Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: [30-31.03.2011r.] Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na szkolenie:

Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji 30-31 marzec 2011r. Wrocław 1340 zł netto
więcej: http://szkolenia.progressproject.pl/szczegoly/zarzadza...

Korzyści dla uczestników:
Podczas wykładów, ćwiczeń oraz konwersatoriów uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą:

* rozpoznawania objawów stresu,
* reakcji na krytykę,
* bezstresowej komunikacji,
* przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu,
* sposobów zwalczania stresu,
* wpływu muzyki, sportu, odpoczynku na stres,
* innych sposobów zapobiegania stresowi.

Program szkolenia

Dzień I

1. Pojęcie "stresu" - pozytywne i negatywne następstwa jego występowania:
* czym jest stres?
* typowe objawy stresu - w jaki sposób szybko na nie reagować?
* w jaki sposób może wpływać na nasze myślenie i działanie?
* jakie zmiany wywołuje stres w zachowaniach?

2. Typowe źródła stresu:
* wewnętrzne źródła związane z typem osobowości,
* co to jest osobowość typu A?
* niska samoocena i jej wpływ na kształtowanie obrazu naszej rzeczywistości,
* sposoby radzenia sobie z krytyką,
* zewnętrzne źródła stresu,
* sytuacje stresogenne - analiza skali Holmesa określającej wielkość stresu,
* stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną,
* jak panować nad procesem komunikacji?
* trening "dopasowania" i "prowadzenia" w komunikacji,
* dlaczego inni nas stresują? - rozpoznawanie różnych typów osobowości, indywidualne wzorce myślenia,
* w jaki sposób zwalczać zjawisko "wypalenia" w pracy? - ćwiczenia motywacyjne.

3. Sposoby zwalczania zbyt dużego stresu:
* techniki relaksacyjne - ćwiczenia Dennisona i Cooka, trening Shultza, techniki Jacobsona, elementy treningu Chi - Kung,
* techniki umysłowe - trening wizualizacji, kotwiczenie pozytywnych emocji, "krąg doskonałości", "linia czasu",
* ćwiczenia i zabawy ruchowe - żonglowanie,
* jak stosować "szczepionkę antystresową".

4. Antystresowy styl życia, czyli jak kontrolować emocje i zapobiegać zbyt wysokiemu poziomowi stresu:
* asertywność - trening wybranych technik,
* kontakt z przyrodą,
* umiejętność formułowania celów,
* muzyka relaksująca,
* sport i wszelkie formy ruchu,
* odpowiednia dieta,
* aromaterapia,
* odpoczynek i sen,
* rozwijanie poczucia humoru,
* feedback - twórcza analiza niepowodzeń,
* zarządzanie czasem.

Dzień II

1. Runda wstępu:
* wzajemne poznanie, zarysowanie celu i metodyki treningu,
* wprowadzenie do problematyki stresu i psychosomatyki.

2. Pomiar indywidualnych reakcji fizjologicznych:
* prowadzący dokonuje pomiaru tętna i ciśnienia tętniczego uczestników,
* prowadzący wykonuje Test Yekersa i diagnozuje stan pobudzenia współczulnego układu nerwowego.

3. Trening rytmu oddechowego i kontroli tętna wg metodyki SPECNAZU (radzieckie, militarne jednostki specjalne):
* moduł ekstremalny, będący zarówno ćwiczeniem jak i testem zdolności wywoływania rzadkoskurczu autosugestywnego (świadome spowalnianie tętna).

4. Trening MASEK wg metodyki MOSSADU (wywiad izraelski):
* uczestnicy wg mechanizmu warunkowania klasycznego, wykonują ćwiczenia mające na celu "zapisanie" reakcji zwolnienia tętna na sygnał twarzy rozmówcy,
* ćwiczenia wykonywane są przy wykorzystaniu muzyki Mozarta (optymalizacja tętna).

5. Trening kontroli emisji głosu i asyntonii mimicznej:
* uczestnicy doskonalą utrzymywanie naturalnej emisji głosu i kontroli mimiki w warunkach inicjowanego konfliktu.

6. Trening relaksacji neuromięśniowej:
* trening - rozgrzewka bokserska,
* masaże obręczy barkowej,
* ćwiczenia "na maskach", wiążące rytm oddechowy z rozluźnieniem pasa barkowego.

7. Testy:
* test pokerowy KGB,
* test psychopresji,
* testy opomiarowane bio - feedback,
* test animals - horror.

Dlaczego Progress Project, co nas wyróżnia:

- W każdym, kolejnym roku realizujemy coraz więcej szkoleń i projektów, co motywuje nas do ciągłego doskonalenia i wytężonej pracy, aby nadal być dla Państwa solidnym partnerem biznesowym,
- Posiadamy najlepszych specjalistów i ekspertów dedykowanych do projektów szkoleniowo-doradczych,
- Najwyższa jakość obsługi i zadowolenie Klienta są dla nas priorytetem (jesteśmy w trakcie wdrażania ISO 9001),
- Wspieramy wprowadzanie zmian i inspirujemy do zmian, ale tylko wtedy, gdy jest to konieczne,
- Podejmujemy się tylko tych działań szkoleniowych i doradczych, dzięki którym nasi Klienci osiągną mierzalne efekty biznesowe.

ODBIERZ RABAT 5% - 20%

Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 829 55 55
http://progressproject.plJoanna G. edytował(a) ten post dnia 21.03.11 o godzinie 15:34