konto usunięte

Temat: Harmonic Generation -14.12, warszawa- poszukiwany sponsor :)

Harmonic Generation to inicjatywa mająca na celu połączenie w ramach jednej imprezy występów artystów reprezentujących różne style muzyczne. Jest to odpowiedź na poszerzające się gusta muzyczne młodych ludzi, którzy przyzwyczajeni do możliwości cyfrowego świata multimediów, oczekują znacznie więcej niż mogą zaoferować im tradycyjne koncerty. Postanowiliśmy zgromadzić na jednej scenie wykonawców legitymujących się dużym dorobkiem artystycznym, reprezentujących różnorodne style muzyczne.

Harmonic Generation odbędzie się 14 grudnia 2008r. w prestiżowym warszawskim klubie muzycznym Proxima. W ramach tego projektu wystąpią wyjątkowi artyści:
 PTAKY – Alternatywny zespół z Gdańska, w swoim dorobku posiadają 2 albumy studyjne oraz utwór „Chroń to, co masz”, który znajduje się na ścieżce dźwiękowej do filmu Spiderman 2
 NORMALSI – Łódzki zespół grający post grunge, na koncie mają 2 albumy studyjne, trasę koncertową z zespołem Coma oraz koncerty w Wielkiej Brytanii
 SANDALESS – Ełcki zespół grający połączenie muzyki reggae i rock. W swoim dorobku mają występ w tegorocznych Debiutach w Opolu. Na dniach ukaże się ich debiutancki album.
 MUTE – Warszawski zespół grający muzykę rockową z dodatkiem instrumentów dętych. Na koncie mają wiele koncertów w kraju jak i kilka za granicą, aktualnie przygotowują materiał na swój debiutancki krążek.
 MAMA SELITA – Warszawski zespół grający prawdziwy, energetyczny funk. W swoim dorobku mają między innymi występ na festiwalu PKO BP Londyn Live, na arenie Wembley w Londynie. Zespół jest w trakcie promocji nowego materiału studyjnego.


Oferta artystyczna Harmonic Generation kierowana jest do młodych, aktywnych ludzi, którzy cieszą się różnymi aspektami życia.

Impreza będzie promowana poprzez klip prezentujący zespoły biorące udział w „HG”, który będzie emitowany w TVP Kultura, w kulturalnym paśmie TVP INFO oraz promowany przez portal YouTube. Wersja radiowa emitowana będzie przez Anty Radio, Radio Kampus oraz Polskie Radio Euro .

Jako organizatorzy imprezy proponujemy Państwu następujące możliwości promocji.
 Umieszczenie logotypu na 1000 plakatów promujących imprezę
 Umieszczenie banera z logotypem na scenie podczas koncertów
 Umieszczenie banera i odnośnika do Państwa serwisu internetowego na oficjalnej stronie „HG”.
 Przedstawienie marki jako mecenasa imprezy w klipie promocyjnym.
 Wszystkie materiały promocyjne związane z imprezą (foldery, ulotki, informacje prasowe) będą opatrzone logiem.

Jesteśmy otwarci na inne formy współpracy, mające na celu promocję Państwa wizerunku i marki.

W zamian za promocję Państwa produktu oczekujemy wsparcia w postaci opłacenia kosztów podróży muzyków biorących udział w Harmonic Generation – jest to kwota 3000 zł.