konto usunięte
- 1
- 2
Daniel
Bogusz
Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.
Temat: Szkolenia / konferencje
E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY - METODY I DOBRE PRAKTYKINa szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych czasach sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Internet jako technologia narzuca nowe kanały komunikacji. Dlatego też pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.
Cele szkolenia
W wyniku szkolenia uczestnicy:
* nabędą / rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą e-marketingu i konsumentów online,
* poznają różne narzędzia marketingu efektywnościowego i metody ich optymalizacji.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
* planować, realizować, optymalizować i rozliczać kampanie sprzedażowe w internecie,
* współpracować z dostawcami marketingu interaktywnego,
* optymalizować wydatki na reklamę internetową,
* komunikować się efektywnie ze swoimi potencjalnymi klientami przy pomocy narzędzi e-marketingowych.
PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY
Marcin
L.
Samozwańczy Prezes
Związków Zawodowych
Temat: Szkolenia / konferencje
Witam serdecznie i zapraszam Państwa na szkolenie:Budowanie efektywnych relacji w sektorze B2B
W programie zajęć, m.in.:
o Jak tworzyć pozytywne relacje z klientem biznesowym;
o Szanse i zagrożenia w kontaktach B2B;
o Zachowania protokolarne a realia biznesowe;
o Jak unikać tworzenia się barier w relacjach z klientem;
o Typologia decydentów korporacyjnych;
Szkolenie odbędzie się 13 – 14 maja w Krakowie.
W razie pytań, proszę o kontakt na priv lub 0 606 836 728
http://www.szkolenia-aktywne.pl
Paweł
Pompe
Bazodanowiec,
projektant-programis
ta
Temat: Szkolenia / konferencje
Witam Państwa serdecznie,Ja dla odmiany zaproponuję Państwu interesującą książkę na którą się ostatnio natknąłem. Książka przestawia ciekawe i przy okazji darmowe strategie marketingowe. Zapraszam do ściągnięcia przykładowego rozdziału z księgarni lub ze strony wydawnictwa.
pozdrawiam.
Katarzyna
Mirkiewicz
Trener i
coach.Muzyk.
Kreatorka śmiałych
wizji i ambitnyc...
Temat: Szkolenia / konferencje
Szanowni Państwo,Firma szkoleniowa Pracownia Kompetencji uruchomiła nowy, niepowtarzalny projekt:
LETNIĄ AKADEMIĘ SPRZEDAŻY
To połączenie pięciodniowego szkolenia z zakresu sprzedaży i negocjacji, prowadzonego przez doświadczonych, wysokiej klasy trenerów oraz wypoczynku we wspaniałym, klimatycznym pensjonacie na Mazurach.
Po szczegółowe informacje zapraszamy na: http://pracowniakompetencji.pl
Celem projektu jest zwiększenie kompetencji Uczestników poprzez ukształtowanie odpowiedniej postawy oraz uzyskanie odpowiedniej wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży, prezentacji, negocjacji i obsługi Klienta.
Pozyskana wiedza i umiejętności istotnie zwiększą efektywność Uczestników pracujących w charakterze handlowców, a tym, którzy pragną rozpocząć pracę handlowca pomogą zdobyciu stałego i stabilnego zatrudnienia w zawodzie pracownika działu obsługi Klienta, doradcy, handlowca i innych pokrewnych stanowisk.
Nasze mocne strony:
PRAKTYCZNY, POGŁĘBIONY PROGRAM - program Akademii zawiera praktyczną wiedzę i umiejętności, faktycznie użyteczne w codziennej pracy przedstawiciela handlowego. Wiedza teoretyczna, ograniczona jest do niezbędnego minimum. Dzięki temu, że szkoła trwa 5 dni, wszystkie tematy będą poruszane z należytą wnikliwością i dokładnością.
