Temat: sprzedaż promocja szkoleń
„Dramatycznie zwiększ sprzedaż i pozbądź się najgroźniejszych problemów finansowych w Twojej firmie stosując „Niewidzialne Techniki Sprzedaży”
Dowiedz się w jaki sposób Twoja i 100 innych małych u średnich firm powiększy sprzedaż o 100%, 200%, 500% w ciągu tego roku! Wykorzystaj tę wiedzę aby szybko i raz na zawsze pozbyć się problemów finansowych i pokonać nawet groźną i bogatą konkurencję!
Ta oferta jest ważna do 24.10.2008 włącznie!
http://www.ekademia.pl/kurs/NTS?t=23970
Nadchodzą pozytywne zmiany w Twoim biznesie
Czytasz właśnie ofertę 2 edycji kursu internetowego, jakiego w Polsce nigdy nie było, które pozwoli Tobie, niezależnie od branży, w której działasz:
* znacząco poprawić wyniki sprzedaży (nawet o kilkaset procent) oraz patrząc perspektywicznie dać powód do tego, aby klienci wracali zadowoleni z zakupu i przyprowadzali nowych klientów,
* zdobyć nowych klientów i stworzyć ich bazę adresową,
* ustabilizować wpływy ze sprzedaży, aby nie były już nigdy losowe,
* zwiększyć rozpoznawalność Twojej firmy i marki na rynku, wśród klientów, partnerów i potencjalnych pracowników,
* zwiększyć zyski osiągane ze sprzedaży (ponieważ miarą osiągnięć firmy są właśnie zyski),
* zwiększać obroty Twojej firmy przy zachowaniu marży o minimum kilkanaście procent rocznie, przy jednakowej ilości poświęconego na pracę czasu,
* zwiększyć udział pasywnego dochodu w dochodzie generowanym przez Twoją firmę,
* zwiększyć zaangażowanie Twoich pracowników,
W jaki sposób zwiększysz osiągniesz tak wiele w Twojej firmie?
W związku z ogromnym zainteresowaniem pierwszą edycją „Niewidzialnymi Technikami Sprzedaży” (55 tysięcy złotych sprzedaży w ciągu 10 dni), razem ze znanym Ci pewnie Piotrem Majewskim postanowiliśmy ponownie otworzyć sprzedaż tego 29 godzinnego kursu internetowego.
Dzięki temu kursowi dramatycznie zwiększysz sprzedaż w Twojej firmie i zbudujesz zaufanie klientów na lata.
Zobacz w czym będziemy pomagać:
Za chwilę dostaniesz za darmo dostęp do 30 minut nagrania. Dostęp do pozostałych 29 godzin nagrań audio otrzymasz w kilka minut po opłaceniu tego kursu.
Wiem, że naturalnie nasuwa Ci się pytanie:
„Czy dzięki jednemu szkoleniu online będę mógł tego dokonać bez długich lat specjalnych studiów?”
Odpowiem jednym słowem – tak. Z kilku powodów:
1. Pokażemy Ci techniki, które pozwolą Ci osiągnąć te fenomenalne rezultaty najmniejszym możliwym kosztem, oraz możliwie proste - żebyś mógł to zrobić samemu lub oddelegować średnio obeznanej osobie - takie osoby łatwo znaleźć do pomocy i nie kosztują one dużo.
2. Dodatkowo będziesz mógł przeszkolić na podstawie naszych materiałów Twoich pracowników, ponieważ dostaniesz dostęp do nagrania całego szkolenia i wszystkie materiały w formie elektronicznej! Gwarantuję Ci to, ponieważ wierzę Ci, że nasze materiały nie wydostaną się nigdy poza Twoją firmę.
3. Zamiast zasypać Cię 29 godzinami wiedzy podczas 5-6 dniowego szkolenia, z którego byś zapamiętał 5%, będziesz zdobywał wiedzę z zakresu sprzedaży tak szybko albo wolno, jak Ci to odpowiada i wtedy, kiedy będziesz miał na to czas i ochotę.
4. Otrzymasz:
1. dostęp do slajdów on-line,
2. dźwięk w formie mp3 do słuchania on-line lub do pobrania na dysk
5. Każda z technik jest starannie objaśniona – krok po kroku razem z przykładami i często znakomitymi efektami jakie przyniosła.
Jeśli poszukiwałeś sposobu na pewne przekształcenie swoich pomysłów w fortunę – to szkolenie „Niewidzialne Techniki Sprzedaży” jest właśnie dla Ciebie!.
Największy sekret sukcesów w sprzedaży
Jednym z największych sekretów sukcesu stosowanym systematycznie przez ludzi uważanych za prawdziwych „czarodziejów biznesu” jest… „Pożyczanie najlepszych technik z innych branż”. Jest to jedna z najcenniejszych lekcji jakie wynikają z analizy tysięcy studiów przypadków wzrostów sprzedaży.
