Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte

Masz poczucie, że stres obniża Twoją skuteczność?

Pracujesz i żyjesz pod ciągłą presją i masz już tego dość?

Obawiasz się o swoje zdrowie w związku z długo utrzymującym się stresem?

a dodatkowo:

- lubisz się uczyć od innych i dzięki innym,

- zależy Ci na efektywnym uczeniu się (intensywnym i w krótkim czasie),

- wierzysz, że można uczyć się przez refleksję nad swoim działaniem,

- pragniesz inspiracji do działania,

to zapraszamy Cię serdecznie na sesję action learnig dotyczącą

SKUTECZNEGO RADZENIA SOBIE ZE STRESEM

Co zyskasz na takim spotkaniu?

- dostaniesz 30 minut intensywnego coachingu, podczas którego wszyscy uczestnicy będą pomagać Ci rozwiązać Twój problem,

- dowiesz się jakie sytuacje stresują innych i jak sobie z tym radzą,

- poznasz nowe osoby, które tak jak Ty chcą skuteczniej opanować nadmierny stres,

- doświadczysz na czym w praktyce polega action learning.

Co to jest action learning?

Jest to metoda edukacyjna, realizowana w małych grupach. Uczestnicy poprzez odpowiednio sformułowane pytania i sugestie pomagają sobie wzajemnie, podczas gdy doświadczony prowadzący czuwa nad tym, aby cały proces przebiegał efektywnie. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Action_learning)
Efekt sesji może przerosnąć Twoje oczekiwania !

Kiedy i gdzie?:

Środa 03 sierpnia, g. 17:00 – 21:30 w centrum Krakowa

(ostateczne miejsce spotkanie zostanie podane, z odpowiednim wyprzedzeniem, zarejestrowanym uczestnikom).

Prowadzący:

Michał Paruzel – psycholog, hipnoterapeuta, trener. Od wielu lat zdobywa wiedzę
i rozwija swoje umiejętności w zakresie stosowania hipnozy dla poprawy funkcjonowania ludzi. Prowadzi też warsztaty z tej tematyki. Na co dzień pracuje
w jednej z międzynarodowych korporacji, gdzie w praktyce, na sobie, stosuje poznane metody kontroli stresu.

Ile to kosztuje?

TYLKO* 40 zł! Za 4-godzinne spotkanie

UWAGA! – OSOBY, KTÓRE UCZESTNICZYŁY JUŻ W NASZYSZ POPRZEDNICH SPOTKANIACH PŁACĄ – 30 zł

ZAPISY:

Wyślij zgłoszenie mailem (podaj w nim swoje imię i nazwisko, a w tytule wpisz „Stres”) na adres:

action.learning.intuikon@gmail.com

Otrzymasz zwrotnie numer konta, na który przelejesz pieniądze.
Po otrzymaniu wpłaty (lub zrzutu ekrany potwierdzającego dokonanie wpłaty) otrzymasz kolejny e-mail z dokładnym miejscem spotkania.

LIMIT: 6 osób, o zapisach decyduje kolejność wpłat!

Zapraszamy Cię serdecznie!

* Dlaczego uważamy, że TYLKO 40 zł? Otóż 30 minut coachingu w Krakowie kosztowałoby Cię od 50 do 100 zł. Na spotkaniu odbędziesz własną sesję porównywalną z sesją coachingu i to z kilkoma „coachami” na raz!
Za 4 godzinne szkolenie z zarządzania czasem, zapłacisz prawdopodobnie od 100 – 200 zł. Spotkanie jest de facto takim mini-szkoleniem, ponieważ ma miejsce wymiana doświadczeń, refleksja nad własnym zachowanie, szukanie rozwiązań, a nawet wymiana konkretnej wiedzy i wskazówek.
Żeby więc dostać coaching i szkolenie, na rynku musisz zapłacić minimum 150 zł. Tymczasem Ty masz to wszystko za JEDYNE 40 zł!
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte

Chcesz:

Lepiej wykorzystywać swój czas?

Zwiększyć efektywność działania?

Mieć więcej czasu dla siebie i Twoich bliskich?

a dodatkowo:

- lubisz się uczyć od innych i dzięki innym,

- pragniesz inspiracji do działania,

- zależy Ci na efektywnym uczeniu się (intensywnym i w krótkim czasie),

- wierzysz, że można uczyć się przez refleksję nad swoim działaniem,

to zapraszamy Cię serdecznie na sesję action learnig dotyczącą

EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM

Co zyskasz na spotkaniu?

- dostaniesz 30 minut intensywnego coachingu, podczas którego wszyscy uczestnicy będą pomagać Ci rozwiązać Twój problem,

- dowiesz się jakie trudności z organizacją czasu mają inni i jak sobie z nimi radzą,

- poznasz nowe osoby, które tak jak Ty chcą skuteczniej wykorzystywać swój czas,

- doświadczysz na czym w praktyce polega action learning.

Co to jest action learning?

Jest to metoda edukacyjna, realizowana w małych grupach. Uczestnicy poprzez odpowiednio sformułowane pytania i sugestie pomagają sobie wzajemnie, podczas gdy doświadczony prowadzący czuwa nad tym, aby cały proces przebiegał efektywnie. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Action_learning)
Efekt sesji może przerosnąć Twoje oczekiwania !

Kiedy i gdzie?:

Czwartek 04 sierpnia, g. 17:00 – 21:30 w centrum Krakowa

(ostateczne miejsce spotkanie zostanie podane, z odpowiednim wyprzedzeniem, zarejestrowanym uczestnikom).

