Filip Kamizela

Filip Kamizela trener sprzedaży,
handlowiec

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Stefan Nowacki:
to Pan powie co Pan sprzedaje a ja im znajdę tanszych
-:)
i ręcze ze tez bedą zadowoleni

swoją droga to ciekawe ze w czasach kiedy kazdy klient jest na wage złota , to są ludzie którzy uwazają ze cena nie gra roli i zawsze się znajdzie ktoś kto chce przepłacać -:)

Jeśli uważasz, że zawsze i wszędzie cena jest najważniejsza, to znaczy, że straciłeś kontakt z rzeczywistością :)

Jeździsz Dacia?
Masz rosyjski zegarek?
Chodzisz w chińskich trampkach?
Jadasz w barach mlecznych?
Mam dalej wymieniać, czy się opamiętasz z pisaniem takich głupot?Filip Kamizela edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 00:06
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Filip Kamizela:
Jeśli uważasz, że zawsze i wszędzie cena jest najważniejsza, to znaczy, że straciłeś kontakt z rzeczywistością :)
To fakt :)
Jeździsz Dacia?
Masz rosyjski zegarek?
Chodzisz w chińskich trampkach?
Jadasz w barach mlecznych?
Mam dalej wymieniać, czy się opamiętasz z pisaniem takich głupot?
Wiesz, ja sądzę, że jemu musialo chodzić o fmcg.
Pracując dla malej HURTOWNI (nie mylić z producentem), rzeczywiście to cena jest dominującym czynnikiem zakupowym. jeśli ktoś sprzedaje fajki po 9pln albo cocacolę po 4pln a wpada konkurent i oferuje TEN SAM produkt po 3 pln, to różnica jest na tyle istotna i oczywista, że kleint ucieka do tańszego dostawcy. To dlatego w FMCG nie potrzeba handlowców, bo popyt na towary kształtują reklamy w tv. W FMCG wystarczą rozwoziciele ulotek promocyjnych i niska cena. Aby można było dać klientom niską cenę, zatrudnia się najtańszych chłopaczków z rynku pracy i później się ich ostro "jebie", aby wykonali najwięcej wizyt.

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Filip Kamizela:
Stefan Nowacki:
to Pan powie co Pan sprzedaje a ja im znajdę tanszych
-:)
i ręcze ze tez bedą zadowoleni

swoją droga to ciekawe ze w czasach kiedy kazdy klient jest na wage złota , to są ludzie którzy uwazają ze cena nie gra roli i zawsze się znajdzie ktoś kto chce przepłacać -:)

Jeśli uważasz, że zawsze i wszędzie cena jest najważniejsza, to znaczy, że straciłeś kontakt z rzeczywistością :)

Jeździsz Dacia?
Masz rosyjski zegarek?
Chodzisz w chińskich trampkach?
Jadasz w barach mlecznych?
Mam dalej wymieniać, czy się opamiętasz z pisaniem takich głupot?


mylisz Filipie pojecie byle gówno z pojeciem korzystna cena

napisałem wtraznie ALE CO INNEGO
swoją droga to ciekawe ze w czasach kiedy kazdy klient jest na wage złota , to są ludzie którzy uwazają ze cena nie gra roli i zawsze się znajdzie ktoś kto chce przepłacać -:)

czy to jest to samo co ty sobie UBZDURAŁEŚ ?
Jeśli uważasz, że zawsze i wszędzie cena jest najważniejsza,

????????????????????????????????????

CZY TY PŁACISZ ZA DOLARA 7 ZŁ ?
A ZA EURO 15 ZŁ ?????

BO CENA DLA CIEBIE NIE JEST NAJWAZNEIJSZA I LUBISZ PRZEPŁACAĆ ?
jeśli ktos stracił kontakt z rzeczysistością to pewnie Filip kamizela jest najlepszym przykładem

jesli podajesz sie za handlowca to pojecie ,,drogie byle gówno " a pojecie ,,przepłacanie za towar o tych samych walorach " powinno być dla ciebie do ODÓZNIENIA
OCZYWISCIE SĄ LUDZIE KTÓRZY LUBIĄ PRZYPISAYWAĆ INNYM BZDETY jesli nie mają zadnych argumentów na sowoją obronę
czy ty nalezysz do takich ludzi ?

-tak
-nie
zaznacz prawidłową odpowiedz
Stefan Nowacki edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 10:16

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

i wcale nie musi to dotyczyć fmcg

jesli kupujemy Mrecedesa i mamy dwie oferty na ten sam model od dwóch róznych dilerów , ale jeden oferuje dodatkowo ( SŁOWO DODATKOWO ZNACZY W TEJ SAMEJ CENIE , TO TAK DLA FILIPA ) alufelgi , skórę i ,,dzipiłesa "

to oczywiscie sa ( jak widac ludzie ) którzy ,,nie patrzą na cene "
ale moge zakładac ze wiekszosc wybierze zgodnie z LOGIKĄ

i ten który dostanie felgi i skórę ZA DARMO to jednak ,,nie przepłaci "
wiec nawet w przypadku dóbr luksusowych , mozna mówić o nieprzepłacaniuStefan Nowacki edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 10:44
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Stefan Nowacki:
i wcale nie musi to dotyczyć fmcg

jesli kupujemy Mrecedesa i mamy dwie oferty na ten sam model od dwóch róznych dilerów , ale jeden oferuje dodatkowo ( SŁOWO DODATKOWO ZNACZY W TEJ SAMEJ CENIE , TO TAK DLA FILIPA ) alufelgi , skórę i ,,dzipiłesa "

to oczywiscie sa ( jak widac ludzie ) którzy ,,nie patrzą na cene "
ale moge zakładac ze wiekszosc wybierze zgodnie z LOGIKĄ

i ten który dostanie felgi i skórę ZA DARMO to jednak ,,nie przepłaci "
wiec nawet w przypadku dóbr luksusowych , mozna mówić o nieprzepłacaniu
Stefanie, niestety nie masz racji.
Cały czas poruszasz się w retoryce na niższym szczeblu dystrybucji, porównując dwa mercedesy na przykład. I nawet jeśli to dotyczy tych samych produktów, to nadal nie masz racji, co do ceny.
Czysty sok z jabłka 100% bez cukru w biedronie kosztuje 1,80 - syf z cukru z wody kranówy i słodzików kosztuje 3,50 a mimo to ludzie kupują tymbarka i hortex, pomimo że to kompletnie nielogiczne. OK, powiesz że to małe kwoty i reklama, więc weź pod uwagę poniższe przykłady.
A teraz weź pod uwagę, że na rynku działa setka firm, która sprzedaje średniej jakości towar za ogromne pieniądze. Przykładem są sprzedawcy odkurzacza Rainbow - kosztuje około 10tysi a podobny można nabyć już za 2-3tys w dyskoncie. Sprzedawcy "pokazowi" garnków, gdzie komplet kosztuje 6-7tysi - podobne SZWAJCARSKIE z certyfikatem, można kupić na allegro za 300pln.
sprzedawcy koców i kołder z czystej wełny za 9tysi - jeszcze lepsze możesz kupić za 1 tys.
itd. itp.
Czy też wreszcie sprzęt AGD. Ogólnie wiadomo że mamy globalizację i jedna i ta sama fabryka produkuje czajniki, lodówki, pralki i telewizory dla różnych marek. Często można kupić sprzęt, o identycznych parametrach i awaryjności za kwotę 2xniższą, niż markowy. jednak ludzie tego nie czynią? Zadaj sobie pytanie dlaczego? Czyżby byli głupcami?
Odpowiedź jest brutalna. Owszem, konsumenci to głupcy i często nie kierują się logiką przy zakupach. Liczą się emocje i pokrętna "logika".
A ktoś kto potrafi nad tą "logiką" zapanować i ją ukierunkowywać nazywa się dobrym handlowcem.

A na koniec podstawy ekonomi:
produkt X kosztuje w fabryce 1.000pln, firma kierująca się ceną sprzedaje go za 1.100pln, po odliczeniu kosztów stałych związanych z dystrybucją zostaje im 10pln zysku
Następna firma kupuje podobny produkt za 1.000 pln i sprzedaje go za 2.000.
Koszty stałe nawet jeśli są dwa razy większe, to ta druga firma zarobi na czysto 800.
Ta pierwsza musiałaby sprzedać 80 sztuk, by zarobić taką samą kasę.

