konto usunięte

Temat: Rozmowa o pracę z aranżacją casu - scenki spotkania z...

Sytuacja:

kandydat na stanowisko handlowca [ KAM ] zostaje zaproszony na spotkanie o pracę. Na spotkaniu po kilku wstępnych słowach rekruterzy z nienacka informują kandydata, aby zaaranżował i zrealizwał na ich oczach rozmowę/scenkę sprzedażową dotyczącą np. sprzedaży powierzchni reklamowej.

Porozmawiajmy jak błyskotliwie i skutecznie zrealizować taką scenkę i pokazać, że się nadajemy na sprzedawcę powierzchni reklamowej.

Może zaproponuję ETAP1
Tak tylko dla przypomnienia:
-jak tylko zostaniemy zaproszeni na rozmowę op racę to trzeba się sumiennie, dokładnie i prcyzyjnie przygotwać i poczytać o firmie i jej historii i oferowanym produkcie i zapisać sobie troszkę danych w kalendarzu z którym potem udamy się na spotkanie.
---------------------------------------------------
wracam do meritum:
W tej sytuacji trzeba Naszych rozmówców poprosić o kilka minut czasu celem przygotowania się i poprosić o kilka prospektów.
Scenkę trzeba zaaranżować wybitnie praktycznie i realnie, czyli: wyjść z sali na chwilkę i zamknąć drzwi...następnie 3 razy zapukać i wejść do salki...

1/ profesjonalne i skuteczne powitanie oraz przedstawienie się oraz przedstawienie firmy jaką reperezntujemy
-///witam Państwa nazywam się Jan Kowalski reperezentuję firmę ABC [ to możemy podać nazwę firmy zapraszającej na spotkanie o pracę ]
- powitanie - pamiętać należy, że nigdy pierwsi nie podajemy ręki tylko czekamy jak poda rękę na przywitanie klient.
- następnie czekamy jak usiądą rozmówcy - jak już usiądą dopiero siada kandydat.

Uprzejmie zapraszam do dalszej dyskusji i wspólnej konfiguracji ETAPÓW tego casu spotkaniowego!

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 21.03.10 o godzinie 13:11

Temat: Rozmowa o pracę z aranżacją casu - scenki spotkania z...

gdy już zasiądziemy do stołów i powitanie mamy za sobą powinniśmy zadbać o rozluźnienie atmosfery. mam na myśli wtrącenia nie do końca związane z tematem rozmów.
"czy udało się bez problemu trafić na spotkanie"
itp.

konto usunięte

Temat: Rozmowa o pracę z aranżacją casu - scenki spotkania z...

Tomasz Sierpatowski:
gdy już zasiądziemy do stołów i powitanie mamy za sobą powinniśmy zadbać o rozluźnienie atmosfery. mam na myśli wtrącenia nie do końca związane z tematem rozmów.
"czy udało się bez problemu trafić na spotkanie"
itp.

Nie Tomaszu!

Po pierwsze na spotkaniach z klientami nie używamy nigdy słowa PROBLEM! Od dziś w twoim słowniku słowo PROBLEM nie istnieje!
Tak ustawiamy frazy zdaniowe, aby NIE występowały takie słowa jk PROBLEM, JEŻELI, W TAKIM RAZIE, CHCĘ, PRAGNĘ PAŃSTWU ZWRÓCIĆ UWAGĘ, etc.takich słów nie używamy!

Jeżeli zapraszamy klienta na spotkanie, to nie interesuje Nas jak klient dotarł na spotkanie - ważne, że przyszedł i to już jest sukces.

Na rozluźnienie spotkania można np. zaproponować kawę lub herbatę i podać cisteczka...
-----------------------------------------------

ETAP 2

Jak już klienci sobie klapną na fotele trzeba:

1/ podziękować za przybycie na spotkanie:
.../// chciałbym serdecznie podziękować Państwu za przybycie na Nasze spotkanie i zrobię wszystko, aby moja oferta sprzedaży Naszych usług reklamowych była dla Państwa atrakcyjna...///
2/ rozdać ofertę i prospekty i KRÓTKO prezdstawiamy naszą ofertę cenową usług reklamowych
3/ następnie trzeba pozwolić klientowi na ustosunkowanie się do oferty i zapytać:.../// czy macie Państwo jakieś pytania?.

Co ty na to?

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 21.03.10 o godzinie 13:55

konto usunięte

Temat: Rozmowa o pracę z aranżacją casu - scenki spotkania z...

Dariusz Szul:
Sytuacja:
Może zaproponuję ETAP1
Tak tylko dla przypomnienia:
-jak tylko zostaniemy zaproszeni na rozmowę op racę to trzeba się sumiennie, dokładnie i prcyzyjnie przygotwać i poczytać o firmie i jej historii i oferowanym produkcie i zapisać sobie troszkę danych w kalendarzu z którym potem udamy się na spotkanie.


OT

W jakiej sytuacji w czasie rozmowy korzystamy z rzeczonego kalendarza? Czy można opowiadać "pieszczoszki" na temat firmy zerkając w swoje zapiski na Jej temat?

konto usunięte

Temat: Rozmowa o pracę z aranżacją casu - scenki spotkania z...

Arleta Z.:
Dariusz Szul:
Sytuacja:

Może zaproponuję ETAP1
Tak tylko dla przypomnienia:
-jak tylko zostaniemy zaproszeni na rozmowę op racę to trzeba się sumiennie, dokładnie i prcyzyjnie przygotwać i poczytać o firmie i jej historii i oferowanym produkcie i zapisać sobie troszkę danych w kalendarzu z którym potem udamy się na spotkanie.


OT

W jakiej sytuacji w czasie rozmowy korzystamy z rzeczonego kalendarza? Czy można opowiadać "pieszczoszki" na temat firmy zerkając w swoje zapiski na Jej temat?

Kalendarz jest właśnie do tego Arleto,

aby zapisać sobie w punktach najważniejsze info o firmie na " dniu spotkania" { nie wolno w kalendarzu bazgrolić tylko ładnie pisać w słupeczkach najlepiej na kolorowo [ czerwono, niebiesko i zielono, gdyż rekruterzy lubią zerknąć żurawiem i zobaczyć jak prowadzimy swój kalendarz stosując starą zasadę pokaż mi swój kalendarz a ja powiem ci jakim jesteś pracownikem...} i możemy sobie do niego zaglądać, ale oczywiście ostrożnie bez zbytniej egzaltacji...
Kalendarz powinien być elegancki i czysto prowadzony.

co zapisujemy o firmie w kalendarzu:

1/ imię i nazwisko i stanowisko osoby z którą sięspotykamy
2/ od kiedy firma istnieje na rynku [ w przypadku spotkania o pracę w hotelu warto wiedzieć ile ma hotel gwiazdek]
3/ troszkę danych o produktach firmy
4/ zakres działalności firmy
5/ kto jest prezesem firmy

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 21.03.10 o godzinie 16:02



Wyślij zaproszenie do