Prowadzący:

Michał Stolarczyk – psycholog, coach, szkoleniowiec. Od ponad 5-ciu lat zajmuje się wspieraniem rozwoju osobistego i zawodowego. Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w pracy z grupami jako trener i koordynator projektów.
(więcej informacji: http://www.goldenline.pl/michal-stolarczyk3).

Ile to kosztuje?

TYLKO* 40 zł! Za 4-godzinne spotkanie

UWAGA! – OSOBY, KTÓRE UCZESTNICZYŁY JUŻ W NASZYSZ POPRZEDNICH SPOTKANIACH PŁACĄ – 30 zł

ZAPISY:

Wyślij zgłoszenie mailem (podaj w nim swoje imię i nazwisko, a w tytule wpisz „Zarządzanie czasem”) na adres:

action.learning.intuikon@gmail.com

Otrzymasz zwrotnie numer konta, na który przelejesz pieniądze.
Po otrzymaniu wpłaty (lub zrzutu ekrany potwierdzającego dokonanie wpłaty) otrzymasz kolejny e-mail z dokładnym miejscem spotkania.

LIMIT: 6 osób, o zapisach decyduje kolejność wpłat!

Zapraszamy Cię serdecznie!

* Dlaczego uważamy, że TYLKO 40 zł? Otóż 30 minut coachingu w Krakowie kosztowałoby Cię od 50 do 100 zł. Na spotkaniu odbędziesz własną sesję porównywalną z sesją coachingu i to z kilkoma „coachami” na raz!
Za 4 godzinne szkolenie z zarządzania czasem, zapłacisz prawdopodobnie od 100 – 200 zł. Spotkanie jest de facto takim mini-szkoleniem, ponieważ ma miejsce wymiana doświadczeń, refleksja nad własnym zachowanie, szukanie rozwiązań, a nawet wymiana konkretnej wiedzy i wskazówek.
Żeby więc dostać coaching i szkolenie, na rynku musisz zapłacić minimum 150 zł. Tymczasem Ty masz to wszystko za JEDYNE 40 zł!
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte

Czujesz, że nauka zabiera Ci bardzo wiele czasu?

Masz wrażenie, że wiedza szybko ulatuje Ci z głowy?

Musisz cały czas zdobywać nową wiedzę i chcesz to robić łatwo i przyjemnie?

a dodatkowo:

- lubisz się uczyć od innych i dzięki innym,

- zależy Ci na efektywnym uczeniu się (intensywnym i w krótkim czasie),

- wierzysz, że można uczyć się przez refleksję nad swoim działaniem,

- pragniesz inspiracji do działania,

to zapraszamy Cię serdecznie na sesję action learnig dotyczącą

SKUTECZNEGO UCZENIA SIĘ

Co zyskasz na takim spotkaniu?

- dostaniesz 30 minut intensywnego coachingu, podczas którego wszyscy uczestnicy będą pomagać Ci rozwiązać Twój problem,

- dowiesz się w jaki sposób uczą się inni i co w ich przypadku jest skuteczne,

- poznasz nowe osoby, które tak jak Ty chcą się szybko i efektywnie uczyć,

- doświadczysz na czym w praktyce polega action learning.

Co to jest action learning?

Jest to metoda edukacyjna, realizowana w małych grupach. Uczestnicy poprzez odpowiednio sformułowane pytania i sugestie pomagają sobie wzajemnie, podczas gdy doświadczony prowadzący czuwa nad tym, aby cały proces przebiegał efektywnie. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Action_learning)
Efekt sesji może przerosnąć Twoje oczekiwania !

Kiedy i gdzie?:

Sobota 06 sierpnia, g. 10:00 – 14:30 w centrum Krakowa

(ostateczne miejsce spotkanie zostanie podane, z odpowiednim wyprzedzeniem, zarejestrowanym uczestnikom).

Prowadzący:

Lech Popiołek – psycholog i student ostatnich lat medycyny, trener. Skutecznie łączy wiedzę na temat funkcjonowania ludzkiej psychiki, ciała i mózgu, dostarczając uczestnikom swoich zajęć pełnego spojrzenia funkcjonowanie ludzkiej pamięci i procesów poznawczych. Jako student medycyny wie dokładnie co znaczy dużo się uczyć, dzielić materiał na porcje, skutecznie go przyswajać i łatwo stosować w praktyce.

Ile to kosztuje?

TYLKO* 40 zł! Za 4-godzinne spotkanie

UWAGA! – OSOBY, KTÓRE UCZESTNICZYŁY JUŻ W NASZYSZ POPRZEDNICH SPOTKANIACH PŁACĄ – 30 zł

ZAPISY:

Wyślij zgłoszenie mailem (podaj w nim swoje imię i nazwisko, a w tytule wpisz „Uczenie się”) na adres:

action.learning.intuikon@gmail.com

Otrzymasz zwrotnie numer konta, na który przelejesz pieniądze.
Po otrzymaniu wpłaty (lub zrzutu ekrany potwierdzającego dokonanie wpłaty) otrzymasz kolejny e-mail z dokładnym miejscem spotkania.

LIMIT: 6 osób, o zapisach decyduje kolejność wpłat!

Zapraszamy Cię serdecznie!

* Dlaczego uważamy, że TYLKO 40 zł? Otóż 30 minut coachingu w Krakowie kosztowałoby Cię od 50 do 100 zł. Na spotkaniu odbędziesz własną sesję porównywalną z sesją coachingu i to z kilkoma „coachami” na raz!
Za 4 godzinne szkolenie z zarządzania czasem, zapłacisz prawdopodobnie od 100 – 200 zł. Spotkanie jest de facto takim mini-szkoleniem, ponieważ ma miejsce wymiana doświadczeń, refleksja nad własnym zachowanie, szukanie rozwiązań, a nawet wymiana konkretnej wiedzy i wskazówek.
Żeby więc dostać coaching i szkolenie, na rynku musisz zapłacić minimum 150 zł. Tymczasem Ty masz to wszystko za JEDYNE 40 zł!
Marzena C.

