Andrzej Błaszczyński

Andrzej Błaszczyński Dyrektor generalny,
3S Group

Temat: Sponsoring Jurajskie Lato Filmowe , Święto Pstrąga Złoty...

- Jurajskie Lato Filmowe 19-21 lipca
- Święto Pstrąga 3-4 sierpień
Plenerowa impreza nad stawem Amerykan ściągnęła jak co roku 40 000 fanów z całej Polski. W pięknych „okolicznościach przyrody” Złotego Potoku można było obejrzeć osiem hitów filmowych, dobranych tak, aby każdy mógł wybrać dla siebie odpowiedni ,interesujący go film. Jak co roku pojawili się w kinie pod gwiazdami znani polscy aktorzy: Małgorzata Ostrowska –Królikowska, Paweł Królikowski i Dariusz Kowalski.
http://janow.pl/index.php?s=a&t=1&m=77&i=3057

Możliwość dostosowania indywidualnych rozwiązań (konkursy , prezentacja firmy , interakcje z publicznością , reklama na telebimach , w lokalnej gazecie , radio RMF MAXXX (patroni medialni Telewizja Polska S.A. oddział Katowice , RMF Maxxx )
1. Możliwość przeprowadzenia akcji promocyjnej i ekspozycji produktów w czasie briefingu
prasowego i podczas trzech dni trwania imprezy.
2. Reklama na całą stronę w lokalnej, bezpłatnej gazecie Telegram – własność ŚDM, dwutygodnik,
nakład 20 000 tys., kolportaż do samochodów na terenie Częstochowy i okolic.
3. Reklama w 10 obiektach na monitorach spotu 30 sekundowego (placówki medyczne, obiekty
sportowe).
4. Reklama w 40 taksówkach częstochowskiej korporacji w zagłówkach na monitorach spot 20
sekund.
5. Możliwość dystrybucji materiałów reklamowych podczas imprezy.
6. Powierzchnia reklamowa na terenie imprezy – siatka ogradzająca teren imprezy, scena.
7. Logo sponsora na materiałach promocyjnych – plakaty, ulotki.
8. Zamieszczenie logotypu sponsora i możliwość umieszczenia dwóch tekstów sponsorskich na
facebooku Jurajskiego Lata Filmowego.
9. Informacje dźwiękowe podczas imprezy na temat Sponsora Wspierającego
10. Reklamy sponsora na telebimie podczas emisji filmów na dużym ekranie– 5-6 spotów każdego
dnia (filmy emitowane od godziny 21 do 3 w nocy.
11. Możliwość wykorzystania materiałów foto i video z imprezy.