DOŚWIADCZENI TRENERZY – nasi trenerzy są sprawdzonymi, doświadczonymi ekspertami o ogromnej wiedzy merytorycznej z zakresu sprzedaży, technik wpływu, prezentacji i negocjacji, wspartej dużym doświadczeniem praktycznym a także wieloletnim doświadczeniem z zakresu prowadzenia szkoleń, coachingu i doradztwa, bardzo wysoko ocenianymi przez słuchaczy i Klientów. Taki zespół gwarantuje bardzo wysoki poziom merytoryczny i dydaktyczny Akademii.
SPÓJNOŚĆ PROGRAMU – Letnia Akademia Sprzedaży jest projektem jednolitym i spójnym wewnętrznie, programy poszczególnych dni są tak zaprojektowane aby były w pełni ze sobą kompatybilne, co oznacza, że zagadnienia omawiane w ramach poszczególnych bloków tematycznych nie zachodzą na siebie, nie są niepotrzebnie powtarzane, natomiast występuje tu efekt synergii, w programie występuje wiele nawiązań do materiału wcześniej omawianego. Takie rozwiązanie daje gwarancję optymalizacji i bardzo efektywnego wykorzystania czasu szkoleniowego, a co za tym idzie istotnego zwiększenia efektywności procesu nauczania..
MIEJSCE SZKOLENIA – miejsce jest ściśle wyselekcjonowane spośród setek propozycji, Dom Konesera, w którym szkolenie się odbędzie to pensjonat ze wspaniałym klimatem, świetną kuchnią, sympatyczną obsługą, otoczony piękną mazurską przyrodą. Do dyspozycji uczestników są 3 sale kominkowe, kuchnia ze stylowym piecem i nowoczesnym wyposażeniem, domowa piwniczka z trunkami, „Afrodytka” intymne centrum rekreacyjno-sportowe z saunami, jacuzzi i sishą, restauracja, grill pod zieloną skarpą. Słowem idealne warunki do wypoczynku i nauki.
WYPOCZYNEK, INTEGRACJA WIECZORNA – przygotowaliśmy dla Uczestników wiele atrakcji, m.in. wieczorne zabawy przy ognisku, gry rekreacyjno - integracyjne, ciekawe i niezwykle angażujące gry symulacyjne.
DYPLOM UKOŃCZENIA 5 DNIOWEGO CYKLU SZKOLENIOWEGO - dyplom ukończenia 5 dniowego (40 godzinnego) szkolenia z zakresu sprzedaży i negocjacji jest znacznie wyżej ceniony aniżeli certyfikaty standardowych szkoleń jedno czy dwudniowych.
**************************
Program Akademii został stworzony tak, aby jak najbardziej kompleksowo i w pogłębiony sposób przekazać efektywnie praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży. Położono szczególny nacisk na metody aktywne szkolenia: warsztaty, ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, gry symulacyjne, gry negocjacyjne, scenki rodzajowe itp. Część ćwiczeń za zgodą słuchaczy będzie nagrywana na wideo. Płyty z nagraniami będą przekazane uczestnikom do dalszej analizy indywidualnej.
Podstawowe moduły szkolenia to:
I. Etapy sprzedaży, rozmowa handlowa
II. Komunikacja werbalna w pracy handlowca
III. Komunikacja niewerbalna w pracy handlowca
IV. Asertywność dla handlowców
V. Zasady prowadzenia dobrej prezentacji handlowej
VI. Trening negocjacyjny
VII. Zarządzanie czasem dla handlowców
*****************************
Przewidziane są dwie edycje Letniej Akademii Sprzedaży:
Edycja I: 25-29 sierpnia 2010
Edycja II: 15-19 września 2010
Rekrutacja trwa do dnia 10.08.2010 (I Edycja) oraz do 1.09.2010 (II Edycja).
Miejsce szkolenia: Dom Pracy Twórczej i Rozwoju Trzcin Resort (gmina Grodziczno).
To elegancki i klimatyczny ośrodek szkoleniowo – wypoczynkowy znajdujący się w przepięknej okolicy.
Całkowity koszt Letniej Akademii Sprzedaży to 3.000 zł za osobę.
Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM
Temat: Szkolenia / konferencje
Serdecznie zapraszam na wyjątkowe seminarium, które 22 listopada 2010 r. poprowadzi jednej z najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta - JIM CATHCART.WZROST I SKUTECZNOŚĆ SPRZEDAŻY. Siła relacji z klientem!
Więcej informacji http://www.wzrostsprzedazy.pl
Zaoszczędź 400 PLN zgłaszając się przed 31 października 2010 r.!
http://www.youtube.com/watch?v=dnx-wnoRACk&feature=rel...
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Od lat działania sprzedażowe postrzegane są jako akty perswazji. Choć obecnie wciąż namawia się klientów do zakupu, trzeba zmienić to podejście i skupić się na nawiązaniu partnerskich relacji i rozwiązywaniu problemów. Klienci są coraz bardziej świadomi, a sposób, w jaki dokonują zakupów, zasadniczo się zmienił. Dlatego nasz sposób sprzedaży także musi ulec zmianie.
Możesz radykalnie poprawić skuteczność zawieranych transakcji , jeśli nabędziesz osiem niezbędnych umiejętności sprzedaży relacyjnej. Metoda ta zwiększy także twoje szanse na sukces. Sprzedaż relacyjna to podejście, które sprawia, że zarówno klient, jak i sprzedawca zyskują poczucie bezpieczeństwa i wagi wzajemnych stosunków. Ta sprawdzona metoda uwalnia sprzedaż spod presji i skłania klientów do jeszcze większej lojalności.
Koncepcja sprzedaży relacyjnej po raz pierwszy pojawiła się w książce Jima Cathcarta w latach 80. ubiegłego wieku. Od tego czasu była wielokrotnie udoskonalana i aktualizowana. Strategia ta sprawdza się na każdym polu i lepiej niż jakakolwiek inna znana obecnie metoda pomaga osiągnąć większą sprzedaż mniejszym kosztem. Pokaż swoim pracownikom odpowiedzialnym za sprzedaż, jak kierować własnym życiem i zwiększyć skuteczność transakcji.
W CZASIE SEMINARIUM DOWIESZ SIĘ:
• Jak prowadzić sprzedaż w sposób naturalny i bez presji na klienta.
• Jak zdobyć przewagę nad konkurencją.
• Jak być partnerem klienta.
• Jak rozkręcić biznes, a nie jedną transakcję.
• Jak utrzymywać maksymalne tempo sprzedaży.
• Jak badać potrzeby i pragnienia zamiast koncentrować się na pojedynczych korzyściach produktu.
• Jak sprzedawać pomysł, a nie tylko produkt.
• Jak stworzyć „rentowną” przyjaźń w biznesie.
POZNASZ RÓWNIEŻ:
• Osiem umiejętności tworzących gotowość do sprzedaży.
• Techniki zaawansowanego słuchania i zadawania pytań.
• Subtelne różnice w myśleniu, odpowiadające za ogromne różnice w sprzedaży.
Marcin
K.
Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...
Temat: Szkolenia / konferencje
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki prostym technikom?
Dlaczego tylko 10% sprzedawców zarabia poważne pieniądze?
Jakie techniki sprawdzają się najlepiej w sprzedaży?
Na te i na wiele innych pytań odpowie Tobie sam Brian Tracy, światowej klasy ekspert sprzedaży, autor ponad 50 książek i 360 programów szkoleniowych!
Zapisz się już teraz na to wyjątkowe seminarium OnLine!
Seminarium Briana Tracy OnLine
Za jedyne 97 zł będziesz uczestniczyć NA ŻYWO w wykładzie Briana Tracy, tłumaczonym na język polski!
Siedząc wygodnie w najlepszym dla Ciebie miejscu, możesz wziąć udział w tym prestiżowym wydarzeniu za grosze, aby poznać najlepsze strategie i techniki wybitnych sprzedawców!
Kliknij w ten link i zapisz się już teraz!
Seminarium Briana Tracy OnLine
Jakub
Jarociński
e-Biznes, MLM,
Szkolenia
Temat: Szkolenia / konferencje
http://www.TechnikiSprzedazy.edu.plJesteś sprzedawcą i chcesz powiększyć swoją wiedzę na temat sprzedaży?
