Robert Noworolski

Robert Noworolski Pomagamy Klientom
zarabiać więcej
pieniędzy

Temat: Przekroczenie oczekiwań Klienta

Przekroczenie oczekiwań Klienta

Jak to rozumiecie?
Czy to robicie w rzeczywistości?
Co to Wam daje?
Robert Noworolski

Robert Noworolski Pomagamy Klientom
zarabiać więcej
pieniędzy

Temat: Przekroczenie oczekiwań Klienta

Nie mamy na razie żadnych odpowiedzi.

Pytam o to, ponieważ obserwuję, że w naszym kraju istnieje bardzo zasadnicza różnica w podejściu do realizacji usług dla Klienta.

Moja obserwacja wygląda następująco: w PL, kiedy podpiszemy kontrakt, dokładamy wszelkich starań, aby ten konrakt zrealizować zgodnie z zobowiązaniami, a przy tym, aby na nim jak najwięcej zarobić.

Zachowania ludzi, którzy wychowywali się np. w Stanach - są inne: ponieważ konkurencyjność tam jest na zupełnie innym poziomie, niż w Polsce, kiedy oni podpisują kontrakt, od razu zastanawiają się, jak przekroczyć oczekiwania Klienta, dołożyć coś jeszcze, zaskoczyć go.

Wynika to z tego, iż 'tam' jest taka konkurencja, że nie wystarczy być solidnym, aby wygrywać i budować lojalność Klienta - trzeba wychodzić poza schemat, poza ustalenia, dawać coś, co przywiązuje Klienta i buduje relację, zaufanie i oddanie.

Zapraszam do dzielenia się refleksjami.
Michał C.

Michał C. Medical
Representative

Temat: Przekroczenie oczekiwań Klienta

Cóż,nie od dziś wiadomo,że profesjonalna i dobra obsługa klienta ma na celu dowartościowanie i sprawienie,że klient ma czuc się jako ktoś wyjątkowy.Wtedy jest duża szansa na dalszą i owocną współprace.Takie "wychodzenie ponad schematy" sprawia,że jesteśmy zapamiętywani i dobrze kojarzeni,co zwiększa szanse na właśnie dalszą współprace.Tak ja to widze...pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do