Dlatego razem z Piotrem zebraliśmy najskuteczniejsze techniki zarówno z rynku małych firm jak i dużych, z tradycyjnego biznesu jak i Internetu i stworzyliśmy przełomowe w Polsce szkolenie z „Niewidzialnych Technik Sprzedaży”:
36 odpowiedzi na Twoje problemy
Oprócz wielu konkretnych, dostosowanych do realiów małych i średnich firm przykładów, podczas szkolenia odpowiemy między innymi na następujące pytania:
1. Jak składać źródła przychodu aby pewnie i stabilnie powiększać Twoje zyski w ciągu wielu lat – nie ważne czy prowadzisz jednoosobowa firmę, czy zatrudniasz stu pracowników,
2. Jaką technikę zastosować aby 3-5-10 razy powiększyć skuteczność Twojej reklamy?
3. Jak nowocześnie myśleć o rozszerzaniu grupy stałych klientów, oraz jak powiększać z niej zysk?
4. Jak zbudować prawdziwą lojalność Twoich klientów?
5. Jakie techniki zastosowali inni aby nawet kilkukrotnie podnieść sprzedaż i zyski – każdego roku? Jak Ty możesz je wykorzystać?
6. Jak błyskawicznie „oswajać” klienta aby w końcu go „uwieść” i krok po kroku doprowadzić do stałych zakupów?
7. Jak sprawić, aby nasze produkty i usługi sprawiały wysoką satysfakcję klientom?
8. Jak wykorzystać dostęp do największych mediów [lub tych, które Ciebie interesują] zupełnie za darmo? Przykłady z życia i gotowe rozwiązania.
9. Jaki sposób myślenia o kliencie przyniesie Ci największe zyski przez wszystkie nadchodzące lata? Tego za nic w świecie nie powinni się dowiedzieć Twoi konkurenci.
10. Jak tworzyć oferty Twojej Firmy, których nikt przy zdrowych zmysłach nie odrzuci? Jak potężnie wpływać na psychikę klienta nakłaniając go do zakupu?
11. Jak usunąć podstawową barierę powstrzymującą Twoich klientów przed zakupem u Ciebie? Po jej usunięciu zdarza się, że sprzedaż rośnie kilkukrotnie nawet w ciągu miesiąca.
12. Jak możesz sprowadzić nawet tysiące nowych klientów w ciągu kilku dni do Twojej Firmy – zupełnie za darmo? Przy stosowaniu tej techniki należy dobrze ocenić „moce przerobowe” firmy aby nie mieć problemów z nadmiarem zleceń i pracy.
13. Jak mądrze wykorzystać wrażliwość cenową klientów aby tłumnie pojawili się u Ciebie?
14. Jak skutecznie zachęcić lub sprowokować klientów aby polecali Cię swoim znajomym?
15. Jak tanio i szybko dotrzeć do niedostępnych do tej pory nowych zasobów klientów, skłonnych do zakupu?
16. Jakie techniki możesz zastosować aby przekształcić jednorazową transakcję w stały odbiór [ADO czyli „Aż Do Odwołania”]?
17. Jakie dodatkowe źródła zysków możesz łatwo uruchomić powiększając zysk z każdego pozyskanego klienta bez dodatkowych kosztów?
18. Jak najprościej nakłonić dostawców [w tym konsultantów oraz agencje reklamowe] do realizacji Twoich celów – obniżając przy tym koszty stałe?
19. Jak sprawić, żeby kontakt z Twoją Firmą był dla klienta pozytywnym i przyjemnym doświadczeniem tak aby chciał powrócić w towarzystwie znajomych?
20. Jak wywołać w umyśle Twojego klienta „top of mind” – sytuację, gdzie Ty i Twoje firma pierwsi przychodzicie na myśl gdy klient poszukuje produktu z Twojej branży?
21. Jak najłatwiej i najtaniej zbudujesz opinię eksperta, która wzmocni motywy zakupowe klienta na Twoja korzyść?
22. Jak skutecznie podwyższać wartość postrzeganą Twojego produktu, tak, aby konkurencja wyglądała na kiepską i drogą?
23. Jak najprościej nakłonić klienta aby za każdym razem zakupił więcej u Ciebie? Dzięki tylko tej jednej technice możesz zabezpieczyć finansowo Twoją firmę.
24. Jak pisać skuteczne oferty i e-maile, które sprawiają, że klienci walą do Twych drzwi z pieniędzmi lub osobiście Cię przepraszają, gdy nie mogą kupić!