A może chcesz dopiero rozpocząć swoją działalność sprzedażową i potrzebujesz fachowej wiedzy?
Chcesz się dowiedzieć jak skutecznie promować i sprzedać swój produkt, albo usługę?
Mam coś właśnie dla Ciebie!
Darmowy 9-dniowy kurs e-mailowy, zawierający:
- Porady dotyczące promocji swoich przedmiotów lub usług.
- Omówienie aspektu sprzedaży w różnych formach.
- Wiele ciekawostek odnośnie sprzedaży.
- Różne techniki sprzedaży.
- "Narzędzia" potrzebne do skutecznej sprzedaży swoich towarów, lub usług.
100% konkretnej wiedzy, 0% lania wody.
Zapisz się teraz a przez 9 dni, codziennie będziesz otrzymywał jedną konkretną lekcję.
Wiedzę jaką zdobędziesz, będziesz mógł od razu użyć w praktyce!
Ile Cię to kosztuje?
Nic! Kurs jest absolutnie darmowy!
Musisz zainwestować jedynie kilkanascie minut dziennie, o najodpowiedniejszej dla Ciebie porze!
http://www.TechnikiSprzedazy.edu.pl
Podziel kursem ze znajomymi i wyślij do nich ten adres już dziś!
konto usunięte
Temat: Szkolenia / konferencje
Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.
Pierwsze szkolenia już w lutym!
Kurs „Skuteczna sprzedaż” – 4 dni
Program i terminy:
• Rozmowa handlowa: 1 dzień, 24.02
• Negocjacje: 3 dni, 25.02, 17.03, 18.03
Uczestnicy rozwiną umiejętność prowadzenie skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji. Następnie będą mieli okazję doświadczyć prawdziwych negocjacji biorąc udział w grze symulacyjnej. To pozwoli na zdobycie wiedzy o technikach i stylach negocjowania oraz zasadach, jakimi warto kierować się podczas negocjacji, aby osiągać zamierzone cele.
W ramach projektu obędą się również szkolenia „Marketing”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.
Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.
Zapraszamy!
konto usunięte
Temat: Szkolenia / konferencje
Certyfikowany Kurs Trenera Biznesu w Szkole Trenerów Biznesu PIOTRA TYMOCHOWICZAKontrowersyjny i skuteczny - Piotr Tymochowicz, zaprasza do swojej Szkoły Trenerów Biznesu.
Jeśli chcesz poznać w praktyce słynną "krzywą RTG" i Sekwencję Charyzmatycznej Getykulacji, a także uczyć się rzemiosła trenerskiego pod fachowym okiem Piotra Tymochowicza i jego zespołu trenerskiego oraz poznać tajniki warsztatu skutecznego trenera - zapraszamy na Certyfikowany Kurs Trenera Biznesu w Szkole Piotra Tymochowicza. W programie miedzy innymi zajęcia z budowania relacji - autorskich technik Komunikatu Otwartego Piotra Tymochowicza i trening z kamerą oraz sesje superwizyjne z Piotrem. Certyfikowany Kurs Trenera Biznesu gwarantuje intensywny program, dynamiczny rozwój własnego warsztatu trenerskiego oraz możliwość uzyskania uznanego na rynku certyfikatu.
Szczegóły w zakładce Szkoła Trenerów Biznesu na stronie http://www.szkolenia-piotra-tymochowicza.pl
Zapraszamy:
- Trenerów z doświadczeniem w firmach szkoleniowych, i w wewnętrznych działach szkoleń oraz freelancerów
- Menedżerów i pracowników działów HR, którzy chcą pogłębić swoje kwalifikacje w kierunku trenerstwa
- Wszystkich menedżerów, którzy chcą być trenerami i coachami dla swoich ekip
- Menedżerów i pracowników sprzedaży i obsługi klienta, dla których intensywny trening trenerski uzupełnia i rozwija ich kompetencje w zakresie skutecznej sprzedaży, argumentacji i budowania relacji z klientem
- Osoby nieposiadające doświadczenia trenerskiego, które chcą zdobyć interesujący zawód i są gotowe do wytężonej pracy podczas zajęć w Szkole Trenerów Biznesu i zdobywania wiedzy i doświadczeń
- Studentów ostatniego roku, którzy widzą siebie w roli trenera umiejętności miękkich lub dla których udział w zajęciach jest wstępem do kariery menedżerskiej i/lub sprzedażowej
Marcin
L.