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Sławomir Kuziak:
Stefan Nowacki:
i wcale nie musi to dotyczyć fmcg

jesli kupujemy Mrecedesa i mamy dwie oferty na ten sam model od dwóch róznych dilerów , ale jeden oferuje dodatkowo ( SŁOWO DODATKOWO ZNACZY W TEJ SAMEJ CENIE , TO TAK DLA FILIPA ) alufelgi , skórę i ,,dzipiłesa "

to oczywiscie sa ( jak widac ludzie ) którzy ,,nie patrzą na cene "
ale moge zakładac ze wiekszosc wybierze zgodnie z LOGIKĄ

i ten który dostanie felgi i skórę ZA DARMO to jednak ,,nie przepłaci "
wiec nawet w przypadku dóbr luksusowych , mozna mówić o nieprzepłacaniu
Stefanie, niestety nie masz racji.
Cały czas poruszasz się w retoryce na niższym szczeblu dystrybucji, porównując dwa mercedesy na przykład. I nawet jeśli to dotyczy tych samych produktów, to nadal nie masz racji, co do ceny.
Czysty sok z jabłka 100% bez cukru w biedronie kosztuje 1,80 - syf z cukru z wody kranówy i słodzików kosztuje 3,50 a mimo to ludzie kupują tymbarka i hortex, pomimo że to kompletnie nielogiczne. OK, powiesz że to małe kwoty i reklama, więc weź pod uwagę poniższe przykłady.


nie
nie powiem ze to ,,małe " kwoty
powiem ze porównujesz ZUPEŁNIE INNE PRODUKTY

POSTARAJ SIĘ PORÓWNAC TYBARK I TYMBARK
to wtedy dojdziesz do sedna sprawy

jesli porównujesz sok Tymbark z obcązkami TOYO to własnie dlatego dochodzisz do takich wniosków

a logika jest cennym darem na kazdym szczeblu dystybucji , nawet na ,,niższym "Stefan Nowacki edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 11:23

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Sławomir Kuziak:
A na koniec podstawy ekonomi:
produkt X kosztuje w fabryce 1.000pln, firma kierująca się ceną sprzedaje go za 1.100pln, po odliczeniu kosztów stałych związanych z dystrybucją zostaje im 10pln zysku
Następna firma kupuje podobny produkt za 1.000 pln i sprzedaje go za 2.000.
Koszty stałe nawet jeśli są dwa razy większe, to ta druga firma zarobi na czysto 800.
Ta pierwsza musiałaby sprzedać 80 sztuk, by zarobić taką samą kasę.


to zadne ,,podstawy ekonomi " a ZUPEŁNY ABSURD
jesli na rynku masz dwa ( załozmy ze identyczne ) towary
to spróbuj sprzedac coś za 2000 jak obok na połce lezy TO SAMO ZA 1100ZŁ

-:)

oczywiscie jesli nie bedzie ( zgodnie z twoją logika zaprezentowany przy okazji soków ) ze jedno bedzie z plastiku a drugioe ze złota
-:)

porównanie towarów moze następować jedynie w przypadku kiedy MAJĄ COŚ DO PORÓWANIA oprócz nazwy oczywiscie

zeby uzyć okreslnienia ,,nie przepłacać " to towaru muszą być IDENTYCZNE
a nie jeden oszukany a drugi dobry
jeden ze złota a drugi z piasku
oprócz nazwy muszą mieć i inne cechy najlepiej identyczne i wtedy mozna zasotosowac porówanie co do ceny

inaczej siejesz sciemę
a nie porównujesz
Stefan Nowacki edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 11:33
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Stefan Nowacki:
nie
nie powiem ze to ,,małe " kwoty
powiem ze porównujesz ZUPEŁNIE INNE PRODUKTY
Ależ oczywiście że to zupełnie inne produkty!!! Tyle że ten z Biedronki to napój szlachetny z jabłek. Najdroższy w produkcji. Sok 100% I ten szlachetny sok kosztuje 1,80 a "napój" o smaku jabłkowym tymbarka kosztuje 3,50. Na etykiecie możesz się dowiedziec że jest zrobiony z odrobiny koncentratu z różnych owoców, czarnej marchwi (dodam że to sok jabłkowo-porzeczkowy ;) cukru, słodzików, syropu glukozowofruktozowego, regulatora kwasowosci, kwasu cytrynowego, barwników koszenila no i rozcieńczony wodą.
POSTARAJ SIĘ PORÓWNAC TYBARK I TYMBARK
to wtedy dojdziesz do sedna sprawy
Byle czego sie nie podrabia, bo to mija się z celem. To tak jakby mercedes produkował samochody i firmował je jako WolVozWagen ;)
jesli porównujesz sok Tymbark z obcązkami TOYO to własnie dlatego dochodzisz do takich wniosków
Porównałem dwa napoje, jeden szlachetny a drugi podróbę nafaszerowaną chemią. Dla każdego człowieka logicznie myślącego wybór powinien być tylko jeden - zakup prawdziwego soku z Biedronki. Tymczasem Tymbark sprzedając straszną lipe ma się dobrze i zarabia ogromne pieniądze. To jest możliw tylko z tegoo powodu, że w Tymbarku pracuje sztab wspaniałych specjalistów. Począwszy od marketingowców, na handlowcach, chemikach i specach od reklamy skończywszy.
To idealny dowód na to, że jakość i cena to dwa odrębne tematy. Jedno z drugim najczęściej nie ma nic wspólnego.
Upierasz się by porównywać dwa identyczne produkty? Ok , proszę bardzo!
Otóż sok 100% z jabłek z tymbarku lub z Hortexu kosztuje nie 1,80 ale grubo ponad 4pln

