Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Donata R.

Donata R. jest to mój pogląd i
podzielam go
całkowicie

Temat: Czy warto wprowadzać nową markę na rynek w kryzysie?

myśle,że warto...i to właśnie chyba w takim momencie można zdobyć klientów,jeśli jest to coś niszowego,dobrej jakości i atrakcyjne cenowo...
oczywiście wszystko zależy też od branży i od tego,do jakiej grupy społecznej będzie ów produkt skierowany
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Czy warto wprowadzać nową markę na rynek w kryzysie?

Adam K.:
Warto? Może lepiej poczekać?
To zależy;)

NP:

Jak rozwiązujesz aktualne problemy to nie czekamy ;)

Jak masz zasoby, a inne firmy przymierają to też nie czekaj.

Jak masz np tańsze surowce budowlane, a jesteś niemal pewny że sprzedaż za ok 3 lata wzrośnie też czekaj.

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Donata R.

Donata R. jest to mój pogląd i
podzielam go
całkowicie

Temat: Czy warto wprowadzać nową markę na rynek w kryzysie?

Adam K.:
Donata R.:
myśle,że warto...i to właśnie chyba w takim momencie można zdobyć klientów,jeśli jest to coś niszowego,dobrej jakości i atrakcyjne cenowo...
oczywiście wszystko zależy też od branży i od tego,do jakiej grupy społecznej będzie ów produkt skierowany


Właśnie. A do jakiej grupy kalkuluje się obecnie kierować produkty? Marka ekskluzywna czy marka dedykowana dla średniej klasy?
jeśli dlaśredniej klasy,to nie oszukujmy sie,ale rzeczy bardziej przyziemne...stawiasz na masę...
czyli tanio,a dużo
natomiast jeśli interesuje Cię przede wszystkim ekskluzywność,jakość,inność...możesz zaszaleć z ceną i stawiasz na górną półkę-myślę,że tutaj lepsza inwestycja...pod warunkiem,że są to duże aglomeracje,no chyba,że inna forma sprzedaży wchodzi w grę

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Donata R.

Donata R. jest to mój pogląd i
podzielam go
całkowicie

Temat: Czy warto wprowadzać nową markę na rynek w kryzysie?

Adam K.:
Donata R.:
Adam K.:
Donata R.:

Pytanie w co lepiej się angażować. Co może okazać się bardziej opłacalne lub co jest bardziej ryzykowne?
ruletka

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Andrzej Sawa

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Czy warto wprowadzać nową markę na rynek w kryzysie?

Z tego co da się zaobserwować i wyczytać to marki luksusowe mają się dobrze nawet w czasach kryzysu.

Plus zawsze możesz zainwestować w biznes na który popyt będzie zawsze, np. piekarnie, zakłady pogrzebowe itd.

No i oczywiście jeśli masz świetny, innowacyjny pomysł na biznes i dokonałeś tych wszystkich niezbędnych analiz rynku, dostrzegając potencjał swojej firmy - nie ma na co czekać. Konkurencja nie śpi. ;)
Adam K.:
Donata R.:
myśle,że warto...i to właśnie chyba w takim momencie można zdobyć klientów,jeśli jest to coś niszowego,dobrej jakości i atrakcyjne cenowo...
oczywiście wszystko zależy też od branży i od tego,do jakiej grupy społecznej będzie ów produkt skierowany


Właśnie. A do jakiej grupy kalkuluje się obecnie kierować produkty? Marka ekskluzywna czy marka dedykowana dla średniej klasy?

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Czy warto wprowadzać nową markę na rynek w kryzysie?

W pewnym sensie ja będę próbowała to zrobić, a raczej wprowadzić pewną markę po małym rebrandingu...;)

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Czy warto wprowadzać nową markę na rynek w kryzysie?

Póki co skupiam się na przekształceniu strony internetowej na bardziej nowoczesną i funkcjonalną dla Użytkowników. Generalnie chodzi o markę usług, a nie produktów, więc ciężko je zobrazować. ;)

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do