Samozwańczy Prezes
Związków Zawodowych
Temat: Szkolenia / konferencje
Witam serdecznie i zapraszam Państwa na szkolenie:Effective Trade Team - czyli jak zbudować silny i efektywny zespół sprzedawców
W programie zajęć, m.in.:
o Dobre zespoły sprzedażowe nie powstają same - od czego zacząć budowę;
o Cechy osobowości ważne u sprzedawców - naturalne predyspozycje zawodowe;
o Realizacja celów działu sprzedaży wobec zmian rynkowych i koniunkturalnych;
o Lepiej zarządzać czy inspirować - strategiczne decyzje kierowników sprzedaży;
o Lojalność pracownicza oraz unikanie niepożądanej rotacji;
http://www.szkolenia-aktywne.pl/sektor_handlu_effectiv...
Szkolenie odbędzie się 9 – 10 maja w Krakowie.
Szkolenie jest realizowane przez Zespół Szkoleniowy UNIVERSUM
W razie pytań, proszę o kontakt na priv lub 606 836 728
Wioleta S. ...
Temat: Szkolenia / konferencje
Cracovia Salesman – Skuteczny przedstawiciel handlowy woj. małopolskieWitam serdecznie,
zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Kolejnym celem jest wzrost wyników sprzedażowych przedstawicieli handlowych oraz poprawa wyników sprzedaży firm uczestniczących w projekcie.
Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach.
Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:
• wykształcenie co najmniej średnie
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat
• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto
Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana (lecz za zgodą pracodawcy).
Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :
• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)
Szkolenia odbędą się:
w maju i czerwcu (I grupa)
w czerwcu i lipcu (II grupa)
w lipcu i sierpniu (III grupa)
w sierpniu i wrześniu (IV grupa)
we wrześniu i październiku (V grupa)
Informacje o projekcie znajdziesz również na stronie http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Uczestnikom szkoleń zapewniamy:
• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie i 6 dni szkoleń wyjazdowych
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach
Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.
Kontakt:
Wioleta Dembek, Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
telefon: 508899332
Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Radosław
Ł.
Logistic operative,
NDL.
Temat: Szkolenia / konferencje
Szkolenie „Autonomous Maintenance” 18 - 19 lipca 2011Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w szkoleniu „ Autonomous Maintenance”. Szkolenie to jest jednym z cyku szkoleń „Certyfikowany praktyk TPM. Learning by doing”.
Gospodarzem II edycji cyklu „Certyfikowany Praktyk TPM. Learning by doing” jest światowej klasy producent sprzętu AGD - Electrolux Poland Sp. z o.o. zakład w Oławie.
Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.
Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:
CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?
Warsztat obejmuje zagadnienia dotyczące implementacji wypracowanych taktyk i procedur obsługi maszyn i urządzeń. Podczas warsztatu przeprowadzane są przeglądy eksploatacyjne. Zbierane są dane i mierzone efekty wdrażanych metod konserwacyjnych. Podczas przeglądów prowadzone są działania mające na celu poznanie natury powstających zakłóceń i potencjalnych uszkodzeń.
Cele szkolenia:
• rola operatorów produkcyjnych i techników UR,
• poznanie 7 kroków Autonomous Maintenance,
• metodologia wdrażania poszczególnych kroków AM,
• wdrożenie Dekalog Autonomus Maintenance,
• praktyka tworzenia planów przeglądu obsługi technicznej na poziomie operatora,
• wykorzystanie technik wizualizacyjnych przy tworzeniu planów OT-AM,
• techniki tworzenia One Point Lesson.
