Bartłomiej Szamałek

Bartłomiej Szamałek www.artagency.pl |

www.klasterpoznan.or
g

Temat: Sponsoring klubowy

To zjawisko od jakiegoś czasu wyraźnie widoczne jest na zachodzie. Firmy wręcz wpraszają się z gotówką, aby zaistnieć w takich klubach jak Pacha czy Ministry of Sound.Co ciekawe powoli to zjawisko pojawia się w Polsce - ot choćby Fiat który widoczny jest w wybranych klubach w Krakowie.
Ostatnio spotkałem się jednak z obiegową opinią, iż firmy nie chcą się promować w klubach gdyż prezentują one niski poziom. A przecież poziom klubów cały czas się podnosi. To już nie dyskoteki czy puby mieniące się nazwą klubu, ale klubu, gdzie bywają ludzie młodzi, często przedsiębiorczy, prowadzący własne firmy, pracujący na różnych stanowiskach w korporacjach. To w końcu ludzie którzy kreują rzeczywistość. Co ciekawe ... firmy dalej tego nie widzą.
A jakie jest wasze zdanie?