanym,
* sortowanie danych wg kluczy wcześniej utworzonych list w opcjach programu,
* dodawanie sum pośrednich i zagnieżdżanie sum pośrednich,
* tworzenie tabeli przestawnej na niezależnych arkuszach i automatyczne aktualizowanie danych,
* zmiana funkcji matematycznych w raportach tabel,
* konsolidacja danych w arkuszach i plikach.

4. Wykresy:
* stosowanie własnych obiektów graficznych w wykresach,
* budowanie wykresów na niestandardowych seriach danych.

5. Makropolecenia:
* tworzenie i modyfikowanie makropoleceń za pomocą rejestratora,
* metody przechowywania makropoleceń,
* wyszukiwanie wyniku i analiza "co by było gdyby"?
* tworzenie scenariuszy,
* podsumowanie scenariuszy,
* edycja scenariusza,
* makra w scenariuszach,
* scalanie scenariuszy,
* jednowejściowa i dwuwejściowa tabela danych.

6. Paski narzędzi:
* tworzenie własnych pasków narzędzi,
* przypisywanie makrokomend do poleceń w menu, do przycisków, do obiektów graficznych.

7. Wstawianie obiektów z innych programów:
* tworzenie hiperłączy,
* import i eksport tabel.

8. Formatowanie tabeli (zakresu danych):
* zmiana formatu liczbowego (daty, waluty, godziny, inne...),
* czcionka i wyrównanie,
* dodawanie obramowania i kolorów,
* usuwanie formatów,
* style w arkuszach.

9. Drukowanie:
* tworzenie raportów - łączenie w wydruku kilku arkuszy Excela,
* metody dzielenia dokumentu na strony,
* drukowanie Fragmentu Arkusza,
* orientacja wydruku,
* wpasowanie Arkusza w określone strony na szerokość i na wysokość,
* zmiana kolejności Drukowania,
* dodawanie Stopki lub Nagłówka,
* drukowanie Wykresu.

10. Praca grupowa w Excelu (udostępnianie skoroszytów w sieci).


Dlaczego Progress Project, co nas wyróżnia:

- W każdym, kolejnym roku realizujemy coraz więcej szkoleń i projektów, co motywuje nas do ciągłego doskonalenia i wytężonej pracy, aby nadal być dla Państwa solidnym partnerem biznesowym,
- Posiadamy najlepszych specjalistów i ekspertów dedykowanych do projektów szkoleniowo-doradczych,
- Najwyższa jakość obsługi i zadowolenie Klienta są dla nas priorytetem (jesteśmy w trakcie wdrażania ISO 9001),
- Wspieramy wprowadzanie zmian i inspirujemy do zmian, ale tylko wtedy, gdy jest to konieczne,
- Podejmujemy się tylko tych działań szkoleniowych i doradczych, dzięki którym nasi Klienci osiągną mierzalne efekty biznesowe.

ODBIERZ RABAT 5% - 20%

Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 829 55 55
http://progressproject.pl