Więcej informacji na naszej stronie internetowej:
http://womasolution24.com
OSTATNIE MIEJSCA!
Radosław
Ł.
Logistic operative,
NDL.
Temat: Szkolenia / konferencje
Certyfikowany Praktyk TPM Learning by DoingIII Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.
Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.
Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM
Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?
Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:
- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.
Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:
- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.
Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.
Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:
CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?
Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:
Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12)
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)
Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.
Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.
Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...
Radosław
Ł.
Logistic operative,
NDL.
Temat: Szkolenia / konferencje
TPM Excellence konferencja dla praktyków TPM
W dniach 29-30 marca 2012r. w Poźrzadle koło Łagowa Lubuskiego odbędzie się konferencja TPM Excellence, której celem jest prezentacja przebiegu wdrożeń TPM w wybranych polskich zakładach produkcyjnych krok po kroku oraz przedyskutowanie w gronie fachowców problemów nurtujących managerów TPM w ich codziennej działalności.
Gościem Honorowym spotkania będzie przedstawiciel Browaru Żywiec, jedynej polskiej firmy nagrodzonej w 2010 roku prestiżowym certyfikatem Award for TPM Excellence przyznanym przez japoński instytut JIPM.
Wśród pozostałych prelegentów znajdą się praktycy TPM, którzy podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych wdrożeń, nie pomijając popełnionych błędów oraz kładąc nacisk na konsekwencje zastosowania wybranych rozwiązań. Przybliżą również sukcesy, które osiągnęli dzięki systematyce i samodyscyplinie w realizacji planu wdrożeniowego TPM. Wszyscy uczestnicy będą mieć ponadto okazję by podzielić się swoimi doświadczeniami, biorąc udział w debacie „TPM - projekt czy proces”.
Organizatorem konferencji TPM Excellence jest WOMA Solution, działająca od 6 lat firma szkoleniowo-doradcza skupiająca się na podnoszeniu efektywności działalności operacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych. WOMA Solution posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi i procedur podnoszących produktywność oraz liczne zakończone z sukcesem wdrożenia w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. Specjalnością WOMA Solution są szkolenia, warsztaty oraz doradztwo z zakresu Maintenance Management prowadzone wg filozofii KAIZEN. Firma realizuje również projekty autorskie, których celem jest opracowanie i pomoc we wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania eksploatacją obiektów technicznych oraz optymalizacji procesów UR.
Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.
Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
ZAPRASZAMY!Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 01.09.11 o godzinie 09:06
Radosław
Ł.
Logistic operative,
NDL.
Temat: Szkolenia / konferencje
UWAGA! Oferta FIRST MINUTE!Konferencja TPM Excellence. Jak to się robi w Polsce ...
Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do 15 października 2011 roku, taniej o 550 PLN netto!
Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.
Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
ZAPRASZAMY!
Bożena
Bukal
Koordynator
HR/Specjalista ds.
szkoleń i rozwoju
Temat: Szkolenia / konferencje
Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym „Szkoła Sprzedaży B2B”, który jest skierowany do menedżerów sprzedaży i handlowców działających w sektorze B2B.
Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych dla handlowców działających w sektorze B2B. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w postaci sesji coachingowych. Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Szkoła Sprzedaży B2B”.
CELE PROJEKTU:
1) rozwój umiejętności kluczowych w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta instytucjonalnego
2) określenie indywidualnej ścieżki rozwoju uczestnika
3) wsparcie rozwoju uczestnika za pomocą coachingu indywidualnego.
ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:
Warsztat I - Prospecting - sztuka poszukiwania Klientów
Warsztat II - Wizyta handlowa
Warsztat III - Diagnoza potrzeb Klienta
Warsztat IV - Prezentacja wartości
Warsztat V - Techniki finalizacji sprzedaży
Warsztat VI - Obsługa posprzedażna - relacje z Klientami
Warsztat VII - Handlowiec - Partner biznesowy Klienta
HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:
Warsztat I – 19-20 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II – 11 maja (pt)
Warsztat III – 24-25 maja (czw-pt)
Warsztat IV i V – 14-15 czerwca (czw-pt)
Warsztat VI i VII – 28-29 czerwca (czw-pt)
Sesje coachingowe: od 29 czerwca, do ustalenia. Czas trwania sesji wynosi 1,5 h
MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, Hotel 3 Światy
WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3650 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
1) Udział w 7 warsztatach rozwojowych (9 dni szkoleń)
2) Konsultacje z Trenerami
3) Raport indywidualny i wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu działania
4) 3 sesje coachingowe (4,5 h)
5) Materiały szkoleniowe
6) Dyplom ukończenia szkolenia z tytułem „Certyfikowany sprzedawca B2B”
7) Catering: przerwy kawowe, lunch
ZGŁOSZENIA:
W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 10 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl
Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.mdscentrum.plBożena Bukal edytował(a) ten post dnia 05.04.12 o godzinie 14:02
Radosław
Ł.
Logistic operative,
NDL.
Temat: Szkolenia / konferencje
Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń w pierwszym półroczu 2012 roku.
Szkolenia WoMa Solution to specjalistyczne i szczegółowe szkolenia prowadzone według autorskiej formuły.
Podczas szkoleń z zakresu Służb Utrzymania Ruchu Try&Choose będą Państwo mieli okazję przetestować dostępne na rynku oprogramowanie oraz urządzenia diagnostyczne wspomagające pracę Służb UR.
Cykl szkoleń TPM LD Learning by doing to zajęcia bezpośrednio na produkcji, gdzie nauczą się Państwo jak krok po kroku wdrażać poznane narzędzia.
Szkolenie z rozwiązywania problemów to nasza propozycja na Państwa częste zapytania i prośby o taką tematykę szkoleń.
Zapraszamy!
Terminarz
Szkolenia z zakresu Służb Utrzymania Ruchu:
KWIECIEŃ 2012
PROFILAKTYCZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 23-24 kwietnia 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/PUR.html
MAJ 2012
AUTONOMICZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 7-8 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/AUR.html
LEAN MAINTENANCE
KarlKnauer - Pniewy - 21-22 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/LEAN.html
CZERWIEC 2012
REDUKCJA KOSZTÓW PRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZĘŚCIAMI
ZAMIENNYMI
RugRiello - Toruń - 19 czerwca 2012 r.
1 dzień - 800 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/Redukcja_kosztow.html
Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing:
MAJ 2012
MAINTENANCE MANAGEMENT SYSTEM
Barlinek - Barlinek - 14-15 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/MMS.html
CZERWIEC 2012
RELIABILITY CENTERED MAINTENANCE
Barlinek - Barlinek - 11-12 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/RCM.html
Szkolenia dodatkowe w wersji hotelowej:
CZERWIEC 2012
RCFA - Focus Improvement
Hotel Jakub Sobieski - Oława - 25-26 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/RCFA.html
Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie grupy minimum 6 osób.
Więcej informacji o naszych szkoleniach na
http://womasolution24.com/Kalendarz_szkolen.html
Zapraszamy do kontaktu!
tel. +48 68 41 41 582 lub biuro@womasolution24.com
Zespół WoMa Solution
Informacje na temat szkoleń można również uzyskać
kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
Krystyna
Pietrasińska
Kursy, konsulting,
coaching, "Podróżuj
z Coachem"
Temat: Szkolenia / konferencje
Trwa nabór do III edycji „Akademii Profesjonalnego Handlowca” - jeszcze tylko 7 wolnych miejsc95% dofinansowania z EFS. Uprawnienia zawodowe na drukach MEN oraz Dyplom ukończenia i zdobycia zawodu: Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Szkolenie obejmuje:
1. 216 godzin szkoleń i zajęć praktycznych,
2. Gratis 4 analizy Extended DISC: indywidualną, grupową oraz dwie specjalistyczne, - profesjonalna ocena potencjału pracownika. Dodatkowo: Profil "Obsługa klienta". "Sprzedaż"
3. 10 godzin coachingu indywidualnego,
4. 3 godziny coachingu wizerunkowego,
5. Pakiety materiałów szkoleniowych i ćwiczeń praktycznych do każdych zajęć,
6. catering - pełne wyżywienie: obiady, serwis kawowy
Wartość szkoleń, coachingu i pakietu analiz: ponad 9.000 zł - wpłata własna - tylko 523 zł !