a logika jest cennym darem na kazdym szczeblu dystybucji , nawet na ,,niższym "
I w tym miejscu pelna zgoda. Logika jest cennym darem. ironia losu wskazuje jednak na to, że na świecie połowa ludzi to idioci, lecz tylko nieliczni z nich o tym wiedzą i pewnie żaden z nich tak o sobie nie myśłi.

PS: jeśli nosisz się z zamiarem brnięcia w kierunku ewentualnych różnic w jakości, zbierz trochę danych na temat fabryk wyciskających soki z owoców, zwłaszcza ich ilości w europie i sposobie przechowywnia soków ;)
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Stefan Nowacki:
Sławomir Kuziak:
A na koniec podstawy ekonomi:
produkt X kosztuje w fabryce 1.000pln, firma kierująca się ceną sprzedaje go za 1.100pln, po odliczeniu kosztów stałych związanych z dystrybucją zostaje im 10pln zysku
Następna firma kupuje podobny produkt za 1.000 pln i sprzedaje go za 2.000.
Koszty stałe nawet jeśli są dwa razy większe, to ta druga firma zarobi na czysto 800.
Ta pierwsza musiałaby sprzedać 80 sztuk, by zarobić taką samą kasę.


to zadne ,,podstawy ekonomi " a ZUPEŁNY ABSURD
jesli na rynku masz dwa ( załozmy ze identyczne ) towary
to spróbuj sprzedac coś za 2000 jak obok na połce lezy TO SAMO ZA 1100ZŁ
Ten absurd możesz zaobserwować każdego dnia, w każdym sklepie.
To się dzieje, wake up.
Zdejmij obudowę z pralek, zobacz podzespoły.
Przeczytaj ze zrozumieniem etykiety na produktach spożywczych.
-:)

oczywiscie jesli nie bedzie ( zgodnie z twoją logika zaprezentowany przy okazji soków ) ze jedno bedzie z plastiku a drugioe ze złota
-:)
porównanie towarów moze następować jedynie w przypadku kiedy MAJĄ COŚ DO PORÓWANIA oprócz nazwy oczywiscie
zeby uzyć okreslnienia ,,nie przepłacać " to towaru muszą być IDENTYCZNE
a nie jeden oszukany a drugi dobry
jeden ze złota a drugi z piasku
oprócz nazwy muszą mieć i inne cechy najlepiej identyczne i wtedy mozna zasotosowac porówanie co do ceny

inaczej siejesz sciemę
a nie porównujesz
W poprzednim poście wyjaśniłem precyzyjnie, jak to jest z tymi sokami.
Możesz kupić sok 100% w Biedronce za 1,80 i w Auchan też sok 100% za 4,90

To marketing i reklama są dźwignią handlu, niezależnie od tego czy chodzi o towary czy usługi.
Czy masz pewność że hydraulik, który zgarnie dwa razy więcej kasy za tą samą usługę, wykona prace lepiej? Czy prostytutka, która zainwestowała w reklamę i marketing, robiąc sobie sesję zdjęciową u profesjonalnego fotografa, umieszczając swoje anonse na najlepszych portalach i żądając 1000pln za godzinę, opierdoli gałę lepiej niż jej koleżanka, która sama zrobiła sobie fotki komórką przed lustrem i obciąga za 200?
A skoro są takie które sprzedają się po 1000 to znaczy że jest popyt na takie po 1000.
I nawet jeśli w łóżku będzie mierna i bierna, to i tak klient będzie zadowolony, bo zapłacił więcej, więc ma przekonanie, że było warto. Bo tak działa ludzki umysł, albo raczej tak "nie działa".

