Katarzyna Mirkiewicz

Katarzyna Mirkiewicz Trener i
coach.Muzyk.
Kreatorka śmiałych
wizji i ambitnyc...

Temat: Letnia Akademia Sprzedaży - intensywny rozwój + relaks...

Szanowni Państwo,

Firma szkoleniowa Pracownia Kompetencji uruchomiła nowy, niepowtarzalny projekt:

 LETNIĄ AKADEMIĘ SPRZEDAŻY

To połączenie pięciodniowego szkolenia z zakresu sprzedaży i negocjacji, prowadzonego przez doświadczonych, wysokiej klasy trenerów oraz wypoczynku we wspaniałym, klimatycznym pensjonacie na Mazurach.
Po szczegółowe informacje zapraszamy na: http://pracowniakompetencji.pl
Celem projektu jest zwiększenie kompetencji Uczestników poprzez ukształtowanie odpowiedniej postawy oraz uzyskanie odpowiedniej wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży, prezentacji, negocjacji i obsługi Klienta.

Pozyskana wiedza i umiejętności istotnie zwiększą efektywność Uczestników pracujących w charakterze handlowców, a tym, którzy pragną rozpocząć pracę handlowca pomogą zdobyciu stałego i stabilnego zatrudnienia w zawodzie pracownika działu obsługi Klienta, doradcy, handlowca i innych pokrewnych stanowisk.

Nasze mocne strony:
 PRAKTYCZNY, POGŁĘBIONY PROGRAM - program Akademii zawiera praktyczną wiedzę i umiejętności, faktycznie użyteczne w codziennej pracy przedstawiciela handlowego. Wiedza teoretyczna, ograniczona jest do niezbędnego minimum. Dzięki temu, że szkoła trwa 5 dni, wszystkie tematy będą poruszane z należytą wnikliwością i dokładnością.
 DOŚWIADCZENI TRENERZY – nasi trenerzy są sprawdzonymi, doświadczonymi ekspertami o ogromnej wiedzy merytorycznej z zakresu sprzedaży, technik wpływu, prezentacji i negocjacji, wspartej dużym doświadczeniem praktycznym a także wieloletnim doświadczeniem z zakresu prowadzenia szkoleń, coachingu i doradztwa, bardzo wysoko ocenianymi przez słuchaczy i Klientów. Taki zespół gwarantuje bardzo wysoki poziom merytoryczny i dydaktyczny Akademii.
 SPÓJNOŚĆ PROGRAMU – Letnia Akademia Sprzedaży jest projektem jednolitym i spójnym wewnętrznie, programy poszczególnych dni są tak zaprojektowane aby były w pełni ze sobą kompatybilne, co oznacza, że zagadnienia omawiane w ramach poszczególnych bloków tematycznych nie zachodzą na siebie, nie są niepotrzebnie powtarzane, natomiast występuje tu efekt synergii, w programie występuje wiele nawiązań do materiału wcześniej omawianego. Takie rozwiązanie daje gwarancję optymalizacji i bardzo efektywnego wykorzystania czasu szkoleniowego, a co za tym idzie istotnego zwiększenia efektywności procesu nauczania..
 MIEJSCE SZKOLENIA – miejsce jest ściśle wyselekcjonowane spośród setek propozycji, Dom Konesera, w którym szkolenie się odbędzie to pensjonat ze wspaniałym klimatem, świetną kuchnią, sympatyczną obsługą, otoczony piękną mazurską przyrodą. Do dyspozycji uczestników są 3 sale kominkowe, kuchnia ze stylowym piecem i nowoczesnym wyposażeniem, domowa piwniczka z trunkami, „Afrodytka” intymne centrum rekreacyjno-sportowe z saunami, jacuzzi i sishą, restauracja, grill pod zieloną skarpą. Słowem idealne warunki do wypoczynku i nauki.
 WYPOCZYNEK, INTEGRACJA WIECZORNA – przygotowaliśmy dla Uczestników wiele atrakcji, m.in. wieczorne zabawy przy ognisku, gry rekreacyjno - integracyjne, ciekawe i niezwykle angażujące gry symulacyjne.
 DYPLOM UKOŃCZENIA 5 DNIOWEGO CYKLU SZKOLENIOWEGO - dyplom ukończenia 5 dniowego (40 godzinnego) szkolenia z zakresu sprzedaży i negocjacji jest znacznie wyżej ceniony aniżeli certyfikaty standardowych szkoleń jedno czy dwudniowych.

**************************

Program Akademii został stworzony tak, aby jak najbardziej kompleksowo i w pogłębiony sposób przekazać efektywnie praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży. Położono szczególny nacisk na metody aktywne szkolenia: warsztaty, ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, gry symulacyjne, gry negocjacyjne, scenki rodzajowe itp. Część ćwiczeń za zgodą słuchaczy będzie nagrywana na wideo. Płyty z nagraniami będą przekazane uczestnikom do dalszej analizy indywidualnej.
Podstawowe moduły szkolenia to:

I. Etapy sprzedaży, rozmowa handlowa
II. Komunikacja werbalna w pracy handlowca
III. Komunikacja niewerbalna w pracy handlowca
IV. Asertywność dla handlowców
V. Zasady prowadzenia dobrej prezentacji handlowej
VI. Trening negocjacyjny
VII. Zarządzanie czasem dla handlowców

*****************************

Przewidziane są dwie edycje Letniej Akademii Sprzedaży:
Edycja I: 25-29 sierpnia 2010
Edycja II: 15-19 września 2010
Rekrutacja trwa do dnia 10.08.2010 (I Edycja) oraz do 1.09.2010 (II Edycja).
Miejsce szkolenia: Dom Pracy Twórczej i Rozwoju Trzcin Resort (gmina Grodziczno).
To elegancki i klimatyczny ośrodek szkoleniowo – wypoczynkowy znajdujący się w przepięknej okolicy.

Całkowity koszt Letniej Akademii Sprzedaży to 3.000 zł za osobę.

Serdecznie zapraszam!