Marzena C. Psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte

Spotkanie Talenta: "Pomysł na CSR"

Terminy

22 lipca 2011 11:00 - 22 lipca 2011 15:00

Streszczenie
Kurs przeznaczony jest dla każdego, kto planuje wprowadzenie w firmie polityki odpowiedzialnego biznesu. Szczególnie serdecznie zapraszamy przedstawicieli małych i średnich firm.
Pełny opis

Rezultat szkolenia?

Zrozumienie korzyści w związku z wprowadzeniem CSR w firmie;
Ustalenie zakresu odpowiedzialności biznesu oraz jego znaczenia dla Twojej firmy;
Uczenie się na przykładach innych firm;
Narzędzia i materiały źródłowe do opracowania własnego planu działania;

Gościem specjalnym spotkania będzie Pani Katarzyna Wójcik z Provident Polska, która opowie o tym jak praktycznie wprowadzić w firmie program zaangażowania pracowników.

W szkoleniu wykorzystamy liczne materiały, w tym filmy video oraz prezentacje. Dokonamy również analizy następujących materiałów źródłowych:

Engage Toolkit: Developing employee engagement: http://engagetoolkit.bitc.org.uk

Koszt: bezpłatnie.

Zainteresowanych prosimy o kontakt w celu rezerwacji miejsc.
http://talenta.pl/offers/19
Marzena C.

Marzena C. Psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte

Z przyjemnością pragnę zaprosić wszystkich na szkolenie:

LEADERSHIP IN ACTION

Firma: Talenta
Lokalizacja: Fundacja Sławek, Al. Solidarności 17, Warszawa
Koszt: 492 PLN osoba

Terminy

20 sierpnia 2011 08:45 - 21 sierpnia 2011 17:00

Want to change the world? Dream of starting something on your own? Develop your confidence, communication and leadership skills in a practical 'hands-on' way. PLEASE NOTE: You need to be able to speak English to participate.
Pełny opis

“To be a better leader, you first need to understand yourself. Stop assuming and be aware.”

Please note: This programme in run in partnership with The Change Network as an introductory course to their Leadership Foundations programme - an internationally accredited course run in 6 countries around the world, including Ireland and the UK.

PROGRAMME:

The course focuses on transformational leadership.

The concepts introduced in the programme are taken from a wide variety of academic disciplines including psychology, organisational learning and behaviour, philosophy and leadership. These models are used as a springboard to understanding ourselves and the leadership context.

In this 2-day training program we will be helping you develop the skills required to lead effectively.

A hands-on programme that uses experiential learning and offers an insight towards:

Great communication and the power of dialogue
Developing awareness
Decision making and impact
Leadership styles
Planning, teamwork & delegation

OUR APPROACH TO LEARNING:

The programme is delivered through a mixture of facilitated sessions, practical team tasks and small group reviews.

We don't tell you - we show you
No PowerPoint - we keep it organic
Experiential Learning – shown by research to have the highest levels of retention
Modern leadership research along with traditional systems of ethics and philosophy
The Leadership toolbox – practical frameworks and concepts

TRAINERS:

Ananda Harrison has been CEO of the Change since September 2010, guiding the organization through a period of great change, and great opportunity. She is an accredited Course Director with 3 years experience of facilitating transformational leadership programs with Lucca Leadership, and now the Change.

WHO SHOULD APPLY:

We are looking for young professionals and social entrepreneurs who can demonstrate a commitment to making a difference in their communities, workplaces and families. Our programme targets individuals who believe in service, people who want to change the world in whatever way they can.

INTERESTED? WANT TO APPLY?

Application criteria:

Candidates are aged 18-35
Good command of the English language
A cover letter demonstrating evidence of commitment to the development of your own community or society, through schemes, projects or individual action

Talenta are offering a small number of bursaries for applicants unable to raise the full course fee.

Refreshments (tea, coffee, biscuits & sandwiches) will be provided.

Direct link to offert: http://talenta.pl/offers/18
Marzena C.

Marzena C. Psycholog, trener

Temat: Szkolenia otwarte

Z przyjemnością pragnę zaprosić wszystkich na szkolenie:

LEADERSHIP IN ACTION

Firma: Talenta
Lokalizacja: Fundacja Sławek, Al. Solidarności 17, Warszawa
Koszt: 492 PLN osoba

Terminy

20 sierpnia 2011 08:45 - 21 sierpnia 2011 17:00

Want to change the world? Dream of starting something on your own? Develop your confidence, communication and leadership skills in a practical 'hands-on' way. PLEASE NOTE: You need to be able to speak English to participate.
Pełny opis

“To be a better leader, you first need to understand yourself. Stop assuming and be aware.”

Please note: This programme in run in partnership with The Change Network as an introductory course to their Leadership Foundations programme - an internationally accredited course run in 6 countries around the world, including Ireland and the UK.

PROGRAMME:

The course focuses on transformational leadership.

The concepts introduced in the programme are taken from a wide variety of academic disciplines including psychology, organisational learning and behaviour, philosophy and leadership. These models are used as a springboard to understanding ourselves and the leadership context.

In this 2-day training program we will be helping you develop the skills required to lead effectively.

A hands-on programme that uses experiential learning and offers an insight towards:

Great communication and the power of dialogue
Developing awareness
Decision making and impact
Leadership styles
Planning, teamwork & delegation

OUR APPROACH TO LEARNING:

The programme is delivered through a mixture of facilitated sessions, practical team tasks and small group reviews.