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Sławomir Kuziak:
I w tym miejscu pelna zgoda. Logika jest cennym darem. ironia losu wskazuje jednak na to, że na świecie połowa ludzi to idioci, lecz tylko nieliczni z nich o tym wiedzą i pewnie żaden z nich tak o sobie nie myśłi.


powyższe stwierdzenie ( mniejsza o to czy prawdziwe czy nie ) stoi w sprzecznosci z opinią lansowaną w innych tematach ze NAJMĄDRZEJSI W FIRMIE SA HANDLOWCY
-:)
czyzby do działu handlowców przyjmowano tylko z tej czesci ,,lepszej" ?
-;)

Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Stefan Nowacki:
Sławomir Kuziak:
I w tym miejscu pelna zgoda. Logika jest cennym darem. ironia losu wskazuje jednak na to, że na świecie połowa ludzi to idioci, lecz tylko nieliczni z nich o tym wiedzą i pewnie żaden z nich tak o sobie nie myśłi.


powyższe stwierdzenie ( mniejsza o to czy prawdziwe czy nie ) stoi w sprzecznosci z opinią lansowaną w innych tematach ze NAJMĄDRZEJSI W FIRMIE SA HANDLOWCY
-:)
czyzby do działu handlowców przyjmowano tylko z tej czesci ,,lepszej" ?
-;)

Nie, nie ma tu sprzeczności.
Co nie zmienia faktu że nie w kazdej firmie pracują mądrzy handlowcy bo nie w każdej firmie potrzeba handlowców.
W cocacoli nie potrzeba prawdziwych handlowców, wystarczą roznosiciele ulotek z promocją i merchandiserzy.

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

jest sprzeczność tylko nalezy się dokładnie przyjrzeć

skoro połowa ludzi to debile
a handlowcy wszyscy to inteligentni i madrzy ludzie
to gdzie i w jakiej branzy siedzą sami debile ?

kardiolodzy ?
malarze pokojowi ?

gdzieś ta ,,reszta swiata " musi pracować
wiec gdzie ?

jesli w jednym zawodzie ,,sami mądrzy "
to gdzieś muszą być ,,sami debile "

bo inaczej trudno mówic o POŁOWIE SWIATA Stefan Nowacki edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 09:59
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Stefan Nowacki:
jest sprzeczność tylko nalezy się dokładnie przyjrzeć

skoro połowa ludzi to debile
a handlowcy wszyscy to inteligentni i madrzy ludzie
to gdzie i w jakiej branzy siedzą sami debile ?

kardiolodzy ?
malarze pokojowi ?

gdzieś ta ,,reszta swiata " musi pracować
wiec gdzie ?

jesli w jednym zawodzie ,,sami mądrzy "
to gdzieś muszą być ,,sami debile "

bo inaczej trudno mówic o POŁOWIE SWIATA
Przeczytaj uważnie to co już napisałem, nie wszyscy handlowcy są naj naj ;)
I nie wszyscy lekarze, malarze itp. W każdej grupie znajdziesz mądrych i głupich. różnice mogą polegać tylko na pewnych odchyleniach od średniej.

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

to ,,przeczytaj uwaznie co ja napisałem "
ale i co wynika z WIEKSZOSCI WYPOWIEDZI NA GRUPACH HANDLOWCÓW
nie tylko tej

tylko ,,uwaznie i ze zrozumieniem "

lubie slogany ale nie w dyskusji bo to zaciemnia obraz
SLOGANY SĄ ZABAWNE , moga rozśmieszyć , ale nie wnoszą nic do zadnej dyskusji

nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz ze ,,połowa ludzi to idioci "
ale przyjmijmy na chwilę ze masz rację
to dziś , jesli przyjdzie do ciebie 10 klientów , to by znaczyło ze 5 to idioci

po pracy idziesz do sklepu po flaszke i sledzika
i stojac w kolejce 10 osobowej ( uwaga - teraz ty jestes klientem ) to jak się plasujesz ?
w której czesci społeczenstwa sam byś sie uplasował ?



