Robert
Noworolski
Pomagamy Klientom
zarabiać więcej
pieniędzy
Temat: Posiadacie w firmie algorytmy / szablony sprzedaży?
Szanowni,W Stanach jest to praktycznie tak nieodzowne, jak firmowy numer telefonu.
Niemal każda firma posiada szablony odpowiedzi na najtrudniejsze, trudne i zwyczajne pytania Klienta, sposoby prezentowania wyróżników i silnych stron. Każdy pracownik w firmie ma do nich dostęp, ćwiczy się je w zespołach. Na pytanie Klienta nikt nie rzeźbi - każdy doskonale wie, co ma odpowiedzieć.
Nie chodzi tutaj o formułki do recytowania, a ubrane w słowa mechanizmy komunikacji, które mają na celu osiągnąc efekt najlepszy z możliwych, ponieważ zostały wcześniej na spokojnie przygotowane. Takie algorytmy żyją - są udoskonalane i rozwijane. Stanowią swego rodzaju Corporate Identity stojąc na straży standardów komunikacji z Klientem.
Napiszcie, czy spotkaliście się z czymś takim lub czy macie coś takiego w swojej firmie?Robert Noworolski edytował(a) ten post dnia 09.06.09 o godzinie 01:00