25. Jak wpłynąć na proces decyzyjny klienta tak aby wybrał właśnie Twój produkt?
26. Jak ograniczyć ilość klientów i jednocześnie dramatycznie podnieść zyski firmy?
27. Jak odkryć i spieniężyć ukryte zasoby Twojej firmy? W wielu firmach zyski z tej techniki przewyższają te z tradycyjnej działalności.
28. Jak najłatwiej i praktycznie bez żadnych kosztów możesz zmienić reguły gry w branży na Twoją korzyść?
29. Jak płacić znacznie mniej za reklamę i jednocześnie powiększyć jej skuteczność? Dodatkowo – nakłaniając wszystkich dostawców do powiększonego wysiłku?
30. Jak sprawić aby Twoja Firma stała się dla klientów jedynym logicznym wyborem?
31. Jak uniknąć kosztownych pułapek marketingu i reklamy? Jak uzyskać maksimum ze wszystkich działań reklamowych?
32. Czym jest „noktowizor marketingowy” i dlaczego może stać się źródłem Twoich największych sukcesów?
33. Jak przekonać Twoich najbardziej opornych klientów?
34. Jak radykalnie skrócić cykle sprzedażowe w Twojej Firmie?
35. Jakie swoje niewykorzystane zasoby możesz prawie natychmiast zamienić na gotówkę?
36. Jak szybko powiększyć przychody w czasie chwilowego zastoju/kryzysu?
Poznasz dokładne odpowiedzi na te oraz wiele, wiele innych ważnych dla Twojej sprzedaży pytań.
Dziesiątki przykładów i studiów przypadków z dziesiątek branż, przykłady rozwoju sprzedaży od firm jednoosobowych po wielkie firmy, które uczą się skutecznych technik od najmniejszych.
Te techniki REALNIE DZIAŁAJĄ: Pdamy Ci blisko 100 przykładów i studiów przypadku z Polski i świata (wymieniamy tutaj tylko większe i bardziej znane przedsiębiorstwa). Na przykład:
1. Philips,
2. mBank,
3. Sklep WP S.A,
4. Procter & Gamble,
5. sieć kawiarni w Polsce,
6. Daimler,
7. Electrolux,
8. Avis,
9. Ikea,
10. Biedronka,
11. Lidl Polska,
12. Ikea,
13. Geant,
14. Castorama,
15. Bosch,
16. DeWalt,
17. RTV AGD,
18. Danone,
19. Dominos Pizza,
20. Granite Rock,
21. Federal Express,
22. Saturn,
23. Media Markt,
24. PTC Era,
25. Plus Gsm,
26. sieci stacji paliw,
27. Readers Digest w Polsce,
28. ING Bank Śląski,
29. VEKA,
30. Hoop
31. i wiele, wiele innych.
Omówimy następujące sektory:
1. e-biznes,
2. bankowość,
3. gastronomia,
4. sprzęt AGD (dystrybucja i sprzedaż),
5. telekomunikacja,
6. budownictwo,
7. usługi księgowe,
8. doradztwo,
9. służba zdrowia
10. i wiele wiele innych.
Oto jak udało się 22 prawdziwym, małym i dużym firmom:
A oto kilka studiów przypadków (z obiecanych blisko 100), które omówimy na szkoleniu:
Czy zainteresują Cię takie rezultaty?
1. Firma czyszcząca dywany łatwo podwaja biznes dzięki prostej edukacji klientów.
2. Startująca firma specjalistów [analityk systemowy i specjaliści od zarządzania] pracujących po godzinach zarabia i ma klientów od samego startu. [Regular Guys Consulting].
3. Restauracja od samego startu przynosi zyski mając bardzo niewielki budżet na marketing.
4. Restauracja podwaja biznes w 7 miesięcy. 4800 funtów do 10 000.
5. Architekt krajobrazu prawie podwaja biznes w ciągu roku sprzedając swoje know-how.
6. Rozpoznawalność lokalnej firmy w ciągu lat rośnie z 3% do 40% dzięki działalności właściciela, 100% wzrost w ciągu 7 lat, roczny obrót 10 mln $.
7. Apteka – wzrost przychodów o 10% i zysków o 25% dzięki systemowi sprzedaży opartemu o newsletter.
8. Firma stosując strategie CLV „zamienia” pół milionową inwestycje „stratę” – w ponad 70 milionów zysku.
9. Firma zarządzająca inwestycjami podwaja prowizję w ciągu 2 lat stosując niszową politykę edukacyjną i wchodząc w alianse strategiczne.
10. Salon fryzjerski prawie podwaja obroty w ciągu roku z 160 tys funtów do 300 tys.
11. Centrum biznesu [oferuje krótkoterminowe lokale z pełnym wyposażeniem i personelem] - „zajętość” wzrasta z 80% do 90%, zyski się podwajają.
