konto usunięte
Temat: bonus roczny dla pracownikow obslugi klienta
witam serdeczniejestem w fazie budowania systemu naliczania bonusa rocznego dla pracownikow front line czyli z tak zwanej obslugi klienta( osoby te glownie spedzaja czas na odbieraniu telefonow klientow, udzielaniu informacji, natomiast do ich zadan nie nalezy sprzedaz)
chcialam poznac Wasze opinie od czego Wy byscie zaczeli, jakie sa Wasze pomysly i przemyslenia w tej kwestii.
Wiem, ze nalezy zaczac od dobrze skrojonej oceny rocznej i tak ustawic konkretne czynniki, ktore chcemy ocenic aby dawaly nam obraz oraz punktacje z danych kategorii.
W takim przypadku, jezeli to przelozony ocenia to zawsze bedzie to kwestia uznaniowa a ja chcialabym bazowac na jakichs twardych czynnikach.
Nie bede sie rozpisywac bo mam w glowie pewien schemat, jednakze z checia poznalabym Wasze zdanie w temacie
dziekuje
Marta