Magdalena Wegner

Magdalena Wegner Trener, coach,
mediator,
www.wyspa-zmian.pl

Temat: Portale szkoleniowe - skuteczność

Witajcie,
czy ktoś z Was pokusił się o zmierzenie skuteczności informacji zamieszczanych w portalach które mają katalogi szkoleń?

np.
http://szkolenia24h.pl
http://edustacja.pl
http://szkolenia.com.pl
http://edustacja.pl
http://iszkolenia.pl
http://toszkolenia.pl
http://szkolenia.nf.pl
http://dobrekursy.pl

Zauważyliście przeklikiwalność na Wasze strony, lub odbieracie jakieś telefony od klientów z tych portali?

Ja korzystałam sporadycznie i tylko z części z nich, uważam więc że to nieco za mała próba... ciekawa jestem Waszych doświadczeń.

Jeśli chodzi o moje, w zasadzie nie zauważyłam jakiegokolwiek odzewu na te szkolenia które zdecydowałam się tam dodać (ale tak jak pisałam wcześniej, nie było ich dużo, mogły nie trafić w rynek itd.)

Magda
Natalia Unolt (Drabek)

Natalia Unolt (Drabek) Project Consultant
freelearning.pl

Temat: Portale szkoleniowe - skuteczność

Witam serdecznie,

proszę spróbować na platformie http://freelearning.pl.

Jest to nowy serwis szkoleniowy, który został stworzony z myślą o możliwości bezpłatnej, wygodnej wymiany doświadczeń i wiedzy. Stanowi wirtualną przestrzeń, gdzie wszyscy, pragnący poszerzać swoje horyzonty i podnosić kwalifikacje, mogą czerpać z wiedzy pasjonatów, nauczycieli, wykładowców i profesjonalnych szkoleniowców.
W serwisie znajduje się obecnie ponad 300 różnego rodzaju kursów, a ich liczba i popularność rośnie z dnia na dzień.

Jeśli ma Pani ciekawe materiały szkoleniowe (np. w formie prezentacji, filmu, pdf), które mogłaby zamieścić on-line, będzie to doskonała okazja darmowej promocji Pani marki i dotarcia do tysięcy odbiorców, a jak widzę po Pani poście, tego Pani szuka.

Zarejestrowanie się w serwisie to również możliwość doskonalenia warsztatu pracy oraz zdobycia interesujących kontaktów biznesowych.

Oferowane narzędzie statystyki wyświetleń i system oceny szkoleń da Pani pogląd na temat zainteresowania zamieszczanymi prezentacjami.

Gorąco zachęcam do zarejestrowania się na http://freelearning.pl i spróbowania dotrzeć do potencjalnych odbiorców właśnie w tej sposób. Na pewno nic Pani nie straci, a wręcz przeciwnie - może sporo zyskać.

W razie pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Natalia Drabek

natalia.drabek@freelearning.pl
tel. 603 183 060
Magdalena Wegner

Magdalena Wegner Trener, coach,
mediator,
www.wyspa-zmian.pl

Temat: Portale szkoleniowe - skuteczność

To już chyba jakaś norma na tym (i niestety nie tylko tym) forum.
Zamiast odpowiedzi na pytanie - reklama.

Swoją drogą dziękuję za informację o kolejnej platformie w której można pozostawić informacje o szkoleniach.
Acz z tego co widzę, jest to zupełnie inna forma i bezpośrednio nie ma związku ze sprzedażą szkoleń - czego po nazwie można się było spodziewać...

Magda WegnerMagdalena Wegner edytował(a) ten post dnia 13.03.13 o godzinie 17:13
Natalia Unolt (Drabek)

Natalia Unolt (Drabek) Project Consultant
freelearning.pl

Temat: Portale szkoleniowe - skuteczność

Chodziło mi raczej o przekazanie Pani informacji o platformie, gdzie w jakiś sposób może się Pani bezpłatnie 'ogłosić' i zainteresować odbiorców.

Jeśli mowa o skuteczności promocji w tego typu portalach, to myślę, że jeśli ktoś natknie się na propozycję Pani kursu i faktycznie uzna ją za interesującą, nie ma podstaw, żeby sądzić, że to nie przyniesie skutku. Sama uczestniczyłam w szkoleniach, które w ten sposób znalazłam.
Oczywiście jest to po części kwestia przypadku, trochę szczęścia, że odpowiednia osoba trafi na Pani ogłoszenie. Wydaje mi się, że decydujące znaczenie ma jednak przekonanie odbiorcy, że spośród wielu propozycji powinien wybrać właśnie Pani usługi.

Pozdrawiam,
Natalia Drabek

konto usunięte

Temat: Portale szkoleniowe - skuteczność

Witaj Magdaleno

Skuteczność niestety spada, co rynek odczuwa.
Zauważyłem to zjawisko z dwa lata wcześniej na nowoczesnej firmie.
Początkowo spowodowane to było przesytem reklamą i treścią na nf.

Potem dołączyły stopniowo inne portale dokładając działy
sfinansowane z EFS co zapchało i zniechęciło co niektórych.

Zmiana handlowców i obsługa przez dyrektorów coś oznaczała.

Część portali i działów w większości działa nieodpłatnie,
ci co płacą stanowią mniejszość.

Już nie oczekuję cudów po portalach,
co chwilę dzwoni nowy z ofertą.

Podstawa to relacje z klientami i innowacyjność...
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Portale szkoleniowe - skuteczność

Andrzej R.:
Podstawa to relacje z klientami i innowacyjność...
Śmiem twierdzić, że tylko to ma znaczenie. Portale, ogłoszenia to jakieś 5-8 lat temu.

Miłego



Wyślij zaproszenie do