We don't tell you - we show you
No PowerPoint - we keep it organic
Experiential Learning – shown by research to have the highest levels of retention
Modern leadership research along with traditional systems of ethics and philosophy
The Leadership toolbox – practical frameworks and concepts

TRAINERS:

Ananda Harrison has been CEO of the Change since September 2010, guiding the organization through a period of great change, and great opportunity. She is an accredited Course Director with 3 years experience of facilitating transformational leadership programs with Lucca Leadership, and now the Change.

WHO SHOULD APPLY:

We are looking for young professionals and social entrepreneurs who can demonstrate a commitment to making a difference in their communities, workplaces and families. Our programme targets individuals who believe in service, people who want to change the world in whatever way they can.

INTERESTED? WANT TO APPLY?

Application criteria:

Candidates are aged 18-35
Good command of the English language
A cover letter demonstrating evidence of commitment to the development of your own community or society, through schemes, projects or individual action

Talenta are offering a small number of bursaries for applicants unable to raise the full course fee.

Refreshments (tea, coffee, biscuits & sandwiches) will be provided.

Direct link to offert: http://talenta.pl/offers/18
Olga Król

Olga Król HR partners -
Rekrutacja Doradztwo
Szkolenia

Temat: Szkolenia otwarte

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informuję, iż w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego firma HR Partners organizuje AKADEMIĘ PROFESJONALNEGO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI.
Temat tegorocznego projektu to „Akademia Nowych Umiejętności HR: polityka personalna na rzecz równości”.

Opis kursu:
Program zajęć kładzie nacisk na trening umiejętności praktycznych wykorzystywanych w pracy w dziale HR, natomiast dostarczane uczestnikom materiały szkoleniowe i zadania do samodzielnego wykonania obejmować będą aspekty teoretyczne i prawne związane z zawodem menedżera HR. Po zakończeniu udziału w programie uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające nabyte przez nich umiejętności.

Beneficjenci ostateczni:
Projekt skierowany jest do osób pracujących z min. średnim wykształceniem, zameldowanych w woj. łódzkim, z własnej inicjatywy zainteresowanych podwyższaniem kwalifikacji.

Udział w projekcie jest bezpłatny.

Rekrutacja do II edycji Akademii Profesjonalnego Zarządzania Zasobami Ludzkimi:
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w projekcie proszone są o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w języku polskim na adres: efs@hr-partners.pl w okresie do 31 sierpnia 2011 r.

Szczegółowe informacje:
http://www.hr-partners.pl/pol/efs.php
HR partners
tel.: 42 207 09 36
efs@hr-partners.pl

Zachęcam do przesyłania aplikacji.

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Ustawodawca nałożył na podmioty podlegające wpisowi do KRS odpowiednie obowiązki, terminy i sankcje za ich niedochowanie. Już dziś zapoznaj się obowiązującymi przepisami dotyczącymi wymaganych dokumentów koniecznych do właściwej rejestracji.

Zapraszamy Państwa na szkolenie:

JAK PRAWIDŁOWO I SKUTECZNIE ZŁOŻYĆ WNIOSEK O WPIS I ZMIANY DANYCH DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO - RADY PRAKTYCZNE, KTÓRE POZWOLĄ UNIKNĄĆ BŁĘDÓW

Powyższa tematyka będzie przedstawiona na konkretnych ćwiczenia opartych na wypełnianiu formularzy i załączników

UWAGA: udział w szkoleniu umożliwia zdobycie przez radców prawnych punktów szkoleniowych wynikających z obowiązku określonego w przepisach ustawy o radcach prawnych !!

Na naszym szkoleniu odpowiemy m.in. na następuje pytania:
- Jakie są najczęściej popełniane błędy w wypełnianiu formularzy i załączników przy dokonywaniu rejestracji spółki w rejestrze przedsiębiorców?
- Jakie braki występują w przedkładanych dokumentów?
- Jakie są najważniejsze zasady ustanawiania prokury?
- Jak właściwie zgłosić rozpoczęcie likwidacji?
- Jak zakończyć byt spółki bez konieczności przeprowadzania likwidacji?
- Jak skutecznie złożyć wniosek niezwiązany z wpisem do rejestru ?
- W jakich sytuacjach przysługuje skarga?

Wykładowca: Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada doświadczenie w pracy w kancelarii adwokackiej. Aplikację sądową ukończyła egzaminem sędziowskim w Sądzie Okręgowym w Krakowie. Od 2003 r. jest sędzią Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia, najpierw w Wydziale Cywilnym, a od 2004 r. w Wydziale XI Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego. Od 2006 r. do chwili obecnej pełni funkcję Przewodniczącej Wydziału XII Gospodarczego Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie.

Czas i miejsce szkolenia: 31 sierpień 2011 r. Warszawa – Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej w godzinach 10.00-16.00

Cena udziału w szkoleniu: 590 zł (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 725,70 zł brutto) (cena zawiera serwis kawowy, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Zgłoszenie do pobrania z: http://zgloszenie.eurokadry.pl/
Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: (22) 811 36 74 lub
podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres:
zgloszenie@eurokadry.pl
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22)811-12-22, 614-09-32

W celu uzyskania rabatu na dane szkolenie w wysokości 5% od całości zamówienia netto, wprowadź na karcie zgłoszenia podany poniżej czterocyfrowy kod: 9933

Małgorzata Kulesza
AKADEMIA EUROKADRY

tel.22 486 44 11
fax 22 811 36 74
malgorzata_kulesza@eurokadry.pl
http://www.eurokadry.com.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

LETNIE WARSZTATY JĘZYKOWE Z ZAKRESU BUSINESS ENGLISH

SZTUKA PREZENTACJI

SUMMER BUSINESS ENGLISH WORKSHOPS
PRESENTATION SKILLS

“How to boost our presentation skills?”