12. Sklep z odzieżą podwaja obroty w okresie kilkumiesięcznego zastoju na rynku gdy wiele innych sklepów upada.
13. Pracownik negocjuje podwyżkę z 45 do 70 tys $ rocznie w pół godziny podczas rozmowy rekrutacyjnej.
14. Konsultant potraja swój biznes dzięki prostej polityce informacyjnej.
15. Laboratorium diagnostyczne. Kampania za 500$ przynosi 900 tys $ zysku rok po roku.
16. Agent ubezpieczeniowy bardzo dużego ubezpieczyciela w USA. Zyski – kilkanaście milionów USD rocznie, jest największym sukcesem swojej firmy.
17. Pośrednik finansowy. Zyski wzrosły z 90 tys rocznie do 250 tys rocznie.
18. Producent basenów. Dzięki bezpłatnym konsultacjom buduje biznes wart około 40 mil. rocznie.
19. Firma budowlana: prawie 80% nowych klientów powraca i staje się stałymi klientami.
20. Serwis klimatyzacji: dwukrotna kampania reklamowa w ciągu roku, połowa nowych klientów zostaje na stałe.
21. Firma doradcza: wygrywa z międzynarodowymi gigantami wpływając na kryteria decyzyjne klienta.
22. Dentysta: wzrost chętnych 10 razy dzięki technice RR = 1000 %.
Twoja Firma może być następnym przykładem na tej liście!
A teraz pomogę Ci w podjęciu właściwej decyzji:
Odpowiedz na pięć najważniejszych pytań aby dowiedzieć się jak bardzo potrzebujesz tej wiedzy:
Aby pomóc Ci w łatwym podjęciu decyzji przygotowałem pięć pytań o znaczeniu krytycznym dla Twoje przyszłości. Starannie przeczytaj każde z nich i szczerze odpowiedz:
* Czy znasz jeszcze inny sposób niż szkolenie na poradzenie sobie ze zmiennym rynkiem: ochronę firmy, siebie, rodziny?
* W jaki inny sposób obronisz się przed silną konkurencją?
* W jaki inny sposób zagwarantujesz Twojej Firmie stabilizacje finansową i rozwój?
* W jaki inny sposób zagwarantujesz sobie sukces, na który zasługujesz i którego pragniesz?
* Jak zagwarantujesz dobrą przyszłość sobie i bliskim przy niestabilnym i nieprzewidywalnym rynku, gdy wszystko wokół się zmienia?
Przemyśl każde z powyższych pytań.
Gwarantujemy wzrost sprzedaży w Twojej firmie
29 godzin wiedzy, do której dostęp otrzymasz zaraz po opłaceniu tego kursu, setki razy, w przypadku małych i dużych firm, w Polsce i na świecie zwiększała sprzedaż o setki a czasami tysiące procent.
Dlatego jesteśmy na MILION PROCENT pewni, że Tobie również przynajmniej jedna z kilkudziesiąciu omawianych technik zagwarantuje tak duży wzrost sprzedaży, że inwestycja w to szkolenie będzie wydawała się zupełnie nieznaczącą kwotą.
Jesteśmy tak pewni, że dajemy Tobie
CAŁY MIESIĄC BEZWARUNKOWEJ
GWARANCJI SATYSFAKCJI
Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu uznasz, że z jakiegokolwiek powodu to szkolenie nie pomogło Ci zwiększyć sprzedaży w Twojej firmie, napisz do nas - zwrócimy Ci wszystkie pieniądze bez wahania.
Tak, szkolenie „Niewidzialne Techniki Sprzedaży” jest dodatkowo objęte 100% gwarancją satysfakcji. Oznacza to, że możesz TYLKO ZYSKAĆ bez najmniejszego nawet ryzyka po Twojej stronie (dokładnie wyjaśnię to poniżej).
Osiągnij kilkadziesiąt do kilkuset procent wzrostu sprzedaży za ułamek jego wartości
Oferujemy Ci dzisiaj (ale tylko do 24 października) możliwość opłacenia udziału w szkoleniu, które (GWARANTUJEMY TO) będzie odpowiedzialne za kilkadziesiąt do kilkuset procentowy wzrost sprzedaży w Twojej firmie w ciągu najbliższego roku za ułamek jego ceny, ponieważ:
1. Chcemy dotrzeć jedynie do poważnie zainteresowanych, zdecydowanych na sukces ludzi biznesu, którzy wdrożą te techniki i osiągną efekty. Nie poszukujemy tych, którzy chcą się tylko „dowiedzieć”. Czekamy zatem tylko na zdecydowanych i skłonnych do działania.
2. Po drugie udostępnimy za niewielki ułamek rzeczywistej wartości szkolenie znane już na rynku korporacyjnym, kosztujące dla jednej firmy od ośmiu tysięcy złotych wzwyż. Nie możemy sobie pozwolić na to, aby zbyt wiele osób się o tym dowiedziało.