Z przyjemnością wysyłamy Referencje od uczestników drogą mailową. Kilka osób z dwu pierwszych edycji osiągneło dzięki szkoleniom i coachingowi awans zawodowy lub zmieniło pracę na lepszą.
Zgłoś udział wypełniając kwestionariusz na stronie projektu:
http://akademiahandlowca.eu
lub Telefonicznie: 601 988 448
Eliza
Jarmołowicz
Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...
Temat: Szkolenia / konferencje
Warszawa: zostały nam 3 miejsca na poniedziałkowym (18/02/2013) warsztacie w ramach cyklu spotkań Skuteczni w sprzedaży. Chcesz dołączyć do grona Skutecznych Sprzedawców? Zarejestruj się. Szczegóły poniżej.Inspiration Space i Training Plus zapraszają na pierwsze spotkanie z cyklu 'Skuteczni w sprzedaży'.
Na kolejnych spotkaniach będziemy zgłębiać tajniki skutecznej sprzedaży, wg autorskiego modelu sprzedaży Training Plus, począwszy od prospectingu, poprzez przygotowanie dobrej oferty a na kwestii ceny skończywszy.
Najbliższe spotkanie poświęcone będzie tematowi prospectingu:
PROSPECTING, CZYLI JAK DOCIERAĆ DO ROKUJĄCYCH KLIENTÓW?
Właściwie realizowany przez firmy prospecting to szansa dla sprzedawcy na przejęcie kontroli nad całym procesem sprzedaży oraz możliwość oszacowania wartości klienta, przed podjęciem z nim współpracy. Bo nie ma w sprzedaży nic gorszego jak angażowanie sił i środków w nierokującą sukcesu pracę…
W trakcie spotkania omówimy działania, które mają wpływ na przejęcie lub utratę kontroli nad procesem sprzedaży. Porozmawiamy o Państwa doświadczeniach i zainspirujemy do znajdowania własnych źródeł informacji o klientach.
Punkty programu:
• Miejsce prospectingu w procesie sprzedaży.
• Rezultaty dobrych i złych praktyk prospectingowych.
• Stworzenie optymalnego zestawu prospectignowego – dla siebie lub dla swoich ludzi.
• Jak zaplanować korzystne działania prospectingowe?
Spotkanie poprowadzi: Marcin Sałek
Z wykształcenia inżynier, z zamiłowania trener, praktyk sprzedaży. Certyfikowany trener Zenger Miller i Learning International. Specjalizuje się w realizowaniu audytów efektywności zawodowej pracowników, prowadzi programy rozwojowe wzmacniające współpracę i usprawniające komunikację. Opracowuje i realizuje koncepcje dedykowane m.in.: działom sprzedaży, działom serwisowym i obsługi klienta. Swoją pracę opiera o rzetelną diagnozę sytuacji w firmie i kompetencji osób dedykowanych do rozwoju. Umiejętnie łączy różnorodne narzędzia i metody pracy z ludźmi. Uczestnicy doceniają jego wiedzę, umiejętności i doświadczenie trenerskie, a łatwość odniesienia sytuacji szkoleniowej na praktykę sprzedażową sprawiają, że prędko staje się autorytetem.
Wstęp płatny, pierwsze spotkanie 60 zł, opłata na miejscu w gotówce.
Obowiązuje rejestracja
Zapisy przyjmujemy do 17 lutego.
Spotkanie odbędzie się w siedzibie Inspiration Space przy ul. Jana Czeczota 8/3 w Warszawie, 18 lutego 2013 roku w godzinach 10:00 - 14:00.
- 1
- 2