Tryb szkolenia:

Szkolenie otwarte

Dostępne terminy szkoleń*:

Sobota 27 VIII 2011 Katowice godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 17 VIII)
Środa 31 VIII 2011 Gliwice godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 21 VIII)

Ramowy program szkolenia:

Types of presentation
The six steps of effective presentation-golden rules
Structuring presentation (introduction, transition, conclusion)
Describing graphs, charts & trends
Presenting & interpreting visual aids
Stress management techniques
Body language & Voice power
Handling the question and answer session
Rapport building (understanding audience & managing hecklers)
Impact techniques-proven ways to get audience attention and keep it
Cliches to avoid

Szanowni Państwo,

Pragniemy zaprosić Państwa na jednodniowe warsztaty językowe poświęcone sztuce prowadzenia efektywnych prezentacji w języku angielskim pt. „How to boost our presentation skills?”. Warsztaty prowadzone przez Centrum Business Expert to intensywne oraz w pełni interaktywne praktyczne sesje szkoleniowe z wykorzystaniem metody „total immersion” (całkowite zanurzenie w języku), a także różnorodnych metod aktywizujących ułatwiających płynne przyswajanie nowej wiedzy (m.in.: ćwiczenia praktyczne, materiały audio/wideo, studium przypadku, burza mózgów, mini-gra symulacyjna).

Odbiorcy:
Szkolenie kierowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie umiejętności językowych niezbędnych do przygotowania przyciągających uwagę prezentacji lub innych wystąpień publicznych w języku angielskim. Ścieżka ta rekomendowana jest pracownikom firm, dla których jednym z priorytetów zawodowych jest umiejętność profesjonalnego przekazywania informacji, lub też efektywnego prezentowania określonych planów działania oraz koncepcji.

Minimalny wymagany poziom zaawansowania językowego uczestnika szkolenia to poziom średnio-zaawansowany (B1 wg Europejskiej Skali Umiejętności Językowych znanej jako CEFR). Osobom zainteresowanym Dyrektor ds. Metodyki zaleca wypełnienie testu kwalifikacyjnego lub też wzięcie udziału w krótkiej rozmowie telefonicznej w celu określenia poziomu kompetencji językowej.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności związanych z przygotowaniem skutecznej prezentacji, zarówno w obszarze leksykalnym (słownictwo tematyczne), jak i w obszarze strukturalnym oraz metodycznym (m.in.: praktyczne wskazówki dotyczące kompozycji prezentacji, sposoby radzenia sobie ze stresem, metody wzbudzania zainteresowania oraz angażowania audytorium, najczęstsze błędy podczas prezentacji) umożliwiających przygotowanie poprawnego językowo, a zarazem efektywnego wystąpienia.

Korzyści ze szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili przygotować profesjonalną prezentację w języku angielskim. Uczestnicy będą w stanie w interesujący i poprawny leksykalnie sposób dokonywać wprowadzenia do tematu prezentacji, prezentować jej plan, rozwijać część główną prezentacji poprzez właściwe sygnalizowanie kolejnych części, następnie w sposób czytelny rozwijać je, odwoływać się do różnorodnych pomocy audiowizualnych (prezentować i omawiać wykresy oraz schematy), a także efektywnie podsumowywać i kończyć swoje wystąpienia.

Koszt szkolenia:
Wakacyjna cena specjalna! Rabat 35%. (Dotyczy wyłącznie terminów lipiec/sierpień)
395 zł brutto/ osobę

Cena obejmuje:
- serwis kawowy
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa w warsztatach językowych Business Expert

*Warsztaty zostaną zrealizowane przy utworzeniu się grupy minimum 3 osób.

W celu uzyskania bliższych informacji dotyczących warsztatów językowych prosimy o bezpośredni kontakt z biurem.

Organizator:
BUSINESS EXPERT Gliwice
http://business-expert.pl
Kontakt:
Tel: 883-203-788
Email: sekretariat@business-expert.pl
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na praktyczne szkolenia SQAM


*** Narzędzia w Procesie Testowym
25 - 26 sierpnia 2011r., Warszawa

Omawiając poszczególne rodzaje narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source.

Egzamin na: Certyfikat SQAM Tool Specialist poświadczający zdobytą podczas szkolenia wiedzę.
Koszt szkolenia: 1800 PLN/os. + 23% VAT

Więcej: http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa

*** Inżynieria wymagań oprogramowania
22-23 sierpnia 2011r., Warszawa


Wymagania są kamieniem milowym każdego projektu informatycznego. Porażka w osiągnięciu założonych przez użytkownika i system wymagań powoduje nieefektywność projektu informatycznego a tym samym zwiększa jego koszty. Na tym szkoleniu zaprezentowane zostaną podstawowe techniki pozwalające, w sposób jasny i klarowny, zbierać i zarządzać wymaganiami na system.

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi na komputerach.
First minute: 1800 PLN + 23% VAT

Więcej informacji:http://sqam.org/inzynieria

W okresie wakacji atrakcyjne promocje cenowe !

Dowiedz się więcej:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@software.com.pl

http://sqam.org

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaAgata Sobkowska edytował(a) ten post dnia 29.07.11 o godzinie 10:02

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

WARSZTATY JĘZYKOWE Z ZAKRESU BUSINESS ENGLISH
SPOTKANIA BIZNESOWE

BUSINESS ENGLISH WORKSHOPS
BUSINESS MEETINGS

“How to lead an effective meeting?”

