konto usunięte
Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy
Codziennie handlowcy/sprzedawcy wysyłają miliony nudnych i sztampowych ofert, które zazwyczaj lądują w koszu komputerowym, zwykłym lub niszczarce.Jakich słów, fraz, sztuczek słownych, zamienników słownych, improwizacji językowych używać, aby Nasza oferta wzbudziła zainteresowanie i zabrzmiała w umyśle klienta?
Może kilka podstawowych przykładów skutecznego " brzmienia zdaniowego" w ofercie:
1./...oferowane przez Naszą firmę urządzenia są bezawaryjne, niezawodne i nowoczesne na wiele lat...
2./...oferujemy usługi kompleksowe i każdego klienta traktujemy indywidualnie...
3/...dewizą Naszej firmy jest dostarczanie rozwiązań a nie problemów...
4/...mając nadzieję na dobrą i partnerską współpracę na wiele lat zrobimy wszystko, aby przedstawione ceny były dla Państwa atrakcyjne...
5/...oferowane przez Naszą firmę usługi są złotem a produkty brylantami...
6/...deklarujemy, że zrobimy wszystko abyście Państwo byli zadowoleni z naszej obsługi...
7/...Nasza firma posiada wykwalifikowaną kadrę certyfikowanych wysokiej klasy specjalstów, którzy są do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę...
Wklejam też moim zdaniem rewelacyjne przykłady zdań kluczy, które napisał Michał Pająk:
1/ Pozytywne doświadczenia naszych klientów potwierdzają niezawodność naszego sprzętu. Dlatego może mieć Pan pewność, że dzięki nabyciu oferowanych przez nas urządzeń, zaoszczędzi Pan czas i pieniądze.
2/ Jeżeli zaufa Pan właśnie nam, może Pan liczyć na pomoc w każdej ważnej dla Pana sytuacji.
/Tu dałbym testymonial?
3/ Jezeli zależy Panu na zwiększeniu X/wyeliminowaniu Y/ osiągnięciu Z , będziemy zaszczyceni mogąc dostarczyć Panu sprawdzone i skuteczne rozwiązania.
4/ po co wspominać o cenach w tym momencie?
5 i 6/ Jesteśmy pewni, że kiedy zdecyduje Pan skorzystać z naszych usług, doceni Pan jakość naszych rozwiązań i będzie Pan zadowolony z podjętej współpracy.
7/ Zanim podejmie PAn decyzję o kupnie/podjęciu współpracy, proszę mieć świadomość, że o Pańskie zadowolenie będzie dbał sztab specjalistów :)
To byłoby na tyle. na szybko. napewno niedoskonale, ale tak chyba jakby nieco lepiej, prawda
------------------------------------------------
A jak Wy w wysyłanych ofertach czarujecie słowem pisanym Swoich Klientów?
Zapraszam w wolnym czasie do dyskursu!
DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 13.03.10 o godzinie 10:03