Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia zarządzanie

Szkolenia, trenerzy, firmy szkoleniowe organizujące szkolenia z zakresu kompetencji menedżerskich.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia zarządzanie

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia zarządzanie

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji, dofinansowanego ze środków UE, projektu szkoleniowego bazującego na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Poprzednia edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, przewidujemy tylko 12 miejsc. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/comp...

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących z woj. mazowieckiego.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21
p.chmielewski@akademiarozwojubiznesu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia zarządzanie


Obrazek

Warszawska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Kolejna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 26 kwietnia w Warszawie. To 29 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Obrazek


Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Układ programu Professional Diploma in Marketing
Zajęcia stacjonarne będą obejmować 11 piątkowo-sobotnich sesji zaplanowanych w odstępie 3-4 tygodni. Każda z nich będzie składać się z zajęć zgodnych z blokami tematycznymi programu, części inspiracyjnej oraz części poświęconej pracy nad narzędziami i analizie pracy własnej.

Obrazek


Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek


Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia zarządzanie

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.12.2013r. do 17.12.2013r. Miejsce: Warszawa

Pozostałe terminy realizacji tego szkolenia:
Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków
Termin szkolenia: od 17.02.2014r.do 18.02.2014r. Miejsce: Poznań

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;


Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:

Wstęp do warsztatów szkoleniowych.
Przedstawienie uczestników i trenera.
Omówienie modułów warsztatu szkoleniowego.

KROK 1 – WYZNACZANIE CELÓW

1. Jak to robią mistrzowie czyli po co w ogóle stosować cele ?
Dlaczego nie osiągam celów? Dlaczego inni je osiągają?
Korzyści z pracy na celach dla firmy i zespołu.
Praca na celach, a praca na zadaniach – gaszenie pożarów.
Nawyki ludzi sukcesu, czyli czego nie robisz, a robią to inni?
5 kluczowych kroków osiągania celów.
Obalamy mity: wielozadaniowość, twórczy bałagan i rozgryzamy FOMO.

2. Dobrze wyznaczony cel – czyli jaki?
Jak przekuć cel w sukces? Jedna rzecz, której większość nie robi.
Krok po kroku - jak wyznaczyć cel? – Warsztaty wyznaczania celów.
Tricki time managementu, które zwiększają szanse osiągania celów.
SMARTER i zasada Pareto, jako nierozerwalny duet.
Jak mózg postrzega czas, czyli to nie Twoja wina, że nie osiągasz celów.

KROK 2 – PLANOWANIE DZIAŁANIA

3. Cele krótko i długoterminowe, a praktyka planowania.
Układ logiczny i podejścia z góry na dół, z dołu do góry.
Dlaczego planowanie nie działa? I ile trzeba planować?
Planowanie w zmiennym środowisku, czyli niezbędne korekty kursu?
Harmonogramy działań na przykładzie wykresów Gantta.
Przeszkody na drodze do celu, czyli na to naprawdę uważaj.
Wykorzystanie Prawa Parkinsona, jako dźwigni do osiągania celów.

KROK 3 – DZIAŁANIE – warsztaty praktyczne

4. Program osiągania celów – praca nad celami uczestników.
30 dni na osiągnięcie celów - dlaczego to działa?
Program osiągania celów - wyznaczanie, planowanie, działanie, weryfikacja.
Narzędzia do osiągania celów: kalendarz, notatnik, laptop.
Jak skutecznie przeciwdziałać odwlekaniu spraw na później?
Pułapki na drodze do celu - lista najczęściej popełnianych błędów.
Dynamika osiągania celów – tajemnica rozpędu.
Zestaw 3 kluczowych nawyków, które decydują o sukcesie.

5. Zarządzanie czasem każdego dnia- warsztaty praktyczne
Dlaczego klasyczne techniki zarządzania czasem już nie działają?
Jak właściwie używać kalendarza?
Dlaczego sprawy z listy zadań nie chcą ruszyć z miejsca?
Listy rzeczy do zrobienia według Do It Tommorrow Marka Forstera.
10 nawyków efektywności według Zen To Done Leo Babauty.
Twoje centrum zarządzania- sekret sukcesu w zarządzaniu czasem.
Narzędzia do zarządzania czasem: fizyczne przechowywanie danych, plików, dokumentów.
Ile folderów na laptopie i mailu potrzeba do zarządzania czasem?

KROK 4 – WERYFIKACJA

6. Utrzymywanie rozpędu – wdrażanie po szkoleniu
Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER.
Budowanie nawyków i rytuałów, które podtrzymują rozpęd na drodze do celu.
Weryfikacja swoich działań.
Podsumowanie szkolenia.
Zakończenie i rozdanie certyfikatów.

Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.


Metody szkoleniowe:
Metody szkoleniowe dopasowujemy do zagadnień ujętych w programie, ponieważ dobór tych odpowiednich w znacznej mierze wpływa na sukces projektu szkoleniowego. Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów osiągania celów i zarządzania czasem na bieżących zadaniach uczestników, wzbogaconych o panele dyskusyjne oraz szereg technik aktywizujących uczestników. Trener pracuje metodami opartymi o cykl Kolba i prowadzi szkolenie metodami takimi jak: praca w grupie czy ćwiczenia indywidualne skupione na wyznaczaniu celów. Przedmiot szkolenia zostanie wyposażony w inspirujące przykłady i analizy przypadków (case study) oraz dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń. Pojawi się również uzupełnienie mini-wykładem tam, gdzie będzie to niezbędne.

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener, specjalista w zakresie zarządzania czasem, wyznaczania celów, sprzedaży i negocjacji. Praktyk biznesu, manager sprzedaży i trener wewnętrzny. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce.

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę,
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w *** hotelu - tym samym, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!

Naszym klientom oferujemy atrakcyjny system rabatowy:

NOWOŚĆ! Zgłoś swój udział w szkoleniu z naszej oferty do końca grudnia 2013r. i odbierz 10% rabat!
Rabat obejmuje również szkolenia planowane w 2014r.

ATRAKCYJNE RABATY DLA FIRM!
Przy zgłoszeniu od 2 do 5 uczestników otrzymują Państwo 10% zniżkę dla każdego uczestnika.
Przy zgłoszeniu min. 6 uczestników 7 uczestnik gratis!

Rabaty dotyczą wszystkich szkoleń dostępnych w ofercie. Oferty rabatowe nie łączą się.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwaw szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Stworzymy program szkoleniowy dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników.

Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.



Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl

gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

Następna dyskusja:

Szkolenia i trenerzy bhp




Wyślij zaproszenie do