Tryb szkolenia:

Szkolenie otwarte

Dostępne terminy szkoleń*:

Sobota 03 IX 2011 Częstochowa godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 23 VIII)
Poniedziałek 12 IX 2011 Bielsko-Biała godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 01 IX)
Sobota 24 IX 2011 Katowice godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 13 IX)

Ramowy program szkolenia:
Types of meetings
Ten tips for a successful meeting
Structuring the various phases of the meeting
Identifying the role and responsibilities of the chairperson & team members
Adopting the appropriate tone and structure
Isolating the common problems and difficulties
Strategies of effective meetings
Technology in meetings
Post-meeting activities (eg. Minutes, Report, Feedback)

Szanowni Państwo,
Zapraszamy Państwa serdecznie na jednodniowe warsztaty językowe poświęcone umiejętności prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych w języku angielskim pt. “How to lead an effective meeting?”
Warsztaty prowadzone przez Centrum Business Expert to intensywne oraz w pełni interaktywne praktyczne sesje szkoleniowe z wykorzystaniem metody „total immersion” (całkowite zanurzenie w języku), a także różnorodnych metod aktywizujących ułatwiających płynne przyswajanie nowej wiedzy (m.in.: ćwiczenia praktyczne, materiały audio/wideo, studium przypadku, burza mózgów, mini-gra symulacyjna).

Odbiorcy:
Szkolenie kierowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie umiejętności językowych niezbędnych do prowadzenia efektywnych spotkań w języku angielskim. Ścieżka ta rekomendowana jest pracownikom firm, którzy odpowiedzialni są za relacje z klientami i kontrahentami zagranicznymi, dla których jednym z priorytetów zawodowych jest nie tylko umiejętność profesjonalnego przekazywania informacji, ale również umiejętność zarządzania procesem komunikacji podczas różnorodnych spotkań służbowych.
Minimalny wymagany poziom zaawansowania językowego uczestnika szkolenia to poziom średnio-zaawansowany (B1 wg Europejskiej Skali Umiejętności Językowych znanej jako CEFR). Osobom zainteresowanym Dyrektor ds. Metodyki zaleca wypełnienie testu kwalifikacyjnego lub też wzięcie udziału w krótkiej rozmowie telefonicznej w celu określenia poziomu kompetencji językowej.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem efektywnego spotkania biznesowego, zarówno w obszarze leksykalnym (słownictwo tematyczne), jak i w obszarze strukturalnym oraz metodycznym (m.in.: praktyczne wskazówki dotyczące kompozycji wypowiedzi, zasady wykorzystywania pomocy audiowizualnych, strategie zarządzania procesem komunikacji włącznie z trudnymi sytuacjami) umożliwiających przygotowanie poprawnego językowo, a zarazem efektywnego spotkania.

Korzyści ze szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili swobodnie i profesjonalnie prowadzić spotkania, zebrania, narady oraz konferencje. Ponadto, uczestnicy zostaną zapoznani z typowym słownictwem stosowanym podczas spotkań służbowych (otwieranie spotkania, przedstawianie celu spotkania, opisywanie zachodzących procesów, wyrażanie opinii, zmienianie tematu, podsumowywanie, wysuwanie sugestii, zgadzanie się lub nie zgadzanie z przedmówcą, efektywne wykorzystanie środków audiowizualnych, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi na pytania, zamykanie spotkań). Uczestnicy będą potrafili budować jasne i czytelne komunikaty dostosowane do potrzeb spotkań biznesowych oraz stosować różnorodne strategie wykorzystywane podczas spotkań z trudnymi partnerami biznesowymi.

Koszt szkolenia:
450 zł brutto/ osobę

Cena obejmuje:
- serwis kawowy
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa w warsztatach językowych Business Expert

*Warsztaty zostaną zrealizowane przy utworzeniu się grupy minimum 3 osób.

W celu uzyskania bliższych informacji dotyczących warsztatów językowych prosimy o bezpośredni kontakt z biurem.

Organizator:
BUSINESS EXPERT Gliwice
http://business-expert.pl

Kontakt:
Tel: 883-203-788
Email: sekretariat@business-expert.pl
Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka Specjalista Polska
Agencja Rozwoju
Przedsiębiorczosci

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


UWAGA! WAKACYJNY RABAT -30% na:

Cykl szkoleń z zakresu Modelowania Procesów Biznesowych w notacji BPMN

Cykl składa się z dwóch modułów:

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
termin: 29-31 sierpnia 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/podstawy_bpm_sierpien

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN
termin: 12-14 września 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/symulacje-bpm-wrzesien

Zapraszamy do skorzystania z wakacyjnego RABATU!

Osoby, które zgłoszą swój udział w cyklu szkoleń BPMN ( I i II moduł) otrzymują RABAT -30%
*Rabat dotyczy tylko cyklu w/w terminach

Co zyskujesz?

Praktyczną umiejętność identyfikacji, mapowania, modelowania i publikacji procesów w stopniu umożliwiającym samodzielne efektywne przygotowywanie tych dokumentów na potrzeby opisu istniejących i projektowania nowych procesów biznesowych, zwłaszcza w celu wdrożenia systemów informatycznych, doskonalenia przedsiębiorstwa, szkoleń i komunikacji procesów.

Cykl składa się z dwóch modułów, po których każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu " Analityka Procesów Biznesowych".

[b]Co zapewniamy?


1. od zakończenia ostatniego dnia szkolenia, uczestnicy mają prawo do 3 miesięcznych bezpłatnych konsultacji online, z zakresu tematycznego szkolenia
2. obszerne materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera
3. certyfikat ukończenia szkolenia ( po odbyciu dwóch modułów szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat " Analityka Procesów Biznesowych")
4. całodzienny serwis kawowy ( kawa, ciastka, soki)
5. obiad (dwudaniowy)
6. zajęcia w nowoczesnym Centrum Szkoleniowym
7. klimatyzowane sale

Szkolenie skierowane jest do:

- kadry zarządzającej firmą,
- menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracowników ds. standardów i procesów – kierowników, specjalistów,
- pracowników firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
- pracowników działu IT, w szczególności: analityków biznesowych, analityków systemowych, konsultantów biznesowych, kierowników projektów,
- osób zainteresowanych tematyką zarządzania procesami biznesowymi

Dlaczego u nas?