-:)
i znam odpowiedz , bo przeciez to oczywiste ze w tej ,,lepszej "

ale powiedz : skąd takie załozenia ?
nawet jesli by tak było , to przeciez zgodnie z zasadą tolerancji i tak TRZEBA LUBIĆ OSOBY NIEPOEŁÓNOSPRAWNE

-:)

WIEC I TAK MAM RACJIĘ
-:)

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Sławomir Kuziak:
Możesz kupić sok 100% w Biedronce za 1,80 i w Auchan też sok 100% za 4,90


Witam

Rozumiem, że ten "sok z biedronki" to taka metafora niskich cen.... bo przyznam, że po przeczytaniu Waszej rozmowy dziś zwróciłem specjalnie uwagę na ten produkt. Pomyślałem, kurcze... 100% za 1,80zł... bagażnik duży mam, żona się ucieszy :) Może u Pana oferta dyskontu Biedronka odbiega od tej pod moim domem, jeśli tak, to prosiłbym o jakąś nazwę tego soku... bo naprawdę chętnie kupię zapas... u nas sok z jabłek jest jeden... taki:

(cena po lewej dotyczy 100% pomarańczy)


Obrazek


Jabłek nie ma zbyt wiele.... :(


Obrazek
Sławomir Kuziak

Sławomir Kuziak I feel you...

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

Adrian P.:
Witam

Rozumiem, że ten "sok z biedronki" to taka metafora niskich cen.... bo przyznam, że po przeczytaniu Waszej rozmowy dziś zwróciłem specjalnie uwagę na ten produkt. Pomyślałem, kurcze... 100% za 1,80zł... bagażnik duży mam, żona się ucieszy :) Może u Pana oferta dyskontu Biedronka odbiega od tej pod moim domem, jeśli tak, to prosiłbym o jakąś nazwę tego soku... bo naprawdę chętnie kupię zapas... u nas sok z jabłek jest jeden... taki:)
Ten sok jest ich produktem wysoko rotującym i znajduje się zazwyczaj niżej. Jest tego w każdej Biedronie cała paleta Euro, by nie trzeba było co chwilę uzupełniać.
Jako ciekawostkę dodam, że moja żona była uprzedzona do tego soku, twierdząc że sok za 1,80 nie może być dobry. Przy świadkach nalałem ten sok do jednej szklanki a drugi "markowy" do drugiej. Gdy żona weszła, poprosiłem ją o degustację, który jest lepszy i "markowy". Wybrała ten który jej lepiej smakował i od tamtej pory pije tylko ten :)
Podobna hist(e)oria była z woda źródlaną. Dawniej smakował jej tylko żywiec, bo się babisko reklam w tv naoglądało. Wykonałem identyczny test i od tamtej pory cała rodzina pije wodę źródlaną z Rogowca (też Biedrona) 5L kosztuje tyle co 1,5L żywczyka... no ale wiadomo że reklama kosztuje :)

Obrazek
/
imageshack.us/photo/my-images/37/20120223044.jpg/Sławomir Kuziak edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 03:16

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

czyli jednak nie chce Pan ,,przepłacać "?

-:)

konto usunięte

Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia

dziwnym trafem wiele osób miesza tu
miesza czy tez myli ( wszystko jedno bo i tak świadczy to o braku PEŁNEJ znajomosci tematu )
pojecie handlwoca z pojeciem sprzedawca

ten co tylko sprzedaje nie jest handlwcem a wyłacznie SPRZEDAWCĄ i tak to nazywajmy
tez co kupuje WYŁACZNIE , TO ZAOPATRZENIOWIEC

handlowcem jest ten co zarówno kupuje jak i sprzedaje , bo tylko wtedy mozna mówic o PEŁNI HANDLU

i gdyby tak patrzeć na transakcje kupno - sprzedaz tylko z punktu widzenia sprzedawcy to mozna sie silic na filozofię żyłowania ceny i dorabiac do tego rózne pokątne teorie jak
- cena nie ma znaczenia ; płacz i płac bo wazne są ,,inne " argumenty

a przypadku zaopatrzeniowca bedzie to odwrotna sprawa

ale czesto bywa ze ta sama osoba odpowiada i za kupno i za sprzedaz i smiesznie jest jak z jednej strony lansuje teorie ze mozna przepłacac ale jak mu się zaproponUje towar to juz okazuje się ze udaje głupa i ta jego ,,teorYjka " nie jest juz aktualna
SAM NIE CHCE ZAPŁACIC WIECEJ

wiec zycie z oczkami szeroko zamknietymi daje myle pojecie o świecie
moze czas otworzyć zaropiałe oczęta i przekonac sie ze świat moze wyglada inaczej niz sie niektórym fizjologom wydawało
-:)
i piszę to w oparciu o rozmowy przeprowadzone na targach jakies 3 tygodnie temu
gdzie w ciągu kilku minut powstała i upadła ta sama teoria cen
zaleznie od tego czy chciałem coś kupic czy tez sprzedac temu samemu kolesiowi
-:)Stefan Nowacki edytował(a) ten post dnia 25.02.12 o godzinie 12:58



Wyślij zaproszenie do