Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: "Wzrost i skuteczność sprzedaży. Siła relacji z...

Serdecznie zapraszam na wyjątkowe seminarium, które 22 listopada 2010 r. poprowadzi jednej z najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta - JIM CATHCART.

WZROST I SKUTECZNOŚĆ SPRZEDAŻY. Siła relacji z klientem!

Więcej informacji http://www.wzrostsprzedazy.pl

Zaoszczędź 400 PLN zgłaszając się przed 31 października 2010 r.!

http://www.youtube.com/watch?v=dnx-wnoRACk&feature=rel...

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Od lat działania sprzedażowe postrzegane są jako akty perswazji. Choć obecnie wciąż namawia się klientów do zakupu, trzeba zmienić to podejście i skupić się na nawiązaniu partnerskich relacji i rozwiązywaniu problemów. Klienci są coraz bardziej świadomi, a sposób, w jaki dokonują zakupów, zasadniczo się zmienił. Dlatego nasz sposób sprzedaży także musi ulec zmianie.

Możesz radykalnie poprawić skuteczność zawieranych transakcji , jeśli nabędziesz osiem niezbędnych umiejętności sprzedaży relacyjnej. Metoda ta zwiększy także twoje szanse na sukces. Sprzedaż relacyjna to podejście, które sprawia, że zarówno klient, jak i sprzedawca zyskują poczucie bezpieczeństwa i wagi wzajemnych stosunków. Ta sprawdzona metoda uwalnia sprzedaż spod presji i skłania klientów do jeszcze większej
lojalności.

Koncepcja sprzedaży relacyjnej po raz pierwszy pojawiła się w książce Jima Cathcarta w latach 80. ubiegłego wieku. Od tego czasu była wielokrotnie udoskonalana i aktualizowana. Strategia ta sprawdza się na każdym polu i lepiej niż jakakolwiek inna znana obecnie metoda pomaga osiągnąć większą sprzedaż mniejszym kosztem. Pokaż swoim pracownikom odpowiedzialnym za sprzedaż, jak kierować własnym życiem i zwiększyć skuteczność transakcji.

W CZASIE SEMINARIUM DOWIESZ SIĘ:
• Jak prowadzić sprzedaż w sposób naturalny i bez presji na klienta.
• Jak zdobyć przewagę nad konkurencją.
• Jak być partnerem klienta.
• Jak rozkręcić biznes, a nie jedną transakcję.
• Jak utrzymywać maksymalne tempo sprzedaży.
• Jak badać potrzeby i pragnienia zamiast koncentrować się na pojedynczych korzyściach produktu.
• Jak sprzedawać pomysł, a nie tylko produkt.
• Jak stworzyć „rentowną” przyjaźń w biznesie.

POZNASZ RÓWNIEŻ:
• Osiem umiejętności tworzących gotowość do sprzedaży.
• Techniki zaawansowanego słuchania i zadawania pytań.
• Subtelne różnice w myśleniu, odpowiadające za ogromne różnice w sprzedaży.