Ogromnym atutem szkoleń BPMN jest wiedza i praktyczne podejście trenera umożliwiające organizowanie szkoleń na najwyższym poziomie.
Trener przeszkolił samodzielnie kilkaset osób w obszarze modelowania w BPMN i symulacji oraz analizy procesów biznesowych. W iGrafx bierze udział w analizach na potrzeby rozwoju standardu BPMN – iGrafx jest jednym ze współtwórców tego standardu.
Duża ilość ćwiczeń i przykładów sprawia, że wiedza uzyskana podczas szkolenia pozwala na praktyczne jej wykorzystanie.

"Szkolenie zostało przeprowadzone z najwyższą starannością zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Profesjonalne przygotowanie osoby prowadzącej, kompleksowo opracowane materiały szkoleniowe oraz stały nadzór nad poprawnością przebiegu szkolenia dodatkowo podniosły jakość wykonanej usługi.
Z satysfakcją rekomenduję firmę SW Konferencje jako kompetentnego i efektywnego organizatora szkoleń"
Izba Celna, Wrocław

Szkolą się u nas min.:

*NARODOWY BANK POLSKI
*MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
*MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
*AKZO NOBEL DECORATIVE PAINTS SP Z. O O
*UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
*PEPSI-COLA GENERAL BOTTLERS POLAND SP. Z O.O.
*MINISTERSTWO FINANSÓW
*POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
*PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
*PAŃSTWOWY INSTYTUT GEOLOGICZNY
*INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
*POLSKIE GÓRNICTWO NAFTOWE I GAZOWNICTWO S.A.

Cena udziału w poszczególnych szkoleniach:
- 3500 PLN – "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN”
- 3300 PLN – "Symulacja procesów z modeli BPMN”
do cen należy doliczyć 23% VAT

Zapraszamy do skorzystania z wakacyjnego RABATU!

Osoby, które zgłoszą swój udział w cyklu szkoleń BPMN ( I i II moduł) otrzymują RABAT -30%
*Rabat dotyczny tylko cyklu w/w terminach

Więcej na: http://bamt.pl/podstawy_bpm_sierpien

Szkolenia wewnętrzne:
Każde z naszych szkoleń może zostać przeprowadzone w dowolnym, wyznaczonym przez Klienta miejscu.
Jednocześnie poprzez proces konsultacji z naszym trenerem, istnieje także możliwość przekształcenia szkolenia by w większym stopniu trafiało w potrzeby pracowników Klienta.

Zachęcam do kontaktu.

Kontakt:
Magdalena Wysocka
magdalena.wysocka@bamt.pl
tel. 22 427 37 19
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Szkolenia otwarte

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 20-21 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 09.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Szkolenia otwarte

Serdecznie zapraszam na szkolenie
Zapewnienie jakości (QA) w projektach Agile

Szkolenia odbędzie się w dniach 1-2 września 2011 r. w Warszawie.

Szkolenie składa się z dwóch części:

Część pierwsza
to omówienie zwinnego podejścia do zarządzania projektami informatycznego na przykładzie dwóch najpopularniejszych obecnie lekkich metodyk zarządzania – Scrum oraz Kanban. Oprócz teorii pojawią się zespołowe ćwiczenia praktyczne, które umożliwią lepsze zrozumienie zasad Agile. Zostanie przedstawiona rola testera w zwinnym zespole, która zasadniczo różni się od testera w standardowym podejściu do testowania.

Część druga
skupia się wokół tematyki testowania oraz automatyzacji testów.
Zostaną przedstawione dobre praktyki testowania w Agile oraz sposoby na organizację pracy. Praktyczne ćwiczenia pozwolą uczestnikom na utrwalenie wiedzy oraz ‘przekonanie się na własnej skórze’ o tym że Agile działa, jak działa i przede wszystkim dlaczego działa.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest pokazanie dobrych praktyk oraz pragmatycznego podejścia do procesu testowania w projektach Agile, oraz zapoznanie uczestników z najpopularniejszymi zwinnymi metodykami zarządzania projektami IT.
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie posiadał podstawową wiedzę potrzebną do wdrożenia Agile w organizacji oraz zbudowania zespołu i środowiska testowego.

Dla kogo jest szkolenie:
Testerzy, Inżynierowie testów, Kierownicy testów, Managerowie testów, Managerowie projektów, Programiści, Projektanci testów, Projektanci wymagań.

Tematyka szkolenia:
- Podstawy XP
- Wprowadzenie do Agile
- Podstawy SCRUM
- Podstawy KANBAN
- Podstawy XP
- Budowanie wymagań na przykładzie user stories
- Persona w projektach IT
- Samoorganizacja zespołów
- Rola testera w projektach
- Testowanie Eksploracyjne
- Środowisko testowe
- Continous Integration
- Automatyzacja testów
- Test Driven Development
- Wdrożenie metodyk zwinnych w organizacji

CENA
Koszt szkolenia bez promocji: 2500 PLN/os. + 23% VAT

First MINUTE !!!! 2100 PLN/os. + 23% VAT

Rabaty:
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- trenera eksperta
- materiały szkoleniowe dla uczestników (w tym notatniki z długopisami)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad każdego dnia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegóły oraz formularz rejestracyjny na stronie:
http://sqam.org/zapewnienie_jakosci_w_projektach_Agile

KONTAKT:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
(22) 427 36 93
agata.sobkowska@software.com.pl
http://sqam.org/
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Szkolenia otwarte

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 27-28 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 16.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Szkolenia otwarte

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w drugiej edycji szkolenia:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 10-11 Września 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 31. Sierpnia 2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-metody-co...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Czy zapoznałeś się już z tekstem ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw?

