konto usunięte

Temat: Jak prawidłowo przywitać się z klientem i rozpocząć rozmowę?

Roman Zając:
Panie prezesie chcę usiąść/tu czy tu/ tak żebyśmy dobrze się ze soba komunikowali,bo sprawy o których będziemy rozmawiać, są ważne i wymagają skupienia Czym mogę?
Każdy ma kulturę osobistą.
NIkt ale to nikt nie odmówił mi. działa w 100%

Jakie czynniki zachodzą .
W oczach prezesa handlowiec nie jest następnym zbitym handlowcem
który wchodzi według schematu tylko rośnie jego pozycja w oczach prezesa czyli co- "to konkretny facet"

Mam takie jakies nieodparte wrażenie, że ktoś tutaj nie docenia inteligencji prezesów, to są stare i ograne sztuczki jak świat :)

konto usunięte

Temat: Jak prawidłowo przywitać się z klientem i rozpocząć rozmowę?

Basia Rainmaker:
Mam takie jakies nieodparte wrażenie, że ktoś tutaj nie docenia inteligencji prezesów, to są stare i ograne sztuczki jak świat :)

Tak Basiu,

niektóre z tych sztuczek/technik są już znane, ale skuteczne.
Jest takie powiedzenie, że nalpepszymi rozwiązaniami są najprostrze rozwiązania.
Jeżeli uda Nam się przenieść rozmowę z SEDESU do SPADU, to już będzie lepiej i łatwiej prezentować ofertę niż siedząc na przeciwko wielkiego biurka prezesa.
Ale oczywiście samo miejsce siedzenia handlowca i klienta nie załatwi Nam transakcji, dlatego jest tylko trikiem pomagającym - wspierającym dalszy etap realizacji procesu sprzedażowego.

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 14.05.10 o godzinie 12:45
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: Jak prawidłowo przywitać się z klientem i rozpocząć rozmowę?

Każdy ma zawsze racje.Tylko każdy pracuje- ze swoimi zasobami u jednych działa to u drugich co innego post nie jest do oceniania czy to jest dobre czy złe ,tu wymieniamy informacje jeśli sztuczki techniki nie działają to zamieniam na coś innego i sprawdzamy czy działa.Roman Zając edytował(a) ten post dnia 14.05.10 o godzinie 13:38
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: Jak prawidłowo przywitać się z klientem i rozpocząć rozmowę?

Basia Rainmaker:
Roman Zając:
Panie prezesie chcę usiąść/tu czy tu/ tak żebyśmy dobrze się ze soba komunikowali,bo sprawy o których będziemy rozmawiać, są ważne i wymagają skupienia Czym mogę?
Każdy ma kulturę osobistą.
NIkt ale to nikt nie odmówił mi. działa w 100%

Jakie czynniki zachodzą .
W oczach prezesa handlowiec nie jest następnym zbitym handlowcem
który wchodzi według schematu tylko rośnie jego pozycja w oczach prezesa czyli co- "to konkretny facet"

Mam takie jakies nieodparte wrażenie, że ktoś tutaj nie docenia inteligencji prezesów, to są stare i ograne sztuczki jak świat :)
"Nieodparte wrażenie" to subiektywne odczucie w tym wypadku mylne,zapewniam :) A często subiektywne odczucia kierują nas w złą stronę przecież wystarczy zadać pytanie:)

konto usunięte

Temat: Jak prawidłowo przywitać się z klientem i rozpocząć rozmowę?

Roman Zając:
Panie prezesie chcę usiąść/tu czy tu/ tak żebyśmy dobrze się ze soba komunikowali,bo sprawy o których będziemy rozmawiać, są ważne i wymagają skupienia Czym mogę?
Każdy ma kulturę osobistą.
NIkt ale to nikt nie odmówił mi. działa w 100%


Jeśli po zadaniu takiego pytania nikt Cię jeszcze nie spławił, to gratuluję. Kultura i Prezes to dwa, rzadko spotykające się w jednym pomieszczeniu zjawiska, nie obrażając nikogo oczywiście :)
Jeśli spotkanie jest u klienta czekam na jego gest. Nie zdarzyło mi się aby klient nie zapytał "usiądziemy".
Ja stosuję prostą zasadę - zawsze przodem do klienta, zawsze w tej pozycji co klient i zawsze przydaje się długopis :)Paulina Sarga edytował(a) ten post dnia 19.05.10 o godzinie 14:58
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Jak prawidłowo przywitać się z klientem i rozpocząć rozmowę?

Mam takie jakies nieodparte wrażenie, że ktoś tutaj nie docenia inteligencji prezesów, to są stare i ograne sztuczki jak świat :)

Gdyby nie były skuteczne, to nie byłyby stare i ciągle "ogrywane":-)
Z tego powodu ciągle się ich uczę i je stosuję - z pozytywnym skutkiem.

Następna dyskusja:

Haloouuuuu, halooooo, halo....




Wyślij zaproszenie do