R W. Biznes
Temat: SKUTECZNE METODY POZYSKIWANIA I UTRZYMANIA KLIENTÓW –...
SKUTECZNE METODY POZYSKIWANIA I UTRZYMANIA KLIENTÓW – intensywny trening umiejętności handlowych – WARSZAWA 18-19.01.2011.- OSTATNIE MIEJSCALAST MINUTE - 20% rabat dla rezerwacji dokonanych do 14.01.2011
Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: inspirationskills@gmail.com
Opis szkolenia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest skoncentrowany na praktycznym treningu umiejętności handlowych, ograniczając część teoretyczną do niezbędnego minimum. Inspiracje do rozwiązywania swoich problemów uczestnicy czerpią podczas aktywnego udziału w interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.
Korzyści dla uczestników:
- poznanie i udoskonalenie najważniejszych narzędzi i umiejętności sprzedażowych
- wzmocnienie pewności siebie na stanowisku sprzedażowym
- nabycie i uporządkowanie wiedzy teoretycznej oraz wymiana doświadczeń
- wzrost kompetencji sprzedażowych
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
Sprzedaż i współpraca z Klientem
- elementy procesu sprzedaży
- zdefiniowanie celów sprzedażowych
- utrzymanie ciągłości biznesu
Prospecting - sztuka pozyskania Klienta
- określenie profilu Klienta
- wybór grup docelowych /segmenty rynku
- źródła wiedzy o Klientach
- tworzenie własnej bazy danych
Efektywne relacje z Klientami – skuteczne narzędzia i techniki obsługi Klientów
- narzędzia budowania korzystnej relacji - komunikacja werbalna, niewerbalna, dostosowanie
- metody budowania pozytywnego wizerunku u rozmówcy - kształtowanie korzystnego nastawienia
- techniki rozpoznawania oczekiwań i potrzeb rozmówcy
- kontrolowanie przebiegu rozmowy - precyzja, porządkowanie oraz budowanie odpowiedzialności uczestników rozmowy
Etapy rozmowy z Klientem
- budowanie atmosfery zaufania
- badanie i identyfikacja potrzeb/problemu Klienta
- reagowanie na zastrzeżenia oraz obiekcje Klienta
- kreatywne rozwiązanie problemu
- pozytywne zakończenie rozmowy
Typologia Klientów
- rozpoznawanie typu Klienta
- dostosowanie sposobu obsługi do typu Klienta
- unikanie „pułapek” komunikacyjnych w kontakcie z Klientem
Telefon jako narzędzie w sprzedaży
- zasady kontaktu telefonicznego z Klientem
- komunikacja przez telefon
- kontrola rozmowy telefonicznej
- trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym z Klientem
Skuteczne metody perswazji
- budowanie własnej skuteczności od pierwszego kontaktu
- perswazja słowna
- język niewerbalny narzędziem perswazji
- potęga wyobraźni - ukryte przekazy
- wizualizacja przekazu
Współpraca z klientem po sprzedaży - droga do utrzymania Klienta
- standardy obsługi klienta w firmie
- identyfikacja najtrudniejszych sytuacji w kontakcie z Klientem
- najczęściej występujące problemy w zakresie obsługi Klienta (m.in. przyjmowanie reklamacji, serwis, błędy w realizacji obsługi klienta itp.)
- monitoring satysfakcji i potrzeb Klienta
Dlaczego Klienci odchodzą i jak ich zatrzymać
- powody niezadowolenia – jak je rozpoznać?
- analiza działań konkurencji
- motywowanie Klienta do stałej współpracy
metodologia:
Wykłady i prezentacje trenerów ograniczone są do niezbędnego minimum. Pozostałą część szkolenia wypełniają ćwiczenia, które angażują uczestników w proces szkoleniowy i zapewniają optymalne przyswojenie i zapamiętanie treści oraz umożliwiają ich szybkie zastosowanie w praktyce.
W czasie szkolenia korzystamy z aktywnych metody prowadzenia szkoleń:
• testy,
• kwestionariusze,
• ćwiczenia,
• mini-wykłady,
• dyskusje moderowane.
• gry
• symulacja sytuacji biznesowych
Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.
Szkolenie odbędzie się w Centrum Warszawy w terminie 18-19.01.2011
Cena 990 zł brutto obejmuje:
- 16 h szkolenia
- materiały dla uczestników
- certyfikaty
- catering - dwa obiady oraz przerwy kawowe
Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: inspirationskills@gmail.com