Czy wiesz jak wprowadzone zmiany wpłyną na przedsiębiorstwo i twoją pracę?

Zapraszamy Państwa na szkolenie:
ZMIANY PRZEPISÓW W ZAKRESIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI – NOWELIZACJA


Czy wiesz?
- Jakie nowe zadania dla samorządu wojewódzkiego i gminnego wprowadza ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach?
- Co to jest regionalny zakład przetwarzania odpadami komunalnymi?
- Jak zmieniły się prawne instrumenty planistyczne w tym zakresie?
- Jakie zmiany zostały wprowadzone w zasadach zarządzania gospodarowania odpadami komunalnymi?
- Jakie są zasady dotyczące wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości?
- Jakie kryteria wyboru powinny być brane pod uwagę przy wyborze przedsiębiorców odpowiedzialnych za odbiór odpadów na terenie gminy?
- Jak właściwie określić wysokość opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz pobierania i dysponowania tymi opłatami?
- Kto i z jakich powodów może nałożyć kary na podmioty nie wywiązujące się ze swoich obowiązków?
- Jak została rozszerzona sprawozdawczość gmin, marszałków województw i przedsiębiorców w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi?
- Jakie nowe pojęcia dotyczących gospodarki i gospodarowania odpadami komunalnymi zostały wprowadzone przez ustawę o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ?

Szkolenie prowadzić będzie: Adwokat, prawnik zarządzający. Członek Izby Adwokackiej w Krakowie, Absolwent Wydziału Prawa i Administracji, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Publicznego Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji UJ, Noble Manhattan Coaching. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz
na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (współpracuje z Regionalnym Ośrodkiem Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Krakowie), Wykładowca i ekspert w licznych instytucjach szkoleniowych (szkolenia i konsultacje m.in. dla Ministerstwa Infrastruktury, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz wielu spółek giełdowych), Członek Trinity Capital Business Network.

Czas i miejsce szkolenia: 16 wrzesień 2011 r. , Warszawa - Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, w godzinach 10.00-16.00

Cena udziału w szkoleniu: 590 netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT =725,70 zł brutto)
W cenie szkolenia: Serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: (22) 811 36 74 lub podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.22 8111222, 22 6140932
Potwierdzenie uczestnictwa: na 5 dni przed szkoleniem

Małgorzata Kulesza

Obrazek

AKADEMIA EUROKADRY
tel.22 486 44 11
fax 22 811 36 74
malgorzata_kulesza@eurokadry.pl
http://www.eurokadry.com.pl
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Szkolenia otwarte

Serdecznie zapraszam na szkolenie:
Zapewnienie jakości (QA) w projektach Agile ,

które odbędzie się w dniach 1 - 2 września 2011 r. w Warszawie

Szkolenie składa się z dwóch części:

Część I
to omówienie zwinnego podejścia do zarządzania projektami informatycznego na przykładzie dwóch najpopularniejszych obecnie lekkich metodyk zarządzania – Scrum oraz Kanban. Oprócz teorii pojawią się zespołowe ćwiczenia praktyczne, które umożliwią lepsze zrozumienie zasad Agile. Zostanie przedstawiona rola testera w zwinnym zespole, która zasadniczo różni się od testera w standardowym podejściu do testowania.

Część II
skupia się wokół tematyki testowania oraz automatyzacji testów.
Zostaną przedstawione dobre praktyki testowania w Agile oraz sposoby na organizację pracy. Praktyczne ćwiczenia pozwolą uczestnikom na utrwalenie wiedzy oraz ‘przekonanie się na własnej skórze’ o tym że Agile działa, jak działa i przede wszystkim dlaczego działa.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest pokazanie dobrych praktyk oraz pragmatycznego podejścia do procesu testowania w projektach Agile, oraz zapoznanie uczestników z najpopularniejszymi zwinnymi metodykami zarządzania projektami IT.

Po szkoleniu każdy z uczestników będzie posiadał podstawową wiedzę potrzebną do wdrożenia Agile w organizacji oraz zbudowania zespołu i środowiska testowego.

Dla kogo jest szkolenie:
Testerzy, Inżynierowie testów, Kierownicy testów, Managerowie testów, Managerowie projektów, Programiści, Projektanci testów, Projektanci wymagań.

Tematyka szkolenia:
- Podstawy XP
- Wprowadzenie do Agile
- Podstawy SCRUM
- Podstawy KANBAN
- Podstawy XP
- Budowanie wymagań na przykładzie user stories
- Persona w projektach IT
- Samoorganizacja zespołów
- Rola testera w projektach
- Testowanie Eksploracyjne
- Środowisko testowe
- Continous Integration
- Automatyzacja testów
- Test Driven Development
- Wdrożenie metodyk zwinnych w organizacji

CENA:
Koszt szkolenia bez promocji: 2500 PLN/os. + 23% VAT
LAST MINUTE !!!! 2100 PLN/os. + 23% VAT

Rabaty:
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- trenera eksperta
- materiały szkoleniowe dla uczestników (w tym notatniki z długopisami)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad każdego dnia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegóły oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/zapewnienie_jakosci_w_projektach_Agile

KONTAKT:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
(22) 427 36 93
agata.sobkowska@software.com.pl
http://sqam.org
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie



Wyślij zaproszenie do