Maciej W.

Maciej W. Menedżer

Temat: SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA DO BUDOWANIA MOTYWACJI I...

Ważnym elementem programów lojalnościowych, motywacyjnych i akcji wsparcia sprzedaży jest dobór odpowiednio spersonalizowanej nagrody, która przekroczy oczekiwania uczestników. Tradycyjne nagrody typu wycieczka, rower czy ekspres do kawy są od zawsze i nie są już na tyle atrakcyjne, aby dawały odpowiednie rezultaty. Dlatego należy szukać urozmaicenia puli nagród, którym są np. karty przedpłacone. Wybierając nagrody w postaci kart przedpłaconych, należy zwrócić uwagę na takie, które są dla użytkowników proste w obsłudze, mają korzystne opłaty i są przyjazne dla organizatora programu. Ponadto parametry karty powinny być dopasowane do oczekiwań i celów programu motywacyjnego, konkursu.

http://www.edenred.pl/pl/lojalnosc-i-premiowanie-w-biz...