konto usunięte
Temat: ATAK & AGRESYWNE przejmowanie klientów...
To fakt, dlatego na takie przejęcia stać tylko firmy bogate.
Pytanie w takim razie - po co te przejęcia, skoro przynoszą stratę?
konto usunięte
To fakt, dlatego na takie przejęcia stać tylko firmy bogate.
konto usunięte
Piotr M.:
To fakt, dlatego na takie przejęcia stać tylko firmy bogate.
Pytanie w takim razie - po co te przejęcia, skoro przynoszą stratę?
Andrzej
Szulęcki
Prezes Zarządu,
Eurowizja sp.z o.o.
Dariusz Szul:
Piotr M.:
To zależy Piotrze,
jeżeli chcesz przejąć klienta firmy konkurencyjnej jakim jest
np, bank, który posiada 400 oddziałów w całej Polsce, to warto
obniżyć cenę kopiarek/drukarek nawet poniżej kosztów, aby doskonale zarobić na materiałach eksploatacyjnych i serwisowaniu.
Tu są oczywiście różne szkoły działania.
Ważne, aby owcę przejąć, by potem ją ciągle strzyc!
Pytanie jak głęboko należy zejść pod wodę aby być głębiej od pozostałych, można nie mieć sił się już wynurzyć.
Dario, poza tym od czterech lat nie siedzę w kopiarkach i drukarkach A3 więc ciężko mi podejmować dyskusję o tym jak jest teraz, mówmy ogólnie nie o kopiarkach bo ani ja ani chyba 99,5% osób w tej grupie się tym nie zajmuje.
To słuszna uwaga, ale te techniki " brylowania" ceną można zsstosować do działania przejmującego w zakresie różnych produktów i usług.
Pzdr Dario
konto usunięte
Andrzej Szulęcki:
Dariusz Szul:
Piotr M.:
To zależy Piotrze,
jeżeli chcesz przejąć klienta firmy konkurencyjnej jakim jest
np, bank, który posiada 400 oddziałów w całej Polsce, to warto
obniżyć cenę kopiarek/drukarek nawet poniżej kosztów, aby doskonale zarobić na materiałach eksploatacyjnych i serwisowaniu.
Tu są oczywiście różne szkoły działania.
Ważne, aby owcę przejąć, by potem ją ciągle strzyc!
Pytanie jak głęboko należy zejść pod wodę aby być głębiej od pozostałych, można nie mieć sił się już wynurzyć.
Dario, poza tym od czterech lat nie siedzę w kopiarkach i drukarkach A3 więc ciężko mi podejmować dyskusję o tym jak jest teraz, mówmy ogólnie nie o kopiarkach bo ani ja ani chyba 99,5% osób w tej grupie się tym nie zajmuje.
To słuszna uwaga, ale te techniki " brylowania" ceną można zsstosować do działania przejmującego w zakresie różnych produktów i usług.
Dario ja nie wierzę co Ty piszesz? Cena w produktach? Znaczy co? Jedziesz pod wodą sprzedając? Po co? To jedno pytanie. Kogo stać? To drugie. I jak długo stać? To trzecie.
Pzdr Dario
Sławomir Kuziak I feel you...
Robert
Smug
Inwestor, Trader,
Doradca Inwestycyjny
(740), MBA
Andrzej
M.
Wsparcie i
zarządzanie
sprzedażą & Trener
sprzedaży
Robert Smug:
A po co od razu myśleć o przejmowaniu klienta poprzez niższą cenę.
Średnio 1/4 klientów jest nie zadowolona ze swojego dostawcy i tutaj moim zdaniem tkwi potencjał.
Wcale nie zmniejszając ceny ale odpowiednio przygotowując ofertę oraz cały proces sprzedaży można tu tak przejmować klientów konkurencji.
konto usunięte
Następna dyskusja: