Temat: Jak sprzedać szkolenie

Dobrze Pan zaczął ale skończył już na poziomie Pana Grzegorza Malinowskiego
Tadek Jacek W.

Tadek Jacek W. Kierownik Projektu

Temat: Jak sprzedać szkolenie

Witam
Inaczej sprzedaje się małego fiata inaczej mercedesa . Natomiast błędami sprzedażowymi można załatwić nawet całkiem dobre szkolenie . Cierpliwość i dobry pomysł żeby trafić do adresata .
Pozdrawiam
Tadek

odkopuje. ciekawi mnie odpowiedź na pytanie, czy stosując tylko pasywną promocję można osiągnąć cele? zebrać 15 osób na szkolenie? W mojej opinii nie, dlatego też używanie wyżej wymienionych portali mija się z celem lub powinno byc wykonane niskim nakładem sił. Macie podobną opinie?
TAK !

Mariusz Pyc:
Grzegorz Malinowski:
można zebrać 15 osób na szkolenie i więcej ;-)
dużo zależy od pozycjonowania szkolenia a w tym portale szkoleniowe bardzo pomagają bez nich nie da się tego zrobić

tak więc zapraszam na http://www.szkolenia24h.pl

Proszę wybaczyć, ale to już jest irytujące. Ciągle Pan mówi i linkuje do nf.pl lub szkolenia24. Co drugi post praktycznie. Czy wy tam naprawdę narzekacie na brak klientów, skoro Pan tak agresywnie to reklamuje? Chyba tak... Zajmuję się sprzedażą i badaniami sprzedaży wiele lat, szkoleniami również ale z mojego doświadczenia taka nachalność zniechęca a nie zachęca :) bo to świadczy, że Pan chce na siłę wcisnąć towar a tego nie lubi nikt. A wciska się tylko te produkty, które się nie sprzedają zbyt dobrze :)
Chyba należy się Panu szkolenie ze sprzedaży :)
Mogę Panu je przeprowadzić dając rabat.
Zapraszam do kontaktu http://openplus.pl
Marta Massalska Nocuń

Marta Massalska Nocuń Trener sprzedaży
oraz rozwoju
osobistego

Temat: Jak sprzedać szkolenie

Tadek Jacek W.:
Witam
Inaczej sprzedaje się małego fiata inaczej mercedesa . Natomiast błędami sprzedażowymi można załatwić nawet całkiem dobre szkolenie . Cierpliwość i dobry pomysł żeby trafić do adresata .
Pozdrawiam
Tadek

odkopuje. ciekawi mnie odpowiedź na pytanie, czy stosując tylko pasywną promocję można osiągnąć cele? zebrać 15 osób na szkolenie? W mojej opinii nie, dlatego też używanie wyżej wymienionych portali mija się z celem lub powinno byc wykonane niskim nakładem sił. Macie podobną opinie?
TAK !
witam
bardzo mi się spodobało stwierdzenie "dobry pomysł żeby trafić do adresata"
I ja właśnie jestem ciekawa jaki jest ten dobry pomysł. Może ktoś podrzuci coś ciekawego
i da jakiś ciekawy pomysł.

Pozdrawiam Marta
Tadek Jacek W.

Tadek Jacek W. Kierownik Projektu

Temat: Jak sprzedać szkolenie

Maria Szlajter:
Z moich wieloletnich doświadczeń wynika, że jeśli mamy ochotę na reklamowanie swoich szkoleń, to powinniśmy to robić w miejscach do których docierają osoby zainteresowane szkoleniem. Ponad 10 lat temu robiliśmy badania ile osób przegląda w prasie ogłoszenia o szkoleniach i kursach. Okazało się, że robią to jedynie osoby, które mają pilna potrzebę dokształcenia się, zdobycia "papierka".

Lepszy efekt mogliśmy uzyskać zamieszczając ogłoszenie o np kursie zawodowym, w dziale "dam pracę", wówczas zgłaszały się do nas osoby, którym spodobał się nowy zawód, zobaczyły nowe szanse na rynku etc.

Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, a nawet jest gorzej, ponieważ w chwili obecnej ludzie są już zmęczeni ciągłym podnoszeniem kwalifikacji, które nie idzie w parze ze zwiększeniem ich praktycznych umiejętności. (takie badania też były robione i wynika z nich, że jest to powszechne zjawisko). Pracownicy nie potrzebują już tylu "papierków" - moda na nie już dawno przeminęła. Pracodawcy w chwili obecnej pytają "co potrafisz" a nie ile się nauczyłeś.

Portale szkoleniowe pełnią rolę ówczesnych działów ogłoszeń. Z tą różnicą, że teraz moje ogłoszenie ginie gdzieś w czeluściach portalu - nikt na nim kubka nie postawi, nikt przypadkiem nie przeczyta. Aby go zobaczyć, człowiek musi go bardzo mocno szukać. Trzeba przyznać, że pomagają spozycjonować stronę, szczególnie nową.

Nie wiem jak w przypadku innych osób, ale dzwonienie po firmach z jakimś tam szkoleniem również nie odnosi wielu sukcesów, uważam, że jest za bardzo kosztowne.

Witam
Pani Marto
Tekst wyżej do wielokrotnego czytania .
Szkolenie musi mieć "adresata" . Jak jest dla każdego to znaczy dla nikogo .
Mam "adresata " czyli wiem czego potrzebuje , czyli wiem czego się chce dowiedzieć .
A teraz pomysł żeby przyszedł do Pani Marty a nie do konkurencji .
Pomysł na reklamę jest związany z tematem szkoleń .
Zakładany efekt przypływu klientów musi być
długofalowy . Za 2 dni nie zbierze Pani grupy do żadnego szkolenia .
Pozdrawiam
Tadek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Jak sprzedać szkolenie

Grzegorz Malinowski:
...u nas ( http://www.szkolenia24h.pl ) ... -

Grzegorz, Twoje reklamowanie portalu jest - w mojej opinii - aż przesadnie ciężkie.

Ponadto - brak łątwości i przejrzystości. Jako użytkownik dodający szkolenia mam duży dyskomfort w dodawaniu szkoleń. Np. próbuję edytować szkolenie

Właśnie teraz próbuję tam dodać szkolenie. Ok, dodałem - jest wersja robocza. Próbuję edytować opis - całość zniknęła. Nie ma.
W mojej opinii - za dużo nieuporządkowanych opcji, brak przejrzystości w serwisie. Aż mi się nie chce drugi raz tego wszystkiego wprowadzać.
Możesz to olać, może potraktować jako głos potencjalnego klienta (bo zanim wykupiłbym abonament - chciałbym mieć pewność komfortu pracy - w Twój portal tego mi nie daje).Adrian T. edytował(a) ten post dnia 25.10.12 o godzinie 12:38
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Jak sprzedać szkolenie

witam

panel może sprawiać wrażenie rozbudowanego w pierwszym kontakcie
staramy się go udoskonalać

podam link do poradnika - http://www.szkolenia24h.pl/media/pliki/poradnik_szkole...

dziwi mnie ta informacja - "Ok, dodałem - jest wersja robocza. Próbuję edytować opis - całość zniknęła. Nie ma." proszę o przesłanie na adres admin@szkolenia24h.pl jakiś informacji dokładniejszych
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Jak sprzedać szkolenie

No ale czy naprawdę - żeby mieć komfort pracy - muszę korzystać z 29-stronicowego PDF-a?
To przecież powinno być intuicyjne (zwłaszcza gdy tyle się wokół mówi o usability).

No po prostu ustawiłem termin, dodałem opis, cenę. Następnie chciałbym przeedytować - próbuję w moim panelu znaleźć moje szkolenie i nie ma go. Dodam, że nie robię tego pierwszy raz - już kilka razy mi się udało :) - także na Waszym portalu. Teraz nie ma.

Powiem szczerze, że nie chce mi się teraz pisać do admina, tłumaczyć, odpowiadać na pytania.
Moje zadanie polega na sprzedaży szkolenia - a nie na zatrzymywaniu się przy tym, że teraz muszę do kogoś pisać, czekać, kombinować. Naprawdę nie mam na to czasu.

Ciekaw jestem opinii innych, bo może to ja jestem wielbłądem... Adrian T. edytował(a) ten post dnia 25.10.12 o godzinie 13:09
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Jak sprzedać szkolenie

czekam na uwagi odnośnie panelu i serwisu abyśmy go mogli udoskonalić ale chyba to nie jest miejsce do tego

zapraszam w tym celu utworzyć wątek w innym miejscu jeśli jest taka potrzeba

przykładowo na http://www.goldenline.pl/forum/szkolenia24h

z tego co się orientuje to wiele firm radzi sobie z dodawaniem szkoleń doskonale ale pewnie jest wiele co można poprawić

dodałem wątek - http://www.goldenline.pl/forum/3078672/uwagi-na-temat-...Grzegorz Malinowski edytował(a) ten post dnia 25.10.12 o godzinie 13:33
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Jak sprzedać szkolenie

Grzegorz, dzięki za odpowiedź



Wyślij zaproszenie do