Temat: Klub Coachingu i Rozwoju - temat klubowy
Dla kogo:
Skierowana jest do osób zajmujących stanowiska kierownicze w firmach, do doradców biznesowych, menedżerów projektów, konsultantów, menedżerów personalnych, którzy chcą wykorzystać coaching we własnym procesie rozwoju i rozwoju organizacji, którzy chcą zdobywać nowe kompetencje i podnieść jakość swojego życia.
Co to jest coaching?
Coaching to sposób pomagania ludziom w realizacji celów zawodowych i osobistych. W efekcie współpracy z coachem działania klienta stają się lepsze, osiągają wyżyny swoich możliwości i w pełniejszy sposób osiągają swoje cele.
Czasem oznacza to pokonywanie przeszkód, barier, a czasami posiadanie klarownej wizji celów. Może to oznaczać, także większe poczucie własnej wartości i silne poczucie tego kim jesteśmy. Coaching ostatecznie widzimy jako zmianę zachowań, zmianę sposobu myślenia i podniesienie jakości życia.
Cel:
• Zdobycie wiedzy na temat coachingu i narzędzi używanych w coachingu
• Poznanie nowej holistycznej, filozofii życia
• Rozwijanie kluczowych kompetencji w procesie wspierania ludzi
• Kształtowanie własnej wspierającej postawy w procesie rozwijania innych ludzi
Program Szkoły Coachingu opiera się o standardy Międzynarodowego Stowarzyszenia Coachów ICF (International Coach Federation). Bazuje on na modelu coachingu wielopoziomowego, odnoszącego się do różnych obszarów ludzkiego życia. Autorem tego modelu jest Robert Dilts – amerykański trener, coach, twórca wielu narzędzi coachingowych oraz autor książek i publikacji z zakresu coachingu. Głównym założeniem modelu jest istnienie hierarchicznie ułożonych poziomów neurologicznych, z których każdy pełni inną funkcję w życiu człowieka. W celu przeprowadzenia zmiany na danym poziomie, konieczna jest praca na poziomie przynajmniej o jeden stopień wyższym.
Program Szkoły Coachingu obejmuje 15 dni szkoleniowych - w sumie 120 godzin edukacyjnych - w tym 50 godzin sesji coachingowych pod opieką certyfikowanego coacha. Po każdym module uczestnicy otrzymują zadania domowe, które pozwalają utrwalać umiejętności zdobyte podczas warsztatów coachingowych.
Umiejętność budowania relacji
• Będziesz umiał stworzyć atmosferę otwartości i zaufania już od pierwszego spotkania
• Będziesz wiedział, czy druga osoba w relacji ma pełne zrozumienie tego, czego od niej oczekujesz
• Będziesz umiał dopasować się do swoich klientów czy współpracowników, którzy czasem się bardzo różnią od ciebie i będziesz umiał to robić z pełną wewnętrzną zgodą
Umiejętność komunikacji interpersonalnej
• Nauczysz się udzielać informację zwrotną coachingową, która da współpracownikowi zrozumienie co robi dobrze, a co ma zrobić dużo lepiej i przy tym zyska jeszcze motywację do pracy
• Nauczysz się słuchać ludzi na głębokim poziomie podświadomym, po to by wydobyć najgłębsze zrozumienie tego co dzieje się w drugiej osobie (to dużo więcej niż aktywne słuchanie)
• Czasem ludzie, z którymi się spotykamy mówią takim „polskim” językiem, który jest trudno zrozumieć - będziesz umiał rozpoznać na czym polega ta różnica i dopasować swój język komunikacji do ich języka
• Nauczysz się zadawać pytania, które sięgają dalej, głębiej do podświadomości – po to by Twój współpracownik mógł zrozumieć sam siebie i abyś Ty dzięki temu mógł naprawdę zrozumieć jego decyzje i motywację
• Będziesz wiedział, dlaczego ludzie robią coś całkiem przeciwnego do tego co mówisz – zrozumiesz i będziesz umiał swobodnie stosować język hipnotyczny
Inwestycja:
3.250,00 zł netto za całość 6-modułowego szkolenia (3996,00 brutto) zł/ płatne w całości lub w ratach miesięcznych po 542 zł netto (666,00 zł brutto).
W ramach opłaty znajduje się przeprowadzenie zajęć, materiały szkoleniowe, serwis kawowy.
Proponujemy atrakcyjne rabaty dla Uczestników:
10% – przy wpłacie całości kwoty za szkolenie
15% – upustu za zrekrutowanie do Szkoły Coachingu dodatkowego Uczestnika
20% – rabatu gwarantujemy za wpłatę kwoty za szkolenie w jednej transzy oraz zrekrutowanie dodatkowej osoby na szkolenie.
startujemy 27 października 2012
terminy i szczegóły oferty na stronie: http://www.szkolacoachingu.edu.pl/index.php?id=11