konto usunięte

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Codziennie handlowcy/sprzedawcy wysyłają miliony nudnych i sztampowych ofert, które zazwyczaj lądują w koszu komputerowym, zwykłym lub niszczarce.
Jakich słów, fraz, sztuczek słownych, zamienników słownych, improwizacji językowych używać, aby Nasza oferta wzbudziła zainteresowanie i zabrzmiała w umyśle klienta?

Może kilka podstawowych przykładów skutecznego " brzmienia zdaniowego" w ofercie:

1./...oferowane przez Naszą firmę urządzenia są bezawaryjne, niezawodne i nowoczesne na wiele lat...
2./...oferujemy usługi kompleksowe i każdego klienta traktujemy indywidualnie...
3/...dewizą Naszej firmy jest dostarczanie rozwiązań a nie problemów...
4/...mając nadzieję na dobrą i partnerską współpracę na wiele lat zrobimy wszystko, aby przedstawione ceny były dla Państwa atrakcyjne...
5/...oferowane przez Naszą firmę usługi są złotem a produkty brylantami...
6/...deklarujemy, że zrobimy wszystko abyście Państwo byli zadowoleni z naszej obsługi...
7/...Nasza firma posiada wykwalifikowaną kadrę certyfikowanych wysokiej klasy specjalstów, którzy są do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę...

Wklejam też moim zdaniem rewelacyjne przykłady zdań kluczy, które napisał Michał Pająk:

1/ Pozytywne doświadczenia naszych klientów potwierdzają niezawodność naszego sprzętu. Dlatego może mieć Pan pewność, że dzięki nabyciu oferowanych przez nas urządzeń, zaoszczędzi Pan czas i pieniądze.

2/ Jeżeli zaufa Pan właśnie nam, może Pan liczyć na pomoc w każdej ważnej dla Pana sytuacji.
/Tu dałbym testymonial?

3/ Jezeli zależy Panu na zwiększeniu X/wyeliminowaniu Y/ osiągnięciu Z , będziemy zaszczyceni mogąc dostarczyć Panu sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

4/ po co wspominać o cenach w tym momencie?

5 i 6/ Jesteśmy pewni, że kiedy zdecyduje Pan skorzystać z naszych usług, doceni Pan jakość naszych rozwiązań i będzie Pan zadowolony z podjętej współpracy.

7/ Zanim podejmie PAn decyzję o kupnie/podjęciu współpracy, proszę mieć świadomość, że o Pańskie zadowolenie będzie dbał sztab specjalistów :)

To byłoby na tyle. na szybko. napewno niedoskonale, ale tak chyba jakby nieco lepiej, prawda
------------------------------------------------

A jak Wy w wysyłanych ofertach czarujecie słowem pisanym Swoich Klientów?

Zapraszam w wolnym czasie do dyskursu!

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 13.03.10 o godzinie 10:03
Michał C.

Michał C. Medical
Representative

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Sorry Dario,ale to jakaś niedorzecznośc jest...

5/...oferowane przez Naszą firmę usługi są złotem a produkty brylantami...

Chciałbym widziec reakcje mojego klienta,który czytałby takie rzeczy,ech...Michał Cydzik edytował(a) ten post dnia 13.03.10 o godzinie 09:59

konto usunięte

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Michał Cydzik:
Sorry Dario,ale to jakaś niedorzecznośc jest...

5/...oferowane przez Naszą firmę usługi są złotem a produkty brylantami...

Chciałbym widziec reakcje mojego klienta,który czytałby takie rzeczy,ech...

A co proponujesz , jak zmienić tą frazę?
Może złoto zamienić w platyne a brylanty w diamenty...:))))

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 13.03.10 o godzinie 10:02

konto usunięte

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Pisanie o 'czarowaniu klienta' dyskwalifikuje całe to pisanie.
---
pozdr.czes;-)

konto usunięte

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Czeslaw Mrall:
Pisanie o 'czarowaniu klienta' dyskwalifikuje całe to pisanie.
---
pozdr.czes;-)

też pozdrawiam i cześć!
Paweł R.

Paweł R. Sales Manager

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

"4/ po co wspominać o cenach w tym momencie?"

Gdybym tak napisał klientowi, chciałbym zobaczyć jego minę :)

konto usunięte

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Paweł Rutkowski:
"4/ po co wspominać o cenach w tym momencie?"

Gdybym tak napisał klientowi, chciałbym zobaczyć jego minę :)


A jaki jest dla Ciebie najepszy moment prezentacj ceny w ofercie, aby mina klienta była uśmiechnięta?

Pzdr Dario
Andrzej M.

Andrzej M. Wsparcie i
zarządzanie
sprzedażą & Trener
sprzedaży

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Fantastyczny temat!
Poniżej cząstka informacji z tematu bardzo, bardzo obszernego.

Marketing instytucjonalny vs marketing perswazyjny.
Co powinna zawierać skuteczna oferta, mailing itp.?
1. DOBRY TYTUŁ:
- Np.: Jak nowy rodzaj marketingu poprawił skuteczność moich ofert o 40%?
- Np.: Jak nowy rodzaj pompy paliwowej zmniejszył zużycie paliwa już pierwszego dnia? Itd.
2. Wprowadzenie:
- (można trochę postraszyć) Np.: Następnego dnia, kiedy wlałem olej do mojego nowego samochodu silnik zaczął straszliwie dymić. Na szczęście okazało się że istnieję doskonały DODATEK DO SILNIKA…
3. Żądanie działania. Np.; Kliknij, Zadzwoń, Przyjedź itd.
Zamiast pisać:
1./...oferowane przez Naszą firmę urządzenia są bezawaryjne, niezawodne i nowoczesne na wiele lat...
3/ Jezeli zależy Panu na zwiększeniu X/wyeliminowaniu Y/ osiągnięciu Z , będziemy zaszczyceni mogąc dostarczyć Panu sprawdzone i skuteczne rozwiązania.
Radzę zmienić pozycję percepcyjną:
1./...dzięki naszym nowoczesnym urządzeniom będziesz się cieszyć długą i bezawaryjną pracą. Dzwoń teraz 061 000 00 000
3/ Gwarantujemy ci, że osiągniesz z nami „X” jednocześnie zwiększając „Y” tym samym eliminując „Z” kiedy skorzystasz z naszych sprawdzonych i skutecznych rozwiązań. Przyjedź do nas – adres, telefon.
Myślę, że samo wyeliminowanie słowa „jeżeli” sprawi że będziesz skuteczniejszy. Zamień te słowo np.: na „kiedy”.

Słowa klucze w marketingu perswazyjnym:
1. Jak?
2. Nowe
3. Gwarantowane
4. Bezpłatne i jeszcze parę innych…

Pozdrawiam
Andrzej M.

Andrzej M. Wsparcie i
zarządzanie
sprzedażą & Trener
sprzedaży

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Dariusz Szul:
Paweł Rutkowski:
"4/ po co wspominać o cenach w tym momencie?"

Gdybym tak napisał klientowi, chciałbym zobaczyć jego minę :)


A jaki jest dla Ciebie najepszy moment prezentacj ceny w ofercie, aby mina klienta była uśmiechnięta?

Pzdr Dario


Może wtedy, kiedy sprawisz, że nie będzie się w stanie oprzeć:)? Kiedy będzie tak podjarany, że zrobi absolutnie wszystko żeby to mieć? Kiedy wpłyniesz na jego emocję i poczuje, że wszystko to co do niego mówisz jest jego własna myślą?
Fantastyczna zabawa,

Pozdrawiam
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: Czarowanie klienta skutecznymi frazami w ofercie...pogadajmy

Dariusz Szul:
Michał Cydzik:
Sorry Dario,ale to jakaś niedorzecznośc jest...

5/...oferowane przez Naszą firmę usługi są złotem a produkty brylantami...

Chciałbym widziec reakcje mojego klienta,który czytałby takie rzeczy,ech...

A co proponujesz , jak zmienić tą frazę?
Może złoto zamienić w platyne a brylanty w diamenty...:))))

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 13.03.10 o godzinie 10:02
mało nie oplułam monitora pijąc herbatkę :)
Gdybym dostałą taką ofertę to bym się uśmiechnęła i pomyślała, że handlowiec ma jaja :) - odpowiedziałabym na nią z samej ciekawości jak potoczyłaby się dalsza współpraca :)

Następna dyskusja:

Pogadajmy o skutecznych kol...




Wyślij zaproszenie do