Barbara Zenik Kreatywny Pracownik
Temat: szukam sponsora na XXI Międzynarodowy Konkurs na Rysunek...
XXI edycja Międzynarodowego konkursu na rysunekO tematyce poświęconej kobiecie „Jaka będę… 2009”
Wprowadzenie
Rysunek jest łatwo przyswajalną dziedziną sztuki dla każdego, niezależnie od miejsca zamieszkania, wykształcenia i wieku. Oglądanie rysunków wykonanych przez mistrzów prasowej kreski daje każdemu nie tylko miłe i niezapomniane wrażenia estetyczne, ale też w niewymuszony sposób wprawia w dobry nastrój. Rysunek jest wciąż niedocenianym narzędziem reklamy i marketingu. Stosunkowo niskim kosztem można osiągnąć znakomite efekty, często lepsze niż osiągany przy pomocy tradycyjnych metod reklamy. Dodatkowo plon konkursu jest namacalnym efektem działań marketingowych, który można wykorzystać nie tylko obecnie, ale też w przyszłości.
Impreza ma zasięg międzynarodowy dobre notowania wśród autorów i przeszło 20 letnią tradycję.
Jakie korzyści?
Konkurs rysunkowy to okazja do stosunkowo niedrogiej, ale skutecznej reklamy. Znakomita okazja dotarcia do określonej grupy osób lub do tzw. szerokiego odbiorcy. Organizacja konkursu, niezależnie od jego plonu (ilość konkursowych prac – zazwyczaj jest to około 300 uczestników) to okazja zaprezentowania szerokiej rzeszy klientów Waszego obiektu. To niebanalny pretekst do propagowania Waszej firmy. To skuteczny przekaz, odbierany nie jako rozpoznawalna przez każdego reklama, ale jako informacja. Bo o idei, temacie konkursu dowiadują się nie tylko zainteresowani rysownicy, ale też wiele innych osób. Katalogi są przekazywane do galerii i centrów kulturalnych na całym świecie. EUROPEAN CARTOON CENTRE, Kruishoutem Belgia, Światową Federacją Rysowników (FECO) Czeską Unią Karykaturzystów.
Dlaczego my?
Oryginalność. Imprez tego typu w Polsce jest niewiele a z tak długą tradycją tylko Legnicki Satyrykom trwa dłużej.
Strona konkursu
jaka.krzyskow.pl/BARBARA ZENIK edytował(a) ten post dnBARBARA ZENIK edytował(a) ten post dnia 28.09.08 o godzinie 11:08