Robert Smug

Robert Smug Inwestor, Trader,
Doradca Inwestycyjny
(740), MBA

Temat: A jak sprzedawać usługi profesjonalne?

A jak sprzedawać usługi profesjonalne takie np jak:
- outsourcing księgowy
- outsourcing płac i kadr
- audyt sprawozdań finansowych,
- doradztwo prawne
- doradztwo gospodarcze
- doradztwo podatkwe..
etc...

Czy w ogóle da się je sprzedać w sposób tradycyjny? Czy może są inne metody sprzedaży takich usług?

konto usunięte

Temat: A jak sprzedawać usługi profesjonalne?

Robert Smug:
A jak sprzedawać usługi profesjonalne takie np jak:
- outsourcing księgowy
- outsourcing płac i kadr
- audyt sprawozdań finansowych,
- doradztwo prawne
- doradztwo gospodarcze
- doradztwo podatkwe..
etc...

Czy w ogóle da się je sprzedać w sposób tradycyjny? Czy może są inne metody sprzedaży takich usług?

Dobre pytanie Robercie!

Jeżeli chodzi i outsourcing usług to stosujemy tu omawianą metodę 2CC z KOMENDOWANIEM czyli na zasadzie THE COMMAND, a potem dalszych działaniach ściśle klasycznie, gdyż tu improwizacja działania nietypowego nie jest wskazana.
Ważna jest też doskonała informacja, czyli wykonanie profesjonalnego TELEINFORMERA i zebranie wszystkich informacji o firmię włącznie z bilansem w sytuacji oferowania audytu.

Obecnie bardzo popularny jest outsourcing płac i kadr oraz autsourcing usług telekomunikacyjnych.
W tym przypadku musimy wykazać w ofercie o ile możemy obniżyć koszty obecne w firmie utrzymania działu/departamentu HR i tu jest MOCNA ZAPORA osób pracujących w tych działach, gdyż Twoja oferta, to poprostu wywalenie ich na pysk z firmy.
Aby przejść tę ZAPORĘ dobrze jest w ofercie podać pomysł etycznego " ZAGOSPODAROWANIA LUDZI" lub ZATRUDNIENIE KIEROWANE kilku osób w Twojej firmie, aby łatwiej było przejąć dział.
Oczywiście mówię o średnich i dużych przedsiębiorstwach.

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 13.03.10 o godzinie 14:47